Przetargi.pl
AG/zp/XXVII/2009

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 52
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8613916 , fax. 033 8613916
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 52 52
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8613916, fax. 033 8613916
    REGON: 00030442100010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// przetargi. ipzp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AG/zp/XXVII/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa:gwoździ, śrub, wkrętów oraz endoprotez ortopedycznych wraz z zapewnieniem instrumentarium określonych w zadaniach nr.1,2,3,4,5 Zadanie 1 gwoździe śródszpikowe do uda, podudzia, system do DSB wraz z śrubami i płytkami Zadanie 2 endoproteza stawu biodrowego bezcementowa, cementowa, rewizyjna, Zadanie 3 endoproteza połowicza stawu biodrowego, Zadanie 4 gwóźdź GAMMA krótki średnica 10 - 12 mm Zadanie 5 gwóźdź ramienny( kaniulowany )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417708
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Zaoferują termin płatności - 30 dni 3.Gwarantują stałość utrzymania cen przez okres obowiązywania umowy. 4. Wymagany termin dostawy ; Pakiet nr.1 - do 7 dni Pakiety nr. 2,3,4,5 - do 3 dni
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru /Krajowy Rejestr Sądowy/ lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający , że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b/ wypełnione formularze cenowe Pakiety nr.1,2,3,4,5, / załącznik nr 1 / . c/ oświadczenie w zakresie określonym w art.22 Ustawy - Prawa Zamówień Publicznych / stanowiące załącznik nr 2 SIWZ / d/ wypełniony formularz ofertowy / załącznik nr 3 SIWZ/ . e/ zaakceptowany projekt umowy / załącznik nr 4 do SIWZ/. f/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 -ce przed upływem terminu składania ofert. g/ przedstawią oryginał lub kserokopię koncesji , zezwolenia lub licencji jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt:// przetargi.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach