Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AM/AZ/ PE-PN-97/ 09 Zaprojektowanie i wykonanie dwóch badań ewaluacyjnych (w roku 2009 i 2011) projektu pn. Program rozwoju Akademii Medycznej we Wrocławiu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie dwóch badań ewaluacyjnych (w roku 2009 i 2011) projektu pn. Program rozwoju Akademii Medycznej we Wrocławiu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, wraz z przekazaniem wyników tych badań w postaci raportu z ewaluacji. Badanie ewaluacyjne powinno być przeprowadzone zgodnie z Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie ewaluacji programów operacyjnych na lata 2007-2013 oraz winno dotyczyć określenia wstępnych wyników udzielonej pomocy finansowej, jej stosowność oraz stopień osiągnięcia celów 2. Badanie ewaluacyjne obejmuje 7 Zadań realizowanych przez Zamawiającego w ramach w/w projektu Poddziałanie 4.1.1 tj.: 1) Zarządzanie projektem 2) Promocja projektu 3) Staże i stypendia dla doktorantów i postdoców 4) Organizacja studiów podyplomowych Analityka Medyczna 5) Organizacja kursu e-learningowego Postępy w stomatologii 6) Szkolenia dla kadry akademickiej 7) Utworzenie Akademickiego Biura Karier. 3. Badanie ewaluacyjne winno być przeprowadzone w oparciu o odpowiednio dobrane metody i narzędzia badawcze, które pozwolą na właściwe określenie poziomu zgodności założeń i rezultatów (twardych oraz miękkich) zawartych we wniosku o dofinansowanie w odniesieniu do założeń i rezultatów osiąganych w projekcie i winno być zaprojektowane przez Wykonawcę wraz z doborem niezbędnych narzędzi. 4. W wyniku badania ewaluacyjnego powinna zostać dokonana ocena osiąganych założeń i rezultatów wraz ze wskazaniem możliwości wprowadzenia usprawnień w celu osiągania lepszych wyników. 5. Raport z badania ewaluacyjnego powinien zawierać ocenę efektywności, skuteczności, oddziaływania, trwałości i zgodności projektu w kontekście założonych celów, porównywanie rezultatów projektu ze wstępnymi zamierzeniami. W przypadku drugiego badania ewaluacyjnego (w roku 2011) w raporcie powinno znaleźć się porównanie informacji z bieżącego okresu z podobnymi informacjami z okresu poprzedniego, wskazanie mocnych i słabych stron badanego zagadnienia, weryfikacja długofalowych efektów wsparcia, porównanie zgodności z założeniami przyjętymi w dokumentach programowych (studium wykonalności), oraz przygotowywanie planów rozwoju, programów operacyjnych, uzupełnień programów, propozycji działań naprawczych,. 6. Miejsca wykonania zamówienia, w których złożona jest również dokumentacja realizacji Projektu : - Siedziba główna AM przy ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław - Wydział Stomatologii Lekarskiej AM - ul. Krakowska 26, 50-425 Wrocław - Wydział Farmaceutyczny z Oddziałem Analityki Medycznej ul. Grunwaldzka 2, 50-355 Wrocław - Dziekanat Wydziału Lekarskiego ul. Mikulicza - Radeckiego 5, 50-368 Wrocław - Wydział Nauki o Zdrowiu ul. Bartla 5, 51-618 Wrocław. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu AM/AZ/ PE- POKL/ PN-97/ 09
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, składających się na ofertę w tym potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy z ceną ofertową realizacji zamówienia netto i brutto, dla etapu I i etapu II, uwzględniającą ustalone przez Zamawiającego warunki terminowe. Załącznik nr 2 - zawierający opis przyjętej metodologii przy realizacji przedmiotu zamówienia, oraz stosowane narzędzia badania. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik do Siwz ); Załącznik nr 4 - zawierający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 5 - zawierający Wykaz zrealizowanych min. 5 usług polegających na przeprowadzaniu badania ewaluacyjnego projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda, w tym min. 2-ch w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na zaprojektowaniu i realizacji badania ewaluacyjnego programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, przy czym w ramach każdego z tych 2 badań prowadzone były: ankietowe badania ilościowe obejmujące regionalną grupę respondentów i badania jakościowe zgodnie z Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie ewaluacji programów operacyjnych na lata 2007-2013 Załącznik nr 6 - Załącznik nr 6 - zawierający wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. zespół min. 4 osób posiadających wykształcenie wyższe w tym min. 1 socjologiczne z doświadczeniem w badaniach społecznych, 1 osobę z doświadczeniem przy zarządzaniu projektami unijnymi, 1 osobę z doświadczeniem w pracach zespołu projektowego , 1 osobę z biegłą znajomością Pzp. i ustawy finansowej, ponadto - Lider /koordynator, winien posiadać wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu badań ewaluacyjnych, w których koordynował co najmniej 2 badania ewaluacyjne Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i posiada biegłą znajomość Wytycznych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - pozostały zespół składający się z min. 3 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe i min. 2 letnie doświadczenie przy realizacji badań ewaluacyjnych projektów unijnych przy zarządzaniu projektami unijnymi, projektowaniu i opracowywaniu metodologii badania i 1 osobę z biegłą znajomością Ustawy Prawa zamówień publicznych i Ustawy o finansach publicznych. Wykaz winien zawierać informacje o Kadrze przeznaczonej do realizacji zamówienia, niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony powyżej, przedstawione w formie oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę - tj jako wypełniony i podpisany zał.6. Załącznik nr 7 - zawierający akceptację warunków umownych - na wzorze umowy; Załącznik nr 8 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie. Załącznik nr 9 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zał. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (termin ważności dokumentu 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanych w pkt. 2 terminów ważności dokumentów. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp i złożyć dokumenty wymienione w zał. 4 i 9 (jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1, 2, 3, 5, 6, 7 i 8 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; 5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/ nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link :przetargi Projekty zewnętrzne nr PE-PN-97/ 09
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Wpływ działań PO KL w województwie dolnośląskim na podniesienie kompetencji regionalnych zasobów ludzkich, w kontekście upowszechniania i wdrażania idei kształcenia ustawicznego.
Dodano: 2015-02-13 - Model wsparcia jako innowacyjne narzędzie wzmacniające współpracę publicznych i niepublicznych instytucji pomocy społecznej oraz przedsiębiorców dedykowane gminnym zespołom interdyscyplinarnym realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-09-09 - Przetarg nieograniczony na usługę badania ewaluacyjnego pt. Ocena skuteczności, jakości i trwałości interwencji EFS na Dolnym Śląsku w zakresie efektywności zatrudnieniowej projektów Priorytetu VI, VII i VIII (Działanie 8.1) PO KL, w kontekście poprawy sytuacji społeczno - gospodarczej i wzrostu konkurencyjności regionu na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Dodano: 2014-03-27 - WYKONANIE BADAŃ ŚRODKÓW MINESRKO - ZAPOROWYCH
Dodano: 2014-03-18 - Badania genetyczne wsiedlanych ptaków (działanie C.6) oraz monitoring genetyczny populacji głuszca w Borach Dolnośląskich (działanie D.3) w ramach projektu LIFE11 NAT/PL/428
Dodano: 2013-08-19 - Przetarg nieograniczony na usługę badania ewaluacyjnego pt. Ocena wpływu interwencji PO KL na realizację idei flexicurity, upowszechnienie Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw (CSR), równościowego traktowania pracowników oraz budowania dialogu społecznego, na przykładzie projektów realizowanych w ramach Priorytetu VI i VIII PO KL w województwie dolnośląskim na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Dodano: 2013-08-19 - Odnowa w środowisku -czarny trójkąt- nabiera kolorów. Projekt realizowany na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze
Dodano: 2013-07-11 - Przetarg nieograniczony na usługę badania ewaluacyjnego na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Dodano: 2013-04-09 - WYKONANIE W 2013 ROKU BADAŃ ŚRODKÓW BOJOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW WYBUCHOWYCH
Dodano: 2013-04-04 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA DOŚWIADCZEŃ NA ZWIERZĘTACH PODŁĄCZONYCH DO UKŁADU KRĄŻENIA POZAUSTROJOWEGO (MASZYNA PŁUCO-SERCE) Z WYKONANIEM OZNACZEŃ WYBRANYCH PARAMETRÓW KRWI PRZY ZASTOSOWANIU METOD M.IN. IMMUNOENZYMATYCZNYCH, SPEKTROSKOPOWYCH, CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ Z UWZGLĘDNIENIEM WYKONANIA USŁUGI WETERYNARYJNEJ - III.
Dodano: 2012-10-25