Przetargi.pl
Aktualizacja opisów topograficznych punktów osnowy do istniejących przepisów prawa oraz weryfikacja przenumerowanych punktów geodezyjnej osnowy poziomej do wymogów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14.02.2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 352)

Powiat Raciborski ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, Plac Okrzei
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4597385
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Raciborski
    Plac Okrzei 4
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 32 4597385
    REGON: 276255111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatraciborski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja opisów topograficznych punktów osnowy do istniejących przepisów prawa oraz weryfikacja przenumerowanych punktów geodezyjnej osnowy poziomej do wymogów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14.02.2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 352)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Aktualizacja opisów topograficznych punktów osnowy do istniejących przepisów prawa oraz weryfikacja przenumerowanych punktów geodezyjnej osnowy poziomej do wymogów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14.02.2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 352). II. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU Ilość punków dotychczasowej osnowy II klasy 197 szt. Ilość punków dotychczasowej osnowy III klasy 4761 szt. razem z pobocznikami w tym 65 punktów bez opisu topograficznego III. PRZEPISY PRAWNE 1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.), 2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r., w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1183), 3. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 352) 4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9.11.2011 (Dz. U. z 2011r., Nr 263, poz.1572) w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego 5. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 r. w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczania Opłaty (Dz. U. z 2014 r. poz. 917, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie zmiany przepisów prawa dotyczące przedmiotu zamówienia, które wejdą w życie w ciągu trzech miesięcy od daty podpisania umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. IV. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Wykonanie pracy wymaga zgłoszenia pracy geodezyjnej w Wydziale Geodezji w Raciborzu. 2. Materiały niezbędne do wykonania pracy będą wydane nieodpłatnie Wykonawcy, w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia pracy geodezyjnej. 3. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy: • zestawienie punktów geodezyjnej osnowy szczegółowej II i III klasy wraz z ich współrzędnymi, • zbiór opisów topograficznych punktów geodezyjnej osnowy szczegółowej w formacie *.jpg; 4. Opracowanie polega na sprawdzeniu przenumerowania punktów osnowy poziomej zgodnie z zasadami opisanymi w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 roku. 5. Na podstawie pozyskanych informacji i stwierdzeniu ewentualnych braków lub niezgodności z zapisami rozporządzenia w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 352) Wykonawca ma dokonać przenumerowania zarówno punktów głównych jak i poboczników, zachowując dotychczasowy porządek narastania numeracji, również dla punktów które posiadają adnotację o ich zniszczeniu lub zdeklasowaniu do punktów osnowy pomiarowej; 6. Wykonawca zmodyfikuje opisy topograficzne punktów geodezyjnej osnowy szczegółowej poprzez zmianę numerów punktów osnowy we wszystkich ich wystąpieniach na danej karcie, tzn. również w szkicu połączeń punktów jak i w opisie topograficznym punktu, nie pomijając na szkicu połączeń i opisie topograficznym numerów punktów uznanych za zniszczone lub zdeklasowane; 7. Stare numery pozostawić na karcie informacyjnej w polu „Pierwotny numer punktu”. W przypadku gdy pole jest już zajęte przez stary numer (pierwotny) pozostawić dwa numery pierwotne punktu; 8. W przypadku braku karty informacyjnej punktu osnowy należy opracować nową kartę (65 punktów jest bez opisu topograficznego); 9. Wykonawca ustali z właściwymi terytorialnie sąsiednimi ośrodkami dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej zakres wykorzystanych numerów punktów osnowy; 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisma przewodnie z wyszczególnionymi punktami podlegającymi uzgodnieniu w sąsiednich ośrodkach dokumentacji wraz z potwierdzeniem dokonania uzgodnienia; 11. W przypadku stwierdzenia, że numeracja punktów osnowy poziomej i wysokościowej w sąsiednich ośrodkach dokumentacji jest dostosowana do wymogów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 352), należy przyjąć obowiązujące już numery punktów osnowy. V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W wyniku przeprowadzonych prac, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: • kopię pism do właściwych terytorialnie ośrodków dokumentacji oraz oryginały uzyskanych odpowiedzi, • zbiór zmodyfikowanych opisów topograficznych punktów geodezyjnej osnowy szczegółowej w formacie *.jpg, oraz ich wydruki na papierze (format A-4); jako odrębny zbiór należy wyodrębnić opisy topograficzne punktów uznanych za zniszczone lub zdeklasowane; • tabelaryczne zestawienie przenumerowanych punktów w wersji elektronicznej, jako arkusz kalkulacyjny programu Excel, zawierające dotychczasową i nową numerację punktów, wraz z adnotacją czy punkt uznano za zniszczony lub zdeklasowany. 2. Utworzone pliki w ustalonym formacie i strukturze należy zapisać na zewnętrznym dysku twardym, który zostanie przekazany Zamawiającemu. 3. Termin wykonania prac ustala się na 17 grudnia 2018 r. Zasady udzielania wyjaśnień i uzgodnień. W sprawach wymagających dodatkowych wyjaśnień lub uzgodnień, jak też nie objętych warunkami technicznymi oraz w przypadku wątpliwości wynikających z warunków technicznych Wykonawca ma obowiązek konsultować się z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77222100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa ofertę wypełniając formularz OFERTY zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, oraz dołącza do formularza OFERTY: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. niniejszej SIWZ (opcjonalnie), 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne dokumenty służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci – opcjonalnie, tylko w przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 7.1.1) i 7.1.2) SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) dołączają dodatkowo do formularza OFERTY dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) składają odrębnie (każdy z nich) oświadczenia, o których mowa w punktach 7.1.1) i 7.1.2) SIWZ – w zakresie, w którym każdy z tych wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1.1. SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną