Przetargi.pl
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali miasta Piaseczno, na podstawie posiadanych dokumentów źródłowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 454), poprzez wprowadzenie zmian do baz danych ewidencji gruntów i budynków oraz do rejestru cen i wartości nieruchomości, wynikających z 5.000 szt. zaległych dokumentów źródłowych obejmujących akty notarialne wraz z załączonymi do nich zawiadomieniami z ksiąg wieczystych w systemie Kataster On Line (KOL). Po wprowadzeniu dokumentów wykonawca wygeneruje zawiadomienia o wprowadzonych zmianach, w dwóch egzemplarzach, które musi podpisać osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne z zakresu nr 2. Jeden egzemplarz aktów notarialnych wraz zawiadomieniami z ksiąg wieczystych oraz z wygenerowanymi zawiadomieniami o zmianach należy posegregować i zarchwizować w sposób przyjęty w Wydziale Geodezji i Katastru w zespole ds. Ewidencji Gruntów i Budynków w Piasecznie. Zmiany będą wprowadzane w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Czajewicza 20 w godzinach 6:00 - 18:00 w dni robocze. Zamawiający zapewnia: pomieszczenie do wprowadzania zmian z dostępem do sieci KOL oraz 4 stanowiska komputerowe przygotowane do wprowadzenia zmian w systemie Kataster On Line (komputer, drukarka - bez materiałów eksploatacyjnych, oprogramowanie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach