Przetargi.pl
Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych nr : 197, 180, 181, 201, 757/198, 883/193, 1221/193, 1220/193, 1503/194, 1504/194 km. 8, położonych w granicach obrębu Stare Budkowice w gminie Murów

Powiat Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 54 15 101 , fax. 77 54 15 103
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski
    ul. 1 Maja 29 29
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 54 15 101, fax. 77 54 15 103
    REGON: 53141258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych nr : 197, 180, 181, 201, 757/198, 883/193, 1221/193, 1220/193, 1503/194, 1504/194 km. 8, położonych w granicach obrębu Stare Budkowice w gminie Murów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych nr : 197, 180, 181, 201, 757/198, 883/193, 1221/193, 1220/193, 1503/194, 1504/194 km. 8, położonych w granicach obrębu Stare Budkowice w gminie Murów na podstawie § 56 pkt.1 oraz § 47 ust.3 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz.U. nr 38 poz. 454 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach