Przetargi.pl
Aktualizacja aplikacji systemu zarządzania monitoringiem wizyjnym miasta Poznania.

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja aplikacji systemu zarządzania monitoringiem wizyjnym miasta Poznania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Dostarczenie licencji niezbędnych do aktualizacji oprogramowania zarządzającego systemem monitoringu miasta Poznania do najnowszej wersji, zapewniających wsparcie producenta systemu do dnia 13 lutego 2022 roku. b) Opracowanie dokumentacji wykonawczej zawierającej harmonogram i procedurę wykonywania prac aktualizacji oprogramowania oraz wymiany stanowisk operatorskich. c) Dostawę, konfigurację i instalację fabrycznie nowych stanowisk operatorskich. d) Aktualizację serwerów DNS oraz serwerów aktualizacji usług Microsoft i ESET. e) Aktualizację serwerów zarządzających systemem monitoringu wizyjnego do najnowszej wersji. f) Aktualizację oprogramowania klienta systemu monitoringu miejskiego na dostarczanych i obecnie funkcjonujących stacjach operatorskich. g) Przeprowadzenie uzupełniających szkoleń personelu technicznego Zamawiającego z zakresu wprowadzonych zmian. h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie instrukcji techniczno-eksploatacyjnych w zakresie określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. i) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w umowie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ i w załączniku nr 1 do wzoru umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia. Miejsce wykonywania zamówienia - miasto Poznań - centra oglądu systemu monitoringu oraz węzły teletransmisyjne WZKiB zlokalizowane na terenie miasta Poznania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł Informacje o wniesieniu wadium zawarte są w VIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; c) Wypełnione i podpisane załączniki nr 3 i 5 do SIWZ (jeśli dotyczy) d) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach