Przetargi.pl
Aktualizacja specjalistycznego oprogramowania statystycznego i analitycznego

Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6531193 , fax. 022 6531999
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6531193, fax. 022 6531999
    REGON: 00000222300019
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja specjalistycznego oprogramowania statystycznego i analitycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) przedłużenie o rok (do 28 lutego 2011) prawa do zakupu aktualizacji za połowę ceny oraz wsparcia technicznego dla posiadanych przez Narodowy Bank Polski licencji na oprogramowanie Gauss System (aktualizacja), 2) aktualizacja posiadanego przez NBP oprogramowania Gauss System z wersji 9 do 10, 3) przedłużenie rocznego prawa do używania 2 dodatkowych licencji Gauss System na laptopach (aktualizacja), 4) przedłużenie o rok (do 26 marca 2011) praw do bezpłatnej aktualizacji i wsparcia technicznego dla posiadanego przez NBP oprogramowania EViews (aktualizacja), 5) aktualizacja posiadanego przez NBP oprogramowania STATA SE, 6) aktualizacja posiadanego przez NBP oprogramowania Stat/Transfer, 7) aktualizacja posiadanego przez NBP oprogramowania Oxmetrics, 8) aktualizacja licencji jednostanowiskowej oprogramowania OxProfessional 5, 9) przedłużenie licencji WinRATS Professional/CATS 2 (aktualizacja).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484630001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy i warunek w postaci braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Wykonawca musi spełniać warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków. 3. Warunki, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W stosunku do Wykonawcy nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia z postępowania w skutek zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 4. Zamawiający żąda wykazania nie później niż na dzień składania ofert, spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 5. Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ. 6. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1. pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ. 2. pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1B do SIWZ. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1C do SIWZ. Oświadczenia zostaną złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu (oświadczenia) wymienionego w pkt 3 i pisemnego oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia wymienionego w pkt 2. Szczegółowe regulacje dotyczące dokumentów i oświadczeń, w tym regulacje dotyczące zasad składania dokumentów i oświadczeń przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zawarte są w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach