Przetargi.pl
AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W WYNIKU ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007-2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘSCI OBSZARU: Część A - AKTUALIZACJA UŻYTKÓW : Gm. GLINOJECK: obręby: SULERZYŻ, OŚCISŁOWO, DZIAŁY, BUDY RUMOCKIE, LIPINY, RUMOKA, BRODY MŁOCKIE. Część B - ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. SOŃSK - dla 23 działek w 12 obrębach.

Powiat Ciechanowski ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6723485, 6725415 , fax. 023 6722945
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski
    ul. 17 Stycznia 7 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6723485, 6725415, fax. 023 6722945
    REGON: 13038158200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ciechanow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W WYNIKU ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007-2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘSCI OBSZARU: Część A - AKTUALIZACJA UŻYTKÓW : Gm. GLINOJECK: obręby: SULERZYŻ, OŚCISŁOWO, DZIAŁY, BUDY RUMOCKIE, LIPINY, RUMOKA, BRODY MŁOCKIE. Część B - ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. SOŃSK - dla 23 działek w 12 obrębach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W WYNIKU ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007-2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘSCI OBSZARU tj: AKTUALIZACJA UŻYTKÓW: Gm. GLINOJECK: obręby: SULERZYŻ, OŚCISŁOWO, DZIAŁY, BUDY RUMOCKIE, LIPINY, RUMOKA, BRODY MŁOCKIE. ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. SOŃSK - dla 23 działek w 12 obrębach. Część A - AKTUALIZACJA UŻYTKÓW obejmuje: 1)aktualizację granic użytków gruntowych, 2)wykonanie ponownej klasyfikacji użytków gruntowych zmienionych, w przypadkach gdzie nowo ustalone użytki gruntowe wymagają ponownej klasyfikacji gruntów 3)opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków wraz z aktualizacją istniejącej cyfrowej mapy ewidencyjnej i zintegrowanej z nią części opisowej uwzględniającej wyniki prac aktualizacyjnych i klasyfikacyjnych wymienionych w punktach A i B. Szczegółowa charakterystyka obiektu: Aktualizacja użytków z ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów części gm. GLINOJECK - tabela - zał. nr 8 1)Zamawiający zakłada, że zmiany w użytkach nastąpiły głównie w użytkach rolnych (R, S, Ł, Ps. Br, Wsr, W, Lzr.), gruntach zakrzaczonych i zadrzewionych (Lzr), oraz we wszystkich rodzajach gruntów zabudowanych i zurbanizowanych(B, Bp, Bi, Bz, K, dr, T i inne), a także w gruntach pod wodami (Wp i Ws). Szacuje się, że powierzchnia tych gruntów wg EGiB wynosi około 1937 ha tj. około 51,2 % powierzchni obiektu o łącznym obszarze 3784 ha. 2) Pozostałe 48,8 % powierzchni obrębów to lasy, drogi, inne użytki odzwierciedlone w operacie ewidencji gruntów, w których zakres zmian jest minimalny lub zmiany nie zaszły. Aktualność EGiB dla tego obszaru należy objąć wywiadem, gdy stwierdzono potrzebę zaktualizowania użytków. 3) Podstawowe prace aktualizacyjne zlokalizowane są na określonych w pkt. 1 tj. około 51,2 % powierzchni obiektu. Na podstawie dokonanej analizy wg. dotychczas zaktualizowanych typowych wiejskich obrębów w gm. Ciechanów zad.I, Sońsk, Grudusk, Glinojeck, Ojrzeń, Regimin i Ciechanów zad. II (57 obrębów) prognozuje się, że zmiany dotyczyły około 22,0 % obszaru, z czego około 11,8 - 26,0 % - średnio około 16,8 % aktualizowanego obszaru wymagało ponownej klasyfikacji, 4) Dla obiektu objętego SIWZ szacuje się, że a) pracami aktualizacyjnymi objętych będzie 1937 ha x 22,0% = 426 ha, b) pracami klasyfikacyjnymi objętych będzie 1937 ha x 16,8% = 325 ha. Dane określone w pkt. 1-4 mają charakter szacunkowy i mają służyć przybliżonemu zorientowaniu się w ilości prac i ich zakresie, co pozwoli oferentom na opracowanie oferty wg podanych ilości i kosztów własnych jednostki. Zamawiającemu umożliwi to porównanie złożonych ofert. Brak możliwości precyzyjnego określenia danych w przypadku stwierdzenia różnic na etapie realizacji, nie może być podstawą roszczeń oferenta z tytułu wzrostu pracochłonności zamówienia, gdyż wynagrodzenie zostanie ustalone wg ilości wykonanych jednostek rzeczowych. Zadanie dotyczy całości prac związanych z zakresem prac klasyfikacyjnych i aktualizacyjnych, które mogą wystąpić w granicach części aktualizowanych obrębów składających się na zadanie. Wynagrodzenie za wykonaną pracę zostanie ustalone jako iloczyn oferowanej ceny jednostkowej i ilości rzeczywiście wykonanych jednostek rzeczowych aktualizacji z ponowną klasyfikacją liczoną w hektarach, z uwzględnieniem wartościowania prac, w rozbiciu na opisane w SIWZ standardy prac, ustalone zgodnie z zaprezentowanymi w załączniku nr 10 zasadami. Ponieważ aktualizacja i weryfikacja użytków jest asortymentem prac bardzo złożonym i różnorodnym co do zakresu, Zamawiający na podstawie zdobytych doświadczeń na innych obiektach, zdefiniował cztery standardy prac aktualizacyjnych, szczegółowo opisane w cz III zał. nr 10, różniące się istotnie pomiędzy sobą zakresem, a zatem i wartością prac. Za modelowy zakres prac aktualizacyjnych, należy uważać zespół czynności geodezyjno-klasyfikacyjnych opisany szczegółowo jak standard nr 1. Każdy z kolejnych standardów tj. 2, 3 i 4 różni się od standardu nr 1 tym, że albo nie potrzeba wykonywać ponownej klasyfikacji gleboznawczej lub nie ma potrzeby wykonywania pomiaru granicy zmienionego użytku, bowiem albo są dane w bazie LPIS lub są treścią mapy ewidencyjnej, albo obydwóch podstawowych czynności razem, a więc zakres prac jest odpowiednio mniejszy i posiada odpowiednio mniejszą wartość. Biorąc to pod uwagę Zamawiający zwagował wartość każdego ze standardów odpowiednim współczynnikiem, który będzie wartościował prace aktualizacyjne przy rozliczaniu wartości z Wykonawcą na etapie odbioru końcowego. Zakres prac - szczegółowo został przedstawiony w zał. nr 10. Część B - ZALESIENIA, obejmuje: a) aktualizacja granic użytków gruntowych wywołanych zalesieniem dokonanym w trybie ustawy o lasach i Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w roku 2011 lub z tzw. sukcesji naturalnej. b) wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych, c) opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów n/w wsi wraz z aktualizacją istniejącej cyfrowej mapy ewidencyjnej wsi i zintegrowanej z nią części opisowej uwzględniającej wyniki prac aktualizacyjnych i klasyfikacyjnych wymienionych w punktach a i b . Charakterystyka obiektu. - wg poniższej tabeli. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - ZALESIENIA Lp.GMINA OBRĘB Nr dz. 1 CIECHANÓW RAJMUNDOWO 120, 118, 123, MODEŁKA 141/2, MODŁA 379, 340, 359, RYDZEWO 11, 687, 764 2 GLINOJECK KONDRAJEC SZLACHECKI 135/9 3 GRUDUSK GRUDUSK 536 4 OJRZEŃ MŁOCK KOPACZE 93/1, 130, 174, MŁOCK 38, 664 5 SOŃSK GĄSOCIN 1, BIEŃKI KARKUTY 18, MARUSY 270, KOŹNIEWO ŚREDNIE 14, 86, 224, Razem: 5 gmin 12 obrębów 23 działki Zakres prac dotyczy 23 działek w 12 obrębach o pow. ewidencyjnej 67,94 ha, w których zalesiono 37,86 ha. Wymienione wyżej działki zostały zalesione w całości lub w części. Załącznikiem do SWIZ szczegółowo opisującym obiekty do aktualizacji w płaszczyźnie własnościowej i przedmiotowej oraz terminów wykonanego zalesienia jest Wykaz gruntów zalesionych w roku 2010 w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - powiat ciechanowski - zał. nr 9 sporządzany przez Wydział Rolnictwa, Środowiska i Działań Antykryzysowych Starostwa Powiatowego w Ciechanowie, z którego poz. 2 (bez dz. 122), 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 objęte są niniejszym postępowaniem. Zakres prac - szczegółowo został przedstawiony w zał. nr 11. Prace należy wykonać z uwzględnieniem: a) projektów zalesienia w konkretnych działkach, b) protokółów udatności. Powyższe zadanie wykonywane jest w ramach art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. w wysokości 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4) pieniądzu; 5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6) gwarancjach bankowych; 7) gwarancjach ubezpieczeniowych; 8) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Ciechanowie: 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007. Na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia Aktualizacja użytków z ponowną klasyfikacją - G.3037.5.3.4. 2015 12.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.11. Wykonawca do oferty załącza dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość gwarancji udzielona przez Wykonawcę w zakresie usuwania wad i usterek produktu określonego przez SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach