Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AM/AZ/PN-47/09 Druk, oprawa i dostawa publikacji opracowanych w Akademii Medycznej we Wrocławiu w roku 2009 i w I kwartale roku 2010, o wartości poniżej 206.000,- euro - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest drukowanie, oprawa i dostawa niżej wymienionych publikacji, podzielonych na zadania określone jako części.: A, B, C, D których każda oceniana będzie oddzielnie. Zamawiający dopuszcza tym samym możliwość składania ofert częściowych, na każdy rodzaj publikacji lub na publikacje wybrane przez Wykonawcę. Przedstawione poniżej rodzaje i liczby planowanych publikacji określone zostały na podstawie realizacji z ostatnich 2 lat, ale Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian w granicach ? 20% planowanego zamówienia, w każdej części: A, B, C, D 2. Rodzaje zamawianych publikacji Część A/ Rozprawy Habilitacyjne, Format B5, rocznie ok. 15 pozycji, (ok. 150 ark. drukarskich). Nakład 80 egz., Format B5, objętość ok. 10 ark. (1 ark. druk. = 16 stron B5) Część B/ Podręczniki, Format B5, rocznie ok. 12 pozycji, (ok. 180 ark. drukarskich); Nakład 300 egz., Format B5, objętość ok. 15 ark. (1 ark. druk. = 16 stron B5) Możliwa wersja wielobarwna 1-2 strony kolorowe na 1 ark. druk. Dwa rodzaje podręczników: 1/ (wersja 1) oprawa broszurowa, karton 250 g kolor (kolor wg ustaleń z Zamawiającym) + folia, papier offset 80 g (8 pozycji) 2/ (wersja 2) oprawa twarda, szyta, kolor (kolor wg ustaleń z Zamawiającym) oklejana, papier offset 80 g (4 pozycje) Część C/ Gazeta Uczelniana, Format A 4, ok. 12 numerów rocznie (ok. 36 ark. drukarskich) Nakład 500 egz., Format A4, (1 arkusz drukarski = 8 stron A4) Część D/ Czasopisma naukowe Format A4; 16 numerów rocznie; (ok. 320 ark. drukarskich) Nakład 400 egz., Format A4, (1 arkusz drukarski = 8 stron A4) 3. Wszystkie publikacje wydawane przez Dział Wydawnictw AM mają nr ISBN, a czasopisma nr ISSN. Stawka podatku VAT na publikacje wynosi 22% 4. Dostawa publikacji do Zamawiającego, w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, nastąpi każdorazowo po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego (listownie bądź faksem). 5. W składanych zamówieniach, Zamawiający określi: nazwę, liczbę i rodzaj zamawianych publikacji, których realizacja nie przekroczy prognozowanego nakładu, przedstawionego odpowiednio w pkt. 2 A, 2B, 2C, 2D 6. Zamówione publikacje dostarczane będą do Działu Wydawnictw Uczelnianych AM, mieszczącego się w budynku przy ul. Chałubińskiego 6a, we Wrocławiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złozenia wadium w przetargu PN-47/ 09 ale wzory publikacji do każdej części zamówienia A- D , w której wykonawca bierze udział.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się (w oparciu o art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych): a. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przez wszczęciem postępowania; b. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, lub których upadłość ogłoszono. c. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; e. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; f. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; g. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo- akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; h. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; i. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1- 3. P.z.p. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również (w oparciu o art.24 ust.2 prawa zamówień publicznych) wykonawców, którzy: a. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. b. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 ; d. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy; z ceną przedmiotu zamówienia w danej części A-D oraz opisem sposobu realizacji zamówienia w danej części wraz ze wzorem publikacji odpowiadającej danej części zamówienia (A-D), w której Wykonawca składa ofertę. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i o nie wykluczeniu Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp (wzór przedstawiony w SIWZ); Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w danej części w której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich nakładu, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest przedstawienie min. 2 zamówień na druk i oprawę publikacji o nakładzie min. 300 egz. Załącznik nr 4 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie czytelnej kserokopii) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 5 - Akceptacja warunków umownych - na projekcie umowy; Załącznik nr 6- Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Załącznik nr 7 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w zał. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ani nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp. i złożyć dokumenty wymienione w zał. 2 i 4. Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1, 3, 5, 6 i 7 (jeżeli dotyczy) mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakościowa wzorów publikacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2009 r numer PN-47/ 09
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego na potrzeby Muzeum Pana Tadeusza ZNiO z podziałem na części: Część 1 - druk folderów, zaproszenia, plansz Część 2 - druk ulotek, plakatów, pocztówek, teczek, roll-upu, ulotki, zaproszenia, karty pracy, mapki
Dodano: 2016-07-01 - Druk offsetowy 3 książek wraz z oprawą i dostawą na potrzeby ZNiO.
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na usługę wydawniczą, obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk, oraz dostawę ulotek promocyjno-informacyjnych, na potrzeby działań informacyjno - promocyjnych, prowadzonych przez DWUP w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2016-01-25 - Druki informacyjno-reklamowe i promocyjne wraz z projektami graficznymi
Dodano: 2016-01-18 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk i dostawę 4000 sztuk ulotek promocyjno-informacyjnych na temat Regionalnego Programu Operacyjnego wykorzystywanych do działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Zamawiającego.
Dodano: 2016-01-14 - Druk małoformatowy i druk wielkoformatowy
Dodano: 2015-12-07 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, druk i dostawę broszury informacyjnej wykorzystywanej do działań organizowanych przez Zamawiającego w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego na rzecz osób poszukujących pracy oraz bezrobotnych.
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk i dostawę ulotek promocyjno-informacyjnych na temat Regionalnego Programu Operacyjnego wykorzystywanych do działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Zamawiającego.
Dodano: 2015-11-19 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, korektę językową, skład, łamanie tekstu, druk, dostawę 500 sztuk ulotek informacyjnych - zadanie Nr 1 i dostawę materiałów informacyjnych (plakaty 1000 sztuk, broszura elektroniczna) oraz przygotowanie projektu i opracowanie projektu graficznego na stronę internetową Zamawiającego i wykonanie czynności copycopywriterskich (dla treści na plakat, do broszury elektronicznej i na stronę internetową)
Dodano: 2015-11-06 - Materiały informacyjne i promocyjne dla wnioskodawców dotyczące ZIT WrOF (druk folderów, broszur, ulotek, rollupów)
Dodano: 2015-11-05