Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
- Data zamieszczenia: 2011-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14 14
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
REGON: 01327098500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali miasta Piaseczno, na podstawie posiadanych dokumentów źródłowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r. Nr 38, poz. 454), poprzez wprowadzenie zmian do baz danych ewidencji gruntów i budynków oraz do rejestru cen i wartości nieruchomości, wynikających z 5.000 szt. zaległych dokumentów źródłowych obejmujących akty notarialne wraz z załączonymi do nich zawiadomieniami z ksiąg wieczystych w systemie Kataster On Line (KOL). Po wprowadzeniu dokumentów wykonawca wygeneruje zawiadomienia o wprowadzonych zmianach, w dwóch egzemplarzach, które musi podpisać osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne z zakresu nr 2. Jeden egzemplarz aktów notarialnych wraz zawiadomieniami z ksiąg wieczystych oraz z wygenerowanymi zawiadomieniami o zmianach należy posegregować i zarchwizować w sposób przyjęty w Wydziale Geodezji i Katastru w zespole ds. Ewidencji Gruntów i Budynków w Piasecznie. Zmiany będą wprowadzane w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Czajewicza 20 w godzinach 6:00 - 18:00 w dni robocze. Zamawiający zapewnia: pomieszczenie do wprowadzania zmian z dostępem do sieci KOL oraz 4 stanowiska komputerowe przygotowane do wprowadzenia zmian w systemie Kataster On Line (komputer, drukarka - bez materiałów eksploatacyjnych, oprogramowanie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie opracowania pt. Audyt BRD przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach zarządzanych przez ZDM dzielnicach Śródmieście, Ochota, Praga Południe pod kątem skuteczności oświetlenia tych przejść i zastosowanej organizacji ruchu
Dodano: 2016-02-25 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2015-10-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.: Rozwój jakościowy płońskiego obszaru funkcjonalnego, w tym rewitalizacja przestrzeni architektonicznej, kulturowej i krajobrazu
Dodano: 2015-10-20 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie prac w systemie zaprojektuj i wybuduj dla projektu do budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy: Poprawa spójności sieci tras rowerowych na Nowej Pradze i Pelcowiźnie
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie prac remontowych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla projektu do budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy: Sieć pasów rowerowych na Starej Pradze.
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowych: 1. budowy ul. 5 KUD; 2. budowy ul. 7 KUD; 3. odwodnienia drogi na odcinku od ul. Relaksowej do skrzyżowania ulic 5KUD/7KUD w oparciu o ustalenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dawnej wsi Kabaty
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Magdalenka, gmina Lesznowola
Dodano: 2015-03-02 - Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej ul. Rosoła/ul. Relaksowej na odc. ul. Jeżewskiego - ul. Rosnowskiego w Warszawie
Dodano: 2015-01-30