Przetargi.pl
Administrowanie szaletami miejskimi położonymi na terenie miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie szaletami miejskimi położonymi na terenie miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest administrowanie szaletem miejskim położonym przy ul. M. Skłodowskiej - Curie oraz automatycznymi toaletami wolnostojącymi zlokalizowanymi przy skwerze im. Tamary Sołoniewicz, w Parku Planty, przy ul. Boh. Monte Cassino w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku. 2. Zakres prac: 1) związanych z administrowaniem szaletem miejskim przy ul. M. Skłodowskiej - Curie w Białymstoku: a) zapewnienie funkcjonowania szaletu w godz. 8.00 - 18:00, b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, c) umożliwianie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej, d) pokrywanie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, e) zapewnienie środków czystości, f) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, g) malowanie ścian całościowe jeden raz w okresie obowiązywania umowy oraz punktowe w przypadku stwierdzenia zabrudzeń, graffiti itp. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, h) malowanie poręczy schodów całościowe jeden raz w okresie obowiązywania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, i) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie: - naprawy zamków, - wymiany uszczelek, - naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej, - wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników, - wstawianie kratek wentylacyjnych w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży, j) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu, k) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, l) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet, m) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i z zewnątrz obiektu), n) zgłaszanie Zamawiającemu każdorazowo wszelkich kradzieży i aktów wandalizmu, o) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., p) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. o, oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada 2016 r., q) prowadzenie książki obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książek obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134), r) zawarcie umowy na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz na dostawę energii elektrycznej, s) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków, oraz wywozu odpadów, t) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (pobieranie osobiste); 2) związanych z administrowaniem toaletą wolnostojącą przy skwerze im. Tamary Sołoniewicz w Białymstoku: a) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez całą dobę, b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, c) co najmniej jednokrotne w ciągu dnia mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, d) umożliwienie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, e) pokrycie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, f) zapewnienie środków czystości, g) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, h) malowanie ścian w przypadku stwierdzenia zniszczeń, graffiti itp. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, i) naprawa wrzutnika monet w terminie wskazanym przez Zamawiającego j) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie: - wymiany uszczelek, - naprawy zamków, - naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej, - wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników, - wstawianie kratek wentylacyjnych w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży, k) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu, l) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, m) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet, n) oczyszczanie rur spustowych, daszku nad drzwiami i dachu z liści, wiatrołomów i nadmiaru śniegu, o) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i zewnątrz obiektu), p) mycie obiektu (ścian zewnętrznych i gabloty) co najmniej dwa razy w miesiącu, q) zgłaszanie Zamawiającemu każdorazowo wszelkich kradzieży i aktów wandalizmu, r) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., s) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. r oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada 2016 r., t) prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134), u) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu, w tym użycie alarmu, v) zawarcie umowy na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz na dostawę energii, w) pokrywanie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków oraz wywozu odpadów, x) cykliczne sprawdzanie stanu naładowania karty w module monitoringu i jej doładowywanie zapewniające ciągłość działania systemu, y) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (wrzutnik monet); 3) związanych z administrowaniem toaletą wolnostojącą w Parku Planty w Białymstoku: a) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez całą dobę, b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, c) co najmniej jednokrotne (w okresie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 września co najmniej dwukrotne) w ciągu dnia mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, d) umożliwienie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, e) pokrycie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, f) zapewnienie środków czystości, g) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, h) malowanie ścian w przypadku stwierdzenia zniszczeń, graffiti itp. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, i) naprawa wrzutnika monet w terminie wskazanym przez Zamawiającego, j) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie: - wymiany uszczelek, - naprawy zamków, - naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej, - wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników, - wstawianie kratek wentylacyjnych w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży, k) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu, l) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, m) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet, n) oczyszczanie rur spustowych, daszku nad drzwiami i dachu z liści, wiatrołomów i nadmiaru śniegu, o) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i zewnątrz obiektu), p) mycie obiektu (ścian zewnętrznych i gabloty) co najmniej dwa razy w miesiącu, q) zgłaszanie Zamawiającemu każdorazowo wszelkich kradzieży i aktów wandalizmu, r) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., s) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. r oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada 2016 r., t) prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134), u) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu, w tym użycie alarmu, v) pokrywanie kosztów wywozu odpadów, w) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (wrzutnik monet); 4) związanych z administrowaniem toaletą wolnostojącą przy ul. Boh. Monte Cassino w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku: a) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez całą dobę, b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, c) co najmniej jednokrotne (w okresie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 września co najmniej dwukrotne) w ciągu dnia mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, d) umożliwianie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej, e) pokrywanie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, f) zapewnienie środków czystości, g) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, h) malowanie ścian w przypadku stwierdzenia zniszczeń, graffiti itp. w terminie skazanym przez Zamawiającego, i) naprawa wrzutnika monet w terminie wskazanym przez Zamawiającego, j) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie: - wymiany uszczelek, - naprawy zamków, - naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej, - wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników, - wstawianie kratek wentylacyjnych w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży, k) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu, l) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, m) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet, n) oczyszczanie rur spustowych, daszku nad drzwiami i dachu z liści, wiatrołomów i nadmiaru śniegu, o) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i z zewnątrz obiektu), p) mycie obiektu (ścian zewnętrznych i gabloty) co najmniej raz w miesiącu, q) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu - użycie alarmu, r) zawarcie umowy na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz na dostawę energii, s) pokrywanie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości stałych, t) cykliczne sprawdzanie stanu naładowania karty w module monitoringu i jej doładowywanie zapewniające ciągłość działania systemu, u) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., v) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. u, oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada 2016 r., w) prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134), x) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (wrzutnik monet). 3. Wykaz wyposażenia ww. obiektów zawiera zał. nr 1 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonywania napraw (usuwania awarii)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach