Przetargi.pl
AKTYWIZACJA I INTEGRACJA POPRZEZ REKREACJĘ - URZĄDZENIE 11 TERENÓW REKREACYJNYCH W SOŁECTWACH GMINY DEBRZNO

Urząd Miasta i Gminy w Debrznie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8335366 , fax. 059 8335351
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie
    ul. Traugutta 2 2
    77-310 Debrzno, woj. pomorskie
    tel. 059 8335366, fax. 059 8335351
    REGON: 00053021200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debrzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AKTYWIZACJA I INTEGRACJA POPRZEZ REKREACJĘ - URZĄDZENIE 11 TERENÓW REKREACYJNYCH W SOŁECTWACH GMINY DEBRZNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest urządzenie 11 terenów rekreacyjnych w Sołectwach Gminy Debrzno. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1)Montaż w każdej miejscowości t.j. - Cierznie, Skowarnki, Uniechów, Rozwory, Stanisławka, Nowe Gronowo, Słupia, Strzeczona: - ławka parkowa szt. 1 - huśtawka wagonowa szt. 1 - huśtawka z dwoma siedziskami szt. 1 - kosz na odpady szt. 1 - tablica regulaminowa - szt. 1 - zestaw zabawowy szt. 1 2)Montaż w miejscowości Buka : - ławka parkowa szt. 1 - huśtawka wagonowa szt. 1 - huśtawka z dwoma siedziskami szt. 1 - kosz na odpady szt. 1 - tablica regulaminowa - szt. 1 - zestaw zabawowy szt. 1 - altana grillowa szt.1 3)Montaż w każdej miejscowości t.j. - Myśligoszcz i Stare Gronowo : - ławka parkowa szt. 2 - huśtawka wagonowa podwójna szt. 2 - huśtawka z dwoma siedziskami szt. 2 - kosz na odpady szt. 1 - tablica regulaminowa - szt. 1 - zestaw zabawowy szt. 1 - lokomotywa szt. 1 4)Montaż ogrodzenia terenu rekreacji w każdej miejscowości t.j. : ,Stanisławka, Strzeczona, Rozwory, Uniechów. 5)Montaż ogrodzenia z furtką i bramą wjazdową w miejscowości t.j. : ,Nowe Gronowo Uwaga : Montowane wyroby winny spełniać wymogi bezpieczeństwa zawarte w PN-EN 1176-1:2000, PN-EN 1176-6:2000, PN-EN 76-7:2000, PN-EN 1176:2000. Do złożonej oferty należy załączyć wizualizację oferowanych do montażu urządzeń w formie fotografii, prospektów itp. Szczegółowy zakres prac zawierają załączniki Nr- 7 i8 do SI WZ Przed złożeniem oferty należy odbyć wizję lokalną na obiekcie. Do obowiązków oferenta należy : Poniesienie kosztów zaplecza budowy, kosztów zużycia energii elektrycznej i wody. Udostępniony przedmiar robót służy jako materiał do wyceny ryczałtowej. Do obowiązku oferenta należy ponowne sprawdzenie przedmiaru robót i dokonanie wyceny kosztów robót nie uwzględnionych w załączonych do SWIZ przedmiarach robót. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do : Wykonania robót w oparciu o zatwierdzona dokumentacje projektową oraz załącznik Nr- 8 do SIWZ, Wykonawca zapewni materiały, siłę roboczą, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót , Urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, Zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy, Wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i montażem urządzeń zabawowych, Uporządkowanie całego terenu placu zabaw( wyrównanie i obsianie trawą), oraz inne prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania placów zabaw, Organizowanie i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, Ustanowienie kierownika budowy, Przywrócenie do stanu pierwotnego nie objętych przedmiotem zamówienia składników majątkowych zniszczonych bądź naruszonych w czasie realizacji robót budowlanych, Udzielenia minimum 3 letniej gwarancji na wykonywane roboty i wbudowane materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 2.Spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zamówienie publiczne odpowiadające swoim rodzajem co przedmiot zamówienia, t.j. dostawa i montaż urządzeń w zakresie małej architektury o wartości minimum 20.000,00 zł, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta winna zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1.Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (wymagane wykonanie co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem co przedmiot zamówienia, t.j. dostawa i montaż urządzeń w zakresie małej architektury o wartości minimum 20.000,00 zł) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3. 6.Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - wg załącznika nr 4. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie, w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego. 8.Parafowany projekt umowy. 9.Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy. Niespełnienie choćby jednego z w/w warunków spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Dokumenty, o których mowa, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie dokumentu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaistnieje choćby jedna z przesłanek odrzucenia, określona w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debrzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach