Przetargi.pl
aktualizacja Bazy Danych Topograficznych (TBD) Województwa Mazowieckiego, zgodnie z Wytycznymi technicznymi Baza Danych Topograficznych (TBD)

Samorząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8277046 , fax. 022 8288459
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie
    ul. Jagiellońska 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8277046, fax. 022 8288459
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    aktualizacja Bazy Danych Topograficznych (TBD) Województwa Mazowieckiego, zgodnie z Wytycznymi technicznymi Baza Danych Topograficznych (TBD)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    aktualizacja Bazy Danych Topograficznych (TBD) Województwa Mazowieckiego, zgodnie z Wytycznymi technicznymi Baza Danych Topograficznych (TBD) w dwóch częściach: 1) dla obszaru powiatu warszawskiego zachodniego w granicach administracyjnych, tj. powierzchnia ~ 534 km2, 2) dla obszaru powiatu pruszkowskiego w granicach administracyjnych, tj. powierzchnia ~ 246 km2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : część I - 6 000 PLN, część II - 4 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z art. 11 i art. 42 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) zwanej dalej p.g.ik.; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie fotogrametrii i teledetekcji, o których mowa w art. 43 pkt 7 p.g.ik., b) osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie redakcji map, o których mowa w art. 43 pkt 6 p.g.ik., c) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom niniejszego zamówienia rozumie się opracowanie bazy danych topograficznych (TBD) w zakresie komponentu TOPO o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Ocena spełniania warunków określonych w ust. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w odpowiednich dokumentach wyszczególnionych w § 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczeń zgodnych z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki nr 6a i 6b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się złożenie przez pełnomocnika oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, aktualny odpis składa każdy z podmiotów; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, zaświadczenie składa każdy z podmiotów; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, informację składa każdy z podmiotów; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, informację składa każdy z podmiotów; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. informacji czy posiadają uprawnienia zawodowe w rozumieniu ustawy p.g.ik. w zakresie redakcji map oraz fotogrametrii i teledetekcji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z formularzem załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz zawierać powinien informacje o osobach, które będą pełniły funkcje kierownicze oraz o osobach bezpośrednio uczestniczących w realizacji zamówienia, w tym o osobach spełniających warunki określone w § 5 ust. 1 pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kopie uprawnień zawodowych wymagane są tylko dla osób pełniących funkcje kierownika zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt 1 p.g.ik.; 2) lub oświadczenia innych podmiotów o udostępnieniu osób, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu oraz w wykazie osób; 3) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z formularzem załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do powyższego wykazu należy dołączyć kserokopie protokołów końcowego odbioru prac, z których wynikają zakresy wykonywanych prac. 5. Poza dokumentami wymienionymi w ust. 3 i 4, Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zamawiający wymaga oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazovia.pl; www.bgwm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach