Przetargi.pl
AM/ AZ/ PN-66/09 Dostawa mebli stanowiacych wyposażenie Sal wykładowych o rodzajach wymiarach oraz w ilości przedstawionych w załączniku nr 2 do Siwz oraz ich montaż i ustawienie w pomieszczeniach Wydziału Nauk o Zdrowiu AM przy ul. Bartla 5 we Wrocławiu

Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AM/ AZ/ PN-66/09 Dostawa mebli stanowiacych wyposażenie Sal wykładowych o rodzajach wymiarach oraz w ilości przedstawionych w załączniku nr 2 do Siwz oraz ich montaż i ustawienie w pomieszczeniach Wydziału Nauk o Zdrowiu AM przy ul. Bartla 5 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Rodzaj zamówienia publicznego: DOSTAWA. 1. Przedmiot dostawy CPV: 39.11.00.00-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane 39.11.20.00-0 Krzesła 39.11.31.00-8 Fotele 39.12.10.00-6 Biurka i stoły Zamawiane meble winny być wykonane zgodnie z opisem przedstawionym w Zał. 2 i Zał. 2a oraz dostarczone do miejsca użytkowania, wskazanego w Zał. nr 2 do Siwz i wniesione do pomieszczeń, rozpakowane, zmontowane, ustawione i wypoziomowanie zgodnie z aranżacją Użytkownika. Wszystkie dostarczone elementy mebli muszą być nowe i nieużywane. Wykonawca winien zabrać opakowania transportowe od dostarczonych mebli. W załączniku nr 2 i 2a Zamawiający określił rodzaj zamawianych mebli, ich wymiary, ilości, miejsce użytkowania i nazwę Użytkownika oraz wymagania techniczne. Wraz z ofertą należy załączyć rysunki przedstawiające sposób montażu siedzisk - krzeseł składanych i wygląd pulpitów a także załączyć opis techniczny lub próbkę materiału z którego wykonane jest siedzisko wym. ok. 10 x 10 cm Rozmieszczenie umeblowania, kolor mebli, kolor tapicerki( krzeseł i foteli ) zostanie uzgodniony z Użytkownikiem 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje zamówienia, dlatego każda ważna oferta musi dotyczyć realizacji całego zamówienia. 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji zamówienia. Podana cena ofertowa zamówienia jest ceną ryczałtową a określone przez Wykonawcę w zał. 2 ceny jednostkowe mebli posłużą Zamawiającemu do celów inwentaryzacyjnych i reklamacyjnych nie do sprawdzenia poprawności dokonanych obliczeń. 4. POŻĄDANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Zamawiający ustalił pożądany termin realizacji zamówienia na okres 4 tygodni od daty podpisania umowy. Wykonawca winien określić proponowany termin realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postepowaniu AM/ AZ/ PN-66/ 09
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowią następujące dokumenty : Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy z ceną ofertową realizacji zamówienia netto i brutto, uwzględniającą ustalone przez Zamawiającego warunki gwarancyjno- serwisowe. Załącznik nr 2 - zawierający wycenę każdej oferowanej pozycji asortymentowej i wartość poszczególnych części zamówienia jako wartość netto i brutto w tym wymagane rysunki i próbka materialu z którego wykonane bedzie siedzisko krzesła na sali wykładowej i seminaryjnej. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik do Siwz ); Załącznik nr 4 - zawierający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 5 - zawierający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 6 A - zawierający aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz firmy; Załącznik nr 6 B - zawierający aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 7 - wzór oświadczenia o dopuszczeniu materiałów z których wykonywane będą meble do obrotu na terenie Polski; Załącznik nr 8 - zawierający akceptację warunków umownych - na wzorze umowy; Załącznik nr 9 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie. Załącznik nr 10 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zał. 4, 5, 6 B, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (termin ważności dokumentu 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zamiast zał. 6A - Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanych w pkt. 2 terminów ważności dokumentów. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp i złożyć dokumenty wymienione w zał. 3, 4, 5, 6, 9, 10 ( jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1, 2, 7, 8 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; 5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP nr PN-66/ 09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach