Przetargi.pl
Aktywizacja społeczności zamieszkującej obszar rewitalizacji oraz pobudzenie świadomości społeczności lokalnej w obszarze ochrony przeciwpożarowej

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-045 Świdnik, al. Lotników Polskich
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 745 55 90 , fax. 81 745 55 82
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
    al. Lotników Polskich 2
    21-045 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 745 55 90, fax. 81 745 55 82
    REGON: 43102924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://straz.swidnik.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktywizacja społeczności zamieszkującej obszar rewitalizacji oraz pobudzenie świadomości społeczności lokalnej w obszarze ochrony przeciwpożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obejmuje ogólny zarys robót budowlanych dla adaptacji istniejących pomieszczeń dla potrzeb stworzenia ścieżki edukacyjnej. Roboty będą prowadzone w pomieszczeniach oraz w ich otoczeniu. Roboty remontowo – budowlane obejmują między innymi: Adaptacja istniejących pomieszczeń oraz wykonanie powierzchni komunikacyjnej: • zabezpieczenie istniejących elementów budynku przed zniszczeniem podczas robót budowlanych i instalacyjnych • demontaż zbędnych elementów instalacji i wyposażenia istniejących pomieszczeń • rozebranie ścian działowych z cegieł • demontaż nieczynnej instalacji wod-kan • rozebranie starego „czopu” po piecu instalacji C.O. • rozebranie posadzek z płytek na kleju • skucie posadzek w pomieszczeniach o grubości ponad 15 cm. • wywiezienie oraz uprzątnięcie rozebranych elementów • wykonanie izolacji pod warstwą termiczną posadzki • wykonanie izolacji cieplnej posadzki • wykonanie tynków • wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki z ułożeniem płytek wraz z cokolikami • wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, • wykonanie robót wykończeniowych (np.: malowanie, tynki mozaikowe, itp.) • montaż stolarki drzwiowej z obróbkami • adaptacja istniejącej instalacji c.o. do nowych warunków użytkowych pomieszczeń • wykonanie adaptacji pomieszczenia łazienki na potrzeby osób niepełnosprawny wraz z wyposażeniem Wyposażenie Wyposażenie zaadaptowanych pomieszczeń na potrzeby stworzenia ścieżki edukacyjnej dotyczącej tematyki związanej z ochroną przeciwpożarową: • dla ratownictwa medycznego • dla ratownictwa technicznego, • dla ratownictwa wysokościowego, • dla ratownictwa chemicznego, • dla stanowiska kierowania, • wykonanie pokazowego pomieszczenia łazienki wraz z wykazaniem zagrożeń w niej występujących, • wykonanie pomieszczenia spalonej kuchni wraz z wykazaniem zagrożeń płynących z użytkowania tego pomieszczenia, • szatnia, • oraz wyposażenia pozostałego niezbędnego do funkcjonowania całości Instalacje elektryczne Wykonanie przeróbek instalacji energetycznej i oświetleniowej związanych ze zmianami układu pomieszczeń i funkcji: • demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w części kolidującej z nową funkcją • wykonanie odrębnej tablicy zasilającej • wykonanie linii zasilających pomieszczenia i urządzenia • wykonanie instalacji energetycznej w pomieszczeniach • wykonanie instalacji oświetleniowej LED w pomieszczeniach • dostosowanie obecnej instalacji w pomieszczeniach sąsiadujących w związku ze zmianami w instalacji • wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z wentylacją • zasilenie urządzeń teletechnicznych w tym zmiany w serwerowni • wyposażenie pomieszczeń w sprzęt teleinformatyczny oraz audio i video • wykonanie instalacji nagłośnienia wraz z montażem nagłośnienia Instalacje teleinformatyczne – multimedialne Pomieszczenia zaadaptowane będą miały odrębną instalację kontroli i dostępu. Pozostałe funkcje będą realizowane w sposób zintegrowany z infrastrukturą teleinformatyczną budynku. Część sieci nie ulegnie zmianie, np. istniejąca sieć WIFI: • wykonanie nowej sieci komputerowej i modernizacja istniejącej • instalacje telewizji przemysłowej • instalacje systemu ochrony przeciwpożarowej • dostosowanie istniejącej serwerowni do potrzeb zaadaptowanych pomieszczeń • wykonanie obsługi multimedialnej dla ścieżki edukacyjnej w między innymi:  Pomieszczenie nr 8 i 10 ( zgłaszanie zdarzeń do Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego). W pomieszczeniu nr 10 na ścianie zawieszony jest telewizor, na którym wyświetlane są zdjęcia lub krótkie filmy przedstawiające różne zagrożenia – min. 10 sytuacji. Sytuację wybiera się za pośrednictwem komputera SKKP umieszczonego w pomieszczeniu nr 8. Obok telewizora (lub poniżej) umieszczony jest telefon, z którego osoba poprzez wybór numeru 998 lub 112 łączy się z telefonem SKKP w pomieszczeniu nr 8 i opisuje wyświetlane na ekranie zdarzenie. W pomieszczeniu nr 8 na ścianie z komputerem umieszczona jest duża plansza opisująca hasłowo krok po kroku prawidłowe zgłaszanie zdarzenia do straży pożarnej (rodzaj planszy, informacje na niej zawarte oraz grafika musi zostać skonsultowana z zamawiającym). Na komputerze SKKP musi istnieć możliwość odtworzenia plików audio, a telefony o których mowa wyżej musza posiadać możliwość głośnego mówienia. Pomieszczenie nr 5 Grupa osób ustawia się przed szybą oddzielającą pomieszczenie nr 5 od pomieszczenia nr 3. Osoba oprowadzająca wycieczkę uruchamia prezentację np. poprzez naciśnięcie przycisku. W tym momencie lektor omawia poszczególne zagrożenia jakimi możemy mieć do czynienia w łazience jednocześnie dany element (zagrożenie) jest podświetlane tj: • zakryta kratka wentylacyjna, • uruchomiony piecyk gazowy, • brak czujki tlenku węgla, • tlenek węgla (pojawia się biały dym imitujący tlenek węgla, który częściowo wypełnia pomieszczenie). Następnie pomieszczenie zostaje oddymione i lektor omawia prawidłową sytuację tj.: • kratka wentylacyjna niezakryta, • uruchomiony piecyk gazowy, • zainstalowana czujka tlenku węgla, • pojawia się dym imitujący tlenek węgla, którego obecność natychmiast zgłasza czujka tlenku węgla, a dym uchodzi do kratki wentylacyjnej. Następnie lektor omawia zagrożenie związane z używaniem urządzeń elektrycznych w pobliżu wody (podświetlona suszarka do włosów położona na wannie). Pomieszczenie nr 3. Grupa osób ustawia się przed ekranem. Na ścianie wyświetlany jest film (lub filmy) pokazujące następujące zdarzenia: • pożar oleju w patelni na kuchence gazowej, • pożar ścierki pozostawionej w pobliżu włączonej kuchenki, • pozostawione włączone żelazko na desce do prasowania, • zwarcie elektryczne w przedłużaczu skutkujące powstaniem pożaru, • pożar powstały z powodu niewłaściwej eksploatacji urządzeń grzewczych. Pomieszczenie nr 4. W pomieszczeniu za szybą można obserwować skutki pożarów powstałych w okolicznościach, które zostały wyświetlone na filmie. Pomieszczenie nr 10 (obok stanowiska związanego z SKKP): • Na ekranie cyklicznie (w pętli) mają pojawiać się obrazki, plakaty propagujące bezpieczne zachowania lub zagrożenia wynikające z niewłaściwego zachowania. Wykonanie miejsca rekreacji i wypoczynku: • wykonanie zadaszenia na słupach wraz z wyposażeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 63 8689 0007 6001 4067 2000 0040 - Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, Oddział w Świdniku. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg termomodernizacja budynków PSP Świdnik. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Adaptacja pomieszczeń”, nie otwierać przed 19 sierpnia 2019 r. godz. 10:15”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Komendy, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 19 sierpnia 2019 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 19 sierpnia 2019 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień budowlanych odpowiedniej specjalności i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, tj.: co najmniej 1 osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach