Instytut Matki i Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 01211 Warszawa, ul. Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 32-77-240 , fax. 022 32-77-233, 32-77-305
- Data zamieszczenia: 2017-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Matki i Dziecka
ul. Kasprzaka
01211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 32-77-240, fax. 022 32-77-233, 32-77-305
REGON: 28839500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ambulans neonatologiczny typu C wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu neonatologicznego typu C wraz z wyposażeniem. Szczegółowy opis wymagań dla pojazdu określają Zał. nr 6 i 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 23 000,00 zł PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w ALIOR Banku nr rachunku 73 2490 0005 0000 4600 4520 6059, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu A/ZP/SZP.251-53/17 na dostawę: Ambulansu neonatologicznego typu C wraz z wyposażeniem”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostawy zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców; 2) oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ; 3) tabela asortymentowo-cenowa - Zał. nr 2 do SIWZ; 4) zestawienie parametrów wymaganych - Zał. Nr 6 do SIWZ; 5) gwarancję i serwis – wymagania - Zał. Nr 7 do SIWZ; 6) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy; 8) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w Kasie IMiD, a jego kopia w ofercie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ambulansu dla Zespołów Ratownictwa Medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem
Dodano: 2024-05-17 - Zakup w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną i dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem medycznym dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2024-03-06 - DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU C Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SP ZOZ W GARWOLINIE
Dodano: 2024-01-26 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A2 z wyposażeniem dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 1 szt. - DZ/05/2023
Dodano: 2023-03-13 - Zakup ambulansu sanitarnego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
Dodano: 2022-12-22 - Zakup ambulansu sanitarnego wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
Dodano: 2022-08-23 - Zakup 4 ambulansów typu C dla podmiotów leczniczych
Dodano: 2022-04-09 - Zakup 3 ambulansów typu C dla WSPRiTS "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Dodano: 2022-04-09 - Zakup 7 ambulansów typu T dla podmiotów leczniczych
Dodano: 2022-04-04 - Zakup karetki transportowej Mercedes-Benz Sprinter D 314 CDI Furgon 3924 mm, Model: Mercedes-Benz Sprinter
Dodano: 2022-02-28