Przetargi.pl
Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Targówek, Ursynów, Wola m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym ISEG2000 oraz w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym KATASTER.

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5953360 , fax. 022 5953368, 5953368
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5953360, fax. 022 5953368, 5953368
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: Bemowo, Targówek, Ursynów, Wola m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym ISEG2000 oraz w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym KATASTER.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w Dzielnicach: BEMOWO, TARGÓWEK, URSYNÓW, WOLA m. st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000 oraz w Dzielnicy PRAGA POŁUDNIE m. st. Warszawy prowadzonego w systemie informatycznym KATASTER. 2. Zamówienie obejmuje ogółem maksymalnie 14 000 zmian, w tym Dzielnica Bemowo - 3 000 zmian, Dzielnica Praga Południe - 2 500 zmian, Dzielnica Targówek - 3 000 zmian, Dzielnica Ursynów - 4 000 zmian, Dzielnica Wola - 1 500 zmian Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 7.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 7.1.2 wykażą, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzonego w systemie informatycznym. 7.1.3 wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie geodezji i kartografii - na podstawie art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz.2027 ). 7.1.4 wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art.43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz.2027). 7.2 Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie warunku zawartego w pkt 7.1.3 ogłoszenia, c) wykaz prac, o których mowa w pkt 7.1.2 ogłoszenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt 7.2 lit. c) ogłoszenia; e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie warunku zawartego w pkt 7.1.4 ogłoszenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, f) dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie osób, o którym mowa w pkt 7.2 lit. e) ogłoszenia, posiadają uprawnienia wymagane w pkt 7.1.4 ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną