Gmina Opoczno ogłasza przetarg
- Adres: 26300 Opoczno, ul. Staromiejska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 363 137 , fax. 447 363 111
- Data zamieszczenia: 2017-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
ul. Staromiejska 6
26300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 447 363 137, fax. 447 363 111
REGON: 59064837900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie zespołem targowisk miejskich w Opocznie w 2017 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Opocznie usługi administrowania zespołem targowisk miejskich w Opocznie w 2017r., zgodnie z regulaminem targowisk. Rezerwacją może być objętych 790 stanowisk handlowych. Usługa wykonywana będzie na targowiskach zlokalizowanych w rejonie ulic:- Targowej, Alei Sportowej, ul. Szewskiej, ul. Wąskiej w Opocznie (710 stanowisk)- Piotrkowskiej nr 66 w Opocznie (80 stanowisk).Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w załącznikach:- załącznik nr 1- opis przedmiotu zamówienia, który zawiera podstawowe obowiązki w zakresie administrowania targowiskami, informacje dotyczące rozliczania kosztów wynikających z prowadzenia targowisk, wyjaśnienia odnośnie ustalenia wysokości opłat targowych i rezerwacyjnych oraz informacje dotyczące wynagrodzenia administratora.-załącznik nr 2- zarządzenie nr 235/2010 Burmistrza Opoczna z dnia 19.11.2010r. w sprawie ustalania zasad rezerwacji stanowisk handlowych oraz opłat rezerwacyjnych na targowiskach miejskich w Opocznie,- załącznik nr 3- Regulamin targowisk – załącznik do uchwały Nr XXXV/301/09 Rady Miejskiej w Opocznie z dnia 30.11.2009r.,- załączniku nr 4- Uchwała nr XXIII/245/2016 Rady Miejskiej w Opocznie z dnia 29.08.2016r. w sprawie określenia zasad ustalania, poboru ora terminu płatności i wysokości składek opłaty targowej na terenie gminy Opoczno,- załączniku nr 7- projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną