Przetargi.pl
AG/zp/XXVI/2009

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 52
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8613916 , fax. 033 8613916
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 52 52
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8613916, fax. 033 8613916
    REGON: 00030442100010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http;// przetargi.ipzp .pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AG/zp/XXVI/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dzierżawa nowych analizatorów do parametrów krytycznych i hematologii wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych określonych w pakietach nr 1,2 oraz kompatybilny z systemem PSM firmy Roche- Diagnostics który funkcjonuje w Laboratorium Centralnym ZZOZ dzierżawa nowych analizatorów do parametrów krytycznych i hematologii wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych określonych w pakietach nr 1,2 oraz kompatybilny z systemem PSM firmy Roche- Diagnostics który funkcjonuje w Laboratorium Centralnym ZZOZ PAKIET NR 1 - dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnym i krwią kontrolną, PAKIET NR 2 - dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345702
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: na całość przedmiotu zamówienia 6 000.00 PLN w rozbiciu na pakiety Pakiet nr 1 - 4 0000.00 PLN Pakiet nr 2 - 2 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym , i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 5. certyfikat CE - na analizatory użyte w celu realizacji zamówienia. 6.świadectwo dopuszczenia do obrotu - w przypadku odczynników i materiałów zużywalnych 7. wnieśli wadium, 8.złożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9.przedstawią instrukcję obsługi w języku polskim. 10.gwarantują stałość utrzymania cen na dzierżawę analizatorów wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi przez okres obowiązywania umowy (( z wyjątkami określonymi w rozdziale XX SIWZ) 11. dostarczą i zainstalują nowe analizatory do 21 dni od daty podpisania umowy do Laboratorium Centralnego w ZZOZ w Żywcu oraz przeszkolą personel na swój koszt. 12. złożą oświadczenie że Wykonawca posiada lub ma dostęp do materiałów / odczynników / ,sprzętu laboratoryjnego związanych z realizacją zamówienia. 13. Przedstawią oryginał lub kserokopię koncesji , zezwolenia lub licencji jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Aktualny odpis z właściwego rejestru /Krajowy Rejestr Sądowy/ lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający , że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1) Wymagane warunki techniczne Pakiety nr 1,2, - załącznik nr 1 2) Formularze cenowe Pakiety nr 1,2 - załącznik nr 2 3) Oświadczenie z art. 22 - załącznik nr 3 4) Formularz ofertowy - załącznik nr 4 5) Projekt umowy - załącznik nr 5 6) Wykaz dostaw - załącznik nr 6 7) Dowód wpłaty wadium 8) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) certyfikat CE - na aparaty użyte w celu realizacji zamówienia 10) świadectwo dopuszczenia do obrotu - w przypadku odczynników i materiałów zużywalnych. 11) Oświadczenie że posiada lub ma dostęp do materiałów / odczynników / ,sprzętu laboratoryjnego związanych z realizacją zamówienia ( w formie oświadczenia) 12) Oryginał lub kopia pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do jej podpisania nie wynika z przedstawionych dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 13) W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// przetargi.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach