Przetargi.pl
Aktualizacja, rozbudowa oraz utrzymanie strony internetowej oraz wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych - w ramach działania: Przygotowanie i wykonanie narzędzi do realizacji kampanii promocyjnej. Projekt pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II. Zadanie I - Uaktualnienie, rozbudowa i utrzymanie portalu www.dabrowa-gornicza.com Zadanie II - Wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2012-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja, rozbudowa oraz utrzymanie strony internetowej oraz wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych - w ramach działania: Przygotowanie i wykonanie narzędzi do realizacji kampanii promocyjnej. Projekt pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II. Zadanie I - Uaktualnienie, rozbudowa i utrzymanie portalu www.dabrowa-gornicza.com Zadanie II - Wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na zadanie pn.: Aktualizacja, rozbudowa oraz utrzymanie strony internetowej oraz wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych - w ramach działania: Przygotowanie i wykonanie narzędzi do realizacji kampanii promocyjnej. Projekt pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zadanie I - Uaktualnienie, rozbudowa i utrzymanie portalu www.dabrowa-gornicza.com Zadanie II - Wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: I. Uaktualnienie, rozbudowa i utrzymanie portalu (www.dabrowa-gornicza.com) Przy aktualizacji strony www.dabrowa-gornicza.com Zamawiający otrzyma dostęp do autorskiego systemu CMS, który został stworzony do jej obsługi oraz bazy danych MySQL. Strona pozostanie umieszczona na serwerach będących w dyspozycji Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania pełnej sprawności technicznej oraz bezpieczeństwa portalu przez okres 5 lat od daty zamieszczenia na stronie internetowej filmu i spotu reklamowego, komisyjnie odebranych przez Zamawiającego zgodnie z § 4 pkt. 1.10 - 1.12 umowy. Pełna wersja serwisu internetowego dostępna w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, niemieckiej, francuskiej i chińskiej). Informacje stanowiące zawartość serwisu (do tłumaczenia) w ilości nie więcej niż 80 stron maszynopisu (bez map i zdjęć) Zadaniem serwisu www.dabrowa-gornicza.com jest promocja inwestycyjnych walorów miasta i regionu. Serwis musi dostarczać kompleksowych informacji na temat potencjału gospodarczego miasta, możliwościach zakupu bądź dzierżawy terenów pozostających w gestii samorządu z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej na dowolną skalę. Serwis www.dabrowa-gornicza.com musi być łatwy w obsłudze i przyjazny dla każdego użytkownika oraz stanowić kompleksowe i interaktywne narzędzie wspierające pozyskanie i obsługę inwestorów. Za każdym razem kiedy w SIWZ będzie mowa o 15 terenach inwestycyjnych ujętych w projekcie pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Zamawiający wskazuje na następujące tereny z miejskiej oferty inwestycyjnej: 1. Teren przemysłowo-usługowy przy Alei Zagłębia Dąbrowskiego 2. Teren produkcyjno-usługowy KAZDĘBIE 3. Tereny wytwórczości, baz, składów, magazynów oraz usług Hałda Jadwiga 4. Tereny produkcyjny, baz, składów i usług przy ul. Perla 5. Tereny usług, handlu, gastronomii i rzemiosła przy ul. Storczyków 6. Teren przeznaczony pod obiekty produkcyjne, składy, magazyny oraz usługi, w tym również terenowe obiekty sportowo-rekreacyjne Szyb Paryż 7. Teren przemysłowo-usługowy TUCZNAWA 8. Teren zieleni urządzonej i zabudowy usługowej użyteczności publicznej z zakresu sportu, rekreacji i turystyki PARK HALLERA B 9. Teren usługowy BRAMA DO CENTRUM 10. Teren usługowy Oczyszczalnia Strzemieszyce 11. Teren usługowy użyteczności publicznej i zieleni urządzonej przy ul. Poniatowskiego 12. Tereny usług wytwórczych i komercyjnych Nowe Centrum 13. Tereny nieuciążliwej zabudowy usługowej ZAGŁĘBIANKA 14. Tereny zabudowy śródmiejskiej, usługowej, użyteczności publicznej przy ul. Orzeszkowej 15. Teren zabudowy centrotwórczej i usługowej Kino ARS Wszystkie teksty muszą być pisane czcionką Trebuchet lub Trebuchet Bold. Wszystkie zaktualizowane i nowowprowadzone materiały muszą nawiązywać do: - Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - załącznik nr 7 do SIWZ. Wszystkie zaktualizowane i nowowprowadzone materiały muszą być zgodne zasadami promocji projektu określonymi w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji z dnia 7 lipca 2009 roku - załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Umieszczenie na portalu nowych ofert inwestycyjnych oraz uaktualnienie już istniejących ofert. 1.1. W ramach tego zadania Wykonawca zamieści opisy 8 nowych terenów inwestycyjnych oraz uaktualni 7 z 8 ofert już zamieszczonych na portalu www.dabrowa-gornicza.com, które zostały ujęte w projekcie pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - Etap I. W oparciu o treści dostarczone przez Zamawiającego Wykonawca zamieści następujące informacje dotyczące ww. terenów: opis nieruchomości, uzbrojenie, właściciel, oznaczenia geodezyjne, cena nieruchomości na podstawie operatu szacunkowego, forma zbycia, termin przetargu, możliwość zagospodarowania. Przy aktualizacji 7 z 8 już zamieszczonych ofert inwestycyjnych Wykonawca może wykorzystać teksty już przetłumaczone w 3 (trzech) językach - polskim, angielskim, niemieckim oraz podstawowe informacje w języku chińskim, które są wprowadzone na stronę www.dabrowa-gornicza.com. Każda z 15 ofert inwestycyjnych musi zostać wprowadzona i wyświetlać się na stronie www.dabrowa-gornicza.com w 5 wersjach językowych (polska, angielska, niemiecka, francuska i chińska). Każdy tekst musi zostać przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego bądź innego specjalistę, który ma uprawnienia do tłumaczenia tekstów obcojęzycznych. Nie dopuszcza się tłumaczenia z powszechnie dostępnych translatorów. 1.2. W ramach tego zadania Wykonawca wykona i zamieści poddane profesjonalnej obróbce cyfrowej zdjęcia 15 terenów inwestycyjnych ujętych w projekcie pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - Etap II. Dla każdego terenu inwestycyjnego Wykonawca ma wykonać po 5 zdjęć lotniczych, po 5 zdjęć naziemnych, po 5 zdjęć naziemnych - panorama terenu oraz po 1 mapce poglądowej. Dodatkowo w ramach tego zadania Wykonawca wykona 185 zdjęć lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Zdjęcia te również muszą zostać poddane profesjonalnej obróbce cyfrowej. Wykonawca przy każdej uaktualnionej bądź nowowprowadzonej ofercie zamieści po 2 zdjęcia lotnicze, 2 zdjęcia naziemne, 1 zdjęcie naziemne-panorama i 1 mapę poglądową. Z zestawu 185 zdjęć lokalizacji wskazanych Wykonawcy, Zamawiający wybierze 20 zdjęć, które Wykonawca zamieści na stronie www.dabrowa-gornicza.com przy treściach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie zdjęcia Zamawiający będzie mógł wykorzystać w różnego rodzaju materiałach promocyjnych i prezentacjach nt. potencjału gospodarczego miasta. SZCZEGÓŁY TECHNICZNE: - Zdjęcia lotnicze (z helikoptera, paralotni lub wykonane inaczej) dające pełny ogląd oferty (w przypadku terenu inwestycyjnego na zdjęciach znajdzie się obrys terenu), Zdjęcia w rozdzielczości min. 2 400 DPI. Nie dopuszcza się wykorzystania powszechnie dostępnych zdjęć w aplikacjach typu Google Earth. - Zdjęcia naziemne dające możliwie jak najlepszy, kompleksowy ogląd oferty, w rozdzielczości min. 2 400 DPI. - Zdjęcia naziemne -panorama dające pełny ogląd oferty, w rozdzielczości min. 2 400 DPI. - Przez mapę poglądową rozumie się mapę terenu i jego okolicy w skali 1: 50 000 zamieszczoną na portalu www.dabrowa-gornicza.com w formacie PDF, z możliwością powiększania i pomniejszania. Na mapie musi być wyraźnie zaznaczona powierzchnia całego terenu oraz najważniejsze sieci komunikacyjne, sieci wodociągowe i kanalizacyjne oraz sieci elektryczne. Na każdej mapie poglądowej musi znajdować się legenda, w której oznaczone będą: drogi, napowietrzna linia WN, kanalizacja deszczowo-przemysłowa, kanalizacja sanitarna, kolej, linia telefoniczna, gaz i woda. Topografia terenu musi być jedynie zaakcentowana rozjaśnionym kolorem, a Wykonawca powinien się skupić na poprawnym obrysowaniu terenu wraz z naniesieniem odpowiednich sieci i mediów. W przypadku gdy teren inwestycyjny znajduje się w bliskiej okolicy ośrodków przemysłowych, firm branżowych, centrum administracyjnego, ośrodków turystyki, sportu i rekreacji Wykonawca również będzie musiał zamieścić taką informację na mapie w postaci wskazanej przez Zamawiającego (pisemnej bądź graficznej). Na mapie poglądowej również musi się znaleźć odnośnik co do kierunków położenia (północ, południe, wschód, zachód). Mapy poglądowe muszą być sporządzone dla każdego z 15 terenów inwestycyjnych w języku polskim i angielskim. Uwagi ogólne: a) Wszystkie zdjęcia muszą być w formacie JPG, umożliwiającym dalsze ich przetwarzanie i reprodukcję (m.in. kopiowanie, druk). Ponadto muszą one być przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz z autorskimi prawami majątkowymi i zależnymi prawami autorskimi - do ich dalszego wykorzystania. c) Wszystkie zdjęcia łącznie (185 zdjęć wskazanych lokalizacji i 75 zdjęć terenów inwestycyjnych, 260 zdjęć w formacie JPG i 15 map poglądowych w formacie PDF) muszą być zgrane na osobne 5 płyt CD/DVD, które oznakowane zestawem logotypów zgodnymi dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego oraz zawierać informację o współfinansowaniu projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II. z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - załącznik nr 8 do SIWZ. b) Wszystkie mapy poglądowe muszą być w formacie PDF umożliwiającym dalsze ich przetwarzanie i reprodukcję (m.in. kopiowanie, druk). Ponadto muszą one być przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz z autorskimi prawami majątkowymi i zależnymi prawami autorskimi - do ich dalszego wykorzystania. d) Płyty CD DVD muszą być zapakowane do 5 opakowań typu Digipack podwójny, sztywny, kartonowy, z przezroczystą wewnętrzną tacką plastikową na płytę CD-R. Termin realizacji - jednorazowo do siedziby Zamawiającego, nie później niż do 20.09.2012 r. 2. Uzupełnienie informacji w nowej wersji językowej, tj. francuskiej, W ramach tego zadania Wykonawca zamieści na stronie www.dabrowa-gornicza.com pełne tłumaczenie strony w języku francuskim . Odpowiedni oznacznik w postaci flagi francuskiej na stronie w języku polskim automatycznie ma przekierować na wersję francuską. Tłumaczenie obowiązkowe jest dla wszystkich treści znajdujących się na stronie www.dabrowa-gornicza.com wraz z ofertami terenów inwestycyjnych. Tłumaczenie będzie obejmować nie więcej niż 15 stron maszynopisu bez map i zdjęć. Tłumaczeniu na język francuski nie podlega logo (OakisOK), hasła (Intensive growth area, INVEST IN DABROWA GORNICZA), zestaw logotypów Narodowa Strategia Spójności Program Regionalny, Województwo Śląskie i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz informacja o współfinansowaniu projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Powyższe informacje zamieszczone będą w wersji polskiej, a na stronach obcojęzycznych tylko w wersji angielskiej. Każdy tekst musi zostać przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego bądź innego specjalistę, który ma uprawnienia do tłumaczenia tekstów obcojęzycznych. Nie dopuszcza się tłumaczenie z powszechnie dostępnych translatorów. Termin realizacji - nie później niż do 20.09.2012 r. 3. Rozszerzenie informacji nt. potencjału inwestycyjnego miasta, 3.1. W ramach tego zadania Wykonawca w oparciu o informacje dostarczone przez Zamawiającego uaktualni zamieszczone treści na serwisie www.dabrowa-gornicza.com oraz dokona poszerzenia informacji nt. potencjału inwestycyjnego miasta w postaci pisemnej treści nie więcej niż 10 stron maszynopisu bez map i zdjęć oraz w formie graficznej wskazanej przez Zamawiającego (tabele, wykresy) 3.2. Treści zaktualizowane i poszerzone również wymagają tłumaczenia na 5 wersji językowych (polska, angielska, niemiecka, francuska i chińska). 3.3. Każdy tekst musi zostać przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego bądź innego specjalistę, który ma uprawnienia do tłumaczenia tekstów obcojęzycznych. Nie dopuszcza się tłumaczenie z powszechnie dostępnych translatorów. Termin realizacji - nie później niż do 20.09.2012 r. 4. Rozbudowa interaktywnej mapy terenów inwestycyjnych W ramach tego zamówienia Wykonawca powinien wykazać się innowacyjnością, kreatywnością oraz mieć na uwadze utrzymanie dobrej jakości wizualnej portalu. 4.1. Interaktywna mapa terenów powinna wykorzystywać serwis internetowy umożliwiający wyszukiwanie obiektów, oglądanie map i zdjęć lotniczych powierzchni Ziemi. Serwis musi być darmowy i przeznaczony dla niekomercyjnych użytkowników. 4.2. Interaktywna mapa musi wskazywać miasto Dąbrowa Górnicza wraz z zaznaczonymi 15 terenami inwestycyjnymi. 4.3. Mapa musi posiadać podstawowe funkcje jak pomniejszanie, powiększanie, przesunięcie góra, dół, prawo, lewo. 4.4. Granice każdego z 15 terenów inwestycyjnych muszą być obrysowane wyróżniającą się linią, po odpowiednim powiększeniu mapy. 4.5. Każdy teren musi być oznaczony na mapie interpunktem, który wyświetli nazwę terenu inwestycyjnego, a po wybraniu konkretnego terenu przekieruje do konkretnej oferty inwestycyjnej. 4.6. Interaktywna mapa ma przedstawiać rozmieszczenie terenów inwestycyjnych w kontekście centrum miasta, autostrad, węzłów komunikacyjnych, największych spółek i zakładów przemysłowych, a także innych istotnych elementów z punktu widzenia inwestorów, niemniej w przypadku interaktywnej mapy należy skupić się na atrakcyjności położenia samego miasta. Termin realizacji - nie później niż do 20.09.2012 r. 5. Zamieszczenie na portalu nowych map terenów inwestycyjnych. Przez zamieszczenie nowych map terenów inwestycyjnych Zamawiający rozumie mapy poglądowe, które powstały w ramach zadania I pkt.1. Umieszczenie na portalu nowych ofert inwestycyjnych oraz uaktualnienie już istniejących ofert (pkt. 3.2. ppkt. I. 1 SIWZ) Termin realizacji - nie później niż do 20.09.2012 r. 6. Zamieszczenie nowych narzędzi promocyjnych (film reklamowy, spot) na miejskiej stronie inwestycyjnej www.dabrowa-gornicza.com. Przez zamieszczenie nowych narzędzi promocyjnych - film i spot reklamowy na miejskiej stronie inwestycyjnej www.dabrowa-gornicza.com Zamawiający rozumie zamieszczenie na ww. portalu filmu i spotu reklamowego, które powstaną w ramach Zadania II. Wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych niniejszej SIWZ (pkt. 3.2. ppkt. II. 1.2. i 1.3. SIWZ) Termin realizacji - nie później niż do 28.09.2012 r. II. Wykonanie materiałów promocyjnych i poligraficznych. W ramach tego zadania Wykonawca powinien wykazać się innowacyjnością, kreatywnością oraz mieć na uwadze przedstawienie miasta Dąbrowa Górnicza jako najlepszego miejsca pod nowe inwestycje. Materiały promocyjne (film, spot, prezentacja multimedialna) powinny dotyczyć tematyki gospodarczej miasta i podkreślać jego walory sprzyjające nowym inwestycjom, potencjał społeczno-gospodarczy oraz powinny nawiązywać do jego wizji, jako miasta nowoczesnego i przyjaznego środowisku. 1. Wykonanie prezentacji multimedialnej, filmu oraz spotu reklamowego, 1.1. Prezentacja multimedialna musi: a) zawierać dynamiczne intro, b) zawierać interfejs gdzie będzie zawartych: - 15 ofert inwestycyjnych z terenami inwestycyjnymi ujętych w projekcie pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II, - oferty muszą być zamieszczone wraz z 2 zdjęciami lotniczymi, 2 zdjęciami naziemnymi, 1 zdjęciem naziemnym-panorama i 1 mapie poglądowej. - przewodnik dla Inwestora - informacje istotne z punktu widzenia inwestora wskazane przez Zamawiającego do 10 stron maszynopisu bez map i zdjęć - ogólne informacje o mieście wskazane przez Zamawiającego do 10 stron maszynopisu bez map i zdjęć - galeria zdjęć miasta Dąbrowa Górnicza - namiary na osoby do kontaktu. c) zostać opracowana w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. d) być zgrana na 1000 sztuk płyt CD DVD w obu wersjach językowych tj. polskiej i angielskiej. e) szczegóły dotyczące płyt CD DVD zawarte są w pkt 3.2. ppkt. II 2.1. SIWZ. Termin i miejsce realizacji: - 500 sztuk płyt CD DVD z prezentacją multimedialną (250 sztuk w języku polskim i 250 sztuk w języku angielskim) nie później niż do 20.09.2012 r. do siedziby Zamawiającego. - 500 sztuk płyt CD DVD z prezentacją multimedialną (250 sztuk w języku polskim i 250 sztuk w języku angielskim) nie później niż do 01.04.2013 r. do siedziby Zamawiającego. 1.2. Film reklamowy: a) musi promować potencjał społeczny i gospodarczy miasta Dąbrowa Górnicza b) trwać 5 minut c) powstać przy użyciu tylko materiału filmowego d) musi być nagrany profesjonalną filmową kamerą cyfrową przeznaczoną do profesjonalnego nagrywania filmów (nie dopuszcza się cyfrowych kamer amatorskich) e)musi zawierać podkład muzyczny (linię melodyczną), który zaproponuje Wykonawca, a zaakceptuje Zamawiający f) musi zawierać ścieżkę dźwiękową, która zostanie zgrana wraz z nagraniem lektora i zmasterowaną w profesjonalnym studiu dźwiękowym. Termin i miejsce realizacji: - Realizacja filmu reklamowego na stronie www.dabrowa-gornicza.com nie później niż do 24.09.2012 r. 1.3. Spot reklamowy: a) musi promować potencjał społeczny i gospodarczy miasta Dąbrowa Górnicza b) trwać 30 sekund c) powstać przy użyciu tylko materiału filmowego d) musi być nagrany profesjonalną filmową kamerą cyfrową przeznaczoną do profesjonalnego nagrywania filmów (nie dopuszcza się cyfrowych kamer amatorskich) e)musi zawierać podkład muzyczny (linię melodyczną), który zaproponuje Wykonawca, a zaakceptuje Zamawiający f) musi zawierać ścieżkę dźwiękową, która zostanie zgrana wraz z nagraniem lektora i zmasterowana w profesjonalnym studiu dźwiękowym. Termin i miejsce realizacji: - Realizacja spotu reklamowego na stronie www.dabrowa-gornicza.com nie później niż do 24.09.2012 r. Uwagi ogólne: - Przedstawiciel Zamawiającego weźmie udział w castingu osób, jeśli będą one wymagane w produkcjach wskazanych przez Wykonawcę, a wybranych przez Zamawiającego - statystów i aktorów, którzy będą występować w spocie reklamowym. - Zamawiający będzie miał decydujący głos oraz będzie on akceptował osoby występujące w produkcjach. - Scenariusze filmu i spotu reklamowego zostaną opracowane wraz z Zamawiającym na podstawie propozycji zgłoszonych przez Wykonawcę, w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy. - Wykonawca zobowiązany jest do postprodukcji, przez którą rozumie się montaż i udźwiękowienie filmu i spotu. - Film i spot reklamowy muszą być zgrane na 2 osobne płyty CD DVD i spakowane w 2 opakowania typu Digipack podwójny, sztywny, kartonowy, z przezroczystą wewnętrzną tacką plastikową na płytę CD-R. - na frontach 2 płyt z filmem i spotem reklamowym oraz na frontach opakowań płyt CD DVD musi znajdować się hasło i logo projektu, zestaw logotypów Narodowa Strategia Spójności Program Regionalny, Województwo Śląskie i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz informacja o współfinansowaniu projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - załącznik nr 8 do SIWZ. - Prezentacja multimedialna, film i spot reklamowy zostaną komisyjnie odebrane w siedzibie Zamawiającego, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, zawierającego wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, nie później niż do 24.09.2012 r. - W przypadku uchybień technicznych (np. zacinający się film, spot, problemy dźwiękowe czy brak synchronizacji fonii z wizją) ze strony Wykonawcy zobowiązany on będzie do przygotowania i przedstawienia nowych materiałów w terminie do 2 dni, od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. - W przypadku nie stwierdzenia uchybień i pełnej akceptacji prezentacji multimedialnej, filmu i spotu reklamowego przez Zamawiającego, Wykonawca zamieści film i spot reklamowy na stronie www.dabrowa-gornicza.com. - W ramach zamówienia prezentacja multimedialna, film i spot reklamowy powinny być zgodne z Systemem Identyfikacji Wizualnej dla projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II, który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz zawierać zestaw logotypów Narodowa Strategia Spójności Program Regionalny, Województwo Śląskie i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz informacja o współfinansowaniu projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 (załącznik nr 8 do SIWZ) Terminy realizacji: 1.1. Prezentacja multimedialna: - 500 sztuk płyt CD DVD z prezentacją multimedialną (250 sztuk w języku polskim i 250 sztuk w języku angielskim) nie później niż do 20.09.2012 r. do siedziby Zamawiającego. - 500 sztuk płyt CD DVD z prezentacją multimedialną (250 sztuk w języku polskim i 250 sztuk w języku angielskim) nie później niż do 01.04.2013 r. do siedziby Zamawiającego. 1.2. - Realizacja filmu reklamowego na stronie www.dabrowa-gornicza.com nie później niż do 24.09.2012 r. - Zamieszczenie filmu reklamowego na stronie www.dabrowa-gornicza.com zgodnie z pkt. 3.2. ppkt. I.6 SIWZ - nie później niż do 28.09.2012r. 1.3. - Realizacja spotu reklamowego na stronie www.dabrowa-gornicza.com nie później niż do 24.09.2012 r. - Zamieszczenie spotu reklamowego na stronie www.dabrowa-gornicza.com zgodnie z pkt. 3.2. ppkt. I.6 SIWZ - nie później niż do 28.09.2012r. 2. Wykonanie materiałów promocyjnych zawierających zestaw danych niezbędnych z punktu widzenia inwestora (m.in. lokalizacja miasta, profil społeczno-gospodarczy miasta, najważniejsze atuty miasta oraz aktualną ofertę inwestycyjną). W ramach zamówienia Wykonawca powinien wytworzyć następujące materiały promocyjne: 2.1 Płyty CD DVD : opakowanie typu Digipack podwójny, sztywny, kartonowy, z przezroczystą wewnętrzną tacką plastikową na płytę CD-R. Okładki muszą być zadrukowane dwustronnie full kolor 4+4. Na każdej płycie CD DVD musi zawierać się prezentacja multimedialna w 2 wersjach językowych - polskiej i angielskiej powstała w wyniku Zadania II pkt.1 ppkt. 1.1.(pkt. 3.2. ppkt. II 1.1. SIWZ) Termin realizacji: - 500 sztuk płyt CD DVD z prezentacją multimedialną (250 sztuk w języku polskim i 250 sztuk w języku angielskim) nie później niż do 20.09.2012 r. do siedziby Zamawiającego. - 500 sztuk płyt CD DVD z prezentacją multimedialną (250 sztuk w języku polskim i 250 sztuk w języku angielskim) nie później niż do 01.04.2013 r. do siedziby Zamawiającego. - Płyty CD DVD przy dostawie muszą znajdować się już w pudełkach 2.2. Nośniki danych USB (pendrive) z logo projektu, (logo zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) - Wymagana pojemność min. 2GB+grawer wykonany techniką laserową. Każdy nośnik musi być zapakowany w pudełko. Na każdym nośniku musi znaleźć się prezentacja multimedialna w dwóch wersjach językowych polskiej i angielskiej powstała w wyniku Zadania II pkt.1 ppkt. 1.1. (pkt. 3.2. ppkt. II 1.1. SIWZ) oraz 15 uaktualnionych ofert inwestycyjnych w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, niemieckiej, francuskiej i chińskiej) powstałych w wyniku Zadania I pkt.1 ppkt. 1.1. (pkt. 3.2. ppkt. I 1.1. SIWZ) Termin realizacji: - 200 sztuk pendrive z prezentacjami i ofertami inwestycyjnymi - nie później niż do 20.09.2012r. Każdy nośnik musi być odpowiednio zapakowany i dostarczony do siedziby Zamawiającego. - 200 sztuk pendrive z prezentacjami i ofertami inwestycyjnymi - nie później niż do 01.04.2013 r. Każdy nośnik musi być odpowiednio zapakowany i dostarczony do siedziby Zamawiającego. 2.3. Folder reklamowy- druk folderu techniką offsetową, papier: satyna 350g + na całość lakier offsetowy + lakier wybiórczy UV, kolor pełny 4+4, ilość stron 20 Format folderu A4 z kieszenią - zakładką umożliwiającą włożenie 15 kart formatu A4. W folderze muszą się znaleźć informacje o mieście, informacje o infrastrukturze drogowej istniejącej i planowanej, informacje o strukturze administracyjnej wraz z lokalizacjami i ich adresami, informacje demograficzne i statystyczne na temat rynku pracy, opis strefy ekonomicznej i ulg dla inwestorów oraz pozostałe istotne informacje z punktu widzenia inwestora wskazane przez Zamawiającego. Termin realizacji - 200 sztuk folderu ( z czego 100 sztuk w języku polskim i 100 sztuk w języku angielskim) - nie później niż do 20.09.2012 r. dostarczonych do siedziby Zamawiającego - 200 sztuk folderu ( z czego 100 sztuk w języku polskim i 100 sztuk w języku angielskim) - nie później niż do 01.04.2013 r. dostarczonych do siedziby Zamawiającego 2.4. Wkładki (karty nt. poszczególnych terenów inwestycyjnych) do folderu dla poszczególnych 15 terenów inwestycyjnych muszą być w formacie A4, zgodnym z parametrami teczki - okładki, papier: satyna 350g + na całość lakier offsetowy + lakier. wybiórczy UV, druk dwustronny, kolor pełny 4+4. - wkładki muszą powstać zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej projektu, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. - Na każdej wkładce musi znaleźć się 1 zdjęcie z lotu ptaka, 1 zdjęcie naziemne, 1 zdjęcie naziemne-panorama, 1 mapa poglądowa, opis nieruchomości, uzbrojenie, informacja o właścicielu, przeznaczenie w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego i oznaczenia geodezyjne. Na pojedynczych wkładkach będą ujęte poszczególne tereny inwestycyjne z projektu pn. Inwestuj w Dąbrowie Górniczej - promocja potencjału gospodarczego miasta - etap II (1 wkładka - 1 teren). - Każda wkładka musi się mieścić do kieszeni- zakładki znajdującej się na przedostatniej stronie folderu reklamowego. - Łączna ilość wkładek (karty w rozmiarze A4) w 5 wersjach językowych - 2 000 sztuk w języku polskim, 1 500 sztuk w języku angielskim, 500 sztuk w języku niemieckim, 500 sztuk w języku francuskim oraz 500 sztuk w języku chińskim. Termin realizacji: - 1 000 sztuk w języku polskim, 750 sztuk w języku angielskim, 250 sztuk w języku niemieckim, 250 sztuk w języku francuskim, 250 sztuk w języku chińskim - nie później niż do 20.09.2012 r. dostarczonych do siedziby Zamawiającego - 1 000 sztuk w języku polskim, 750 sztuk w języku angielskim, 250 sztuk w języku niemieckim, 250 sztuk w języku francuskim, 250 sztuk w języku chińskim - nie później niż do 01.04.2013 r. dostarczonych do siedziby Zamawiającego. 2.5. Torby reklamowe - torby papierowe, foliowane w kolorze białym, z uchwytem bawełnianym w kolorze zielonym, o wymiarach 240x100x350, w ilości 1 000 sztuk. Termin realizacji: - 500 sztuk toreb reklamowych - nie później niż do 20.09.2012r. dostarczonych do siedziby Zamawiającego - 500 sztuk toreb reklamowych - nie później niż do 01.04.2013r. dostarczonych do siedziby Zamawiającego 2.6. Roll-up (przeznaczony do ekspozycji podczas spotkań z potencjalnymi inwestorami, seminariów, konferencji itp.) - w ilości 1 sztuka, wymiary 85cmx200cm, druk jednostronny pełny kolor na materiale bannerowym, konstrukcja aluminiowa, srebrna, stabilna, aluminiowa, anodowana kaseta z mechanizmem zwijającym, składany maszt, górna listwa zatrzaskowa, torba z wkładką welurową - etui czarne. Termin realizacji: - 1 sztuka roll-up - nie później niż do 20.09.2012r. dostarczona do siedziby Zamawiającego 2.7. Ścianka reklamowa (przeznaczona do ekspozycji podczas spotkań z potencjalnymi inwestorami, seminariów, konferencji itp.) wraz z kufrem - w ilości 1 sztuka, typ POP UP łukowa, model minimum 3x3, konstrukcja: aluminiowa, odporna na uszkodzenia, opakowanie: trybunka (kufer) z drewnianym blatem w kolorze jasny dąb, panele mocowane na listwach magnesowych, niewidoczne zawieszki ułatwiające montaż i pozycjonowanie paneli, owalne rurki aluminiowo łączone gniazdowo grafika tylko z jednej strony ścianki, dodatkowo grafika na trybunce. Przy grafice na podkład zastosowane PCV o grubości 1mm pełnokolorowy, fotorealistyczny wysokiej jakości druk wykonany technologią cyfrową, na maszynie sześciokolorowej, w rozdzielczości 1440 dpi, podwójny zadruk na folii samoprzylepnej grafika pokryta laminatem matowym. Na pełne wyposażenie ścianki mają się składać: konstrukcja ścianki, panele PCV (białe) grubość 1mm, magnesy, listwy magnetyczne, usztywnienia z klejem 3M, kufer, który służy jako trybunka pokryty grafiką. Termin realizacji: - 1 ścianka reklamowa - nie później niż do 20.09.2012r. dostarczona do siedziby Zamawiającego 2.8. Zestawy gadżetów reklamowych (VIP - 200 sztuk oraz NORMAL - 400 sztuk) - w ramach tego zamówienia Wykonawca powinien wykazać się innowacyjnością, kreatywnością oraz mieć na uwadze dobrą jakość produktu i osoby, dla których są gadżety przeznaczone. Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.4.16 Informacje dodatkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium pozacenowe - Ocena koncepcji scenariusza spotu reklamowego oraz proponowanych gadżetów promocyjnych promujących miasto Dąbrowa Górnicza
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach