Przetargi.pl
AG/zp/IX/2011

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 52
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8613916 , fax. 033 8613916
  • Data zamieszczenia: 2011-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 52 52
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8613916, fax. 033 8613916
    REGON: 00030442100010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AG/zp/IX/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa urządzeń medycznych określonych w częściach od 1 do 5 Część I DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE ZESTAWU DO ARTROSKOPII Z WAPORYZATOREM Część II DOSTAWA, MONTAŻ KARDIOMONITORÓW STACJONARNYCH - 8SZT wraz ze stanowiskiem zbiorczego monitorowania - 2 szt Część III DOSTAWA ZESTAWU NAPĘDÓW ORTOPEDYCZNYCH Część IV DOSTAWA APARAT DO BADAŃ EKG z WÓZKIEM Część V DOSTAWA DEFIBRYLATORA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium dla części nr 1 w kwocie - 4 000,00 PLN dla części nr 2 w kwocie - 2 500,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// przetargi.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach