Przetargi.pl
Administrowanie systemem telekomunikacyjnym ALCATEL 4400 oraz konserwacja i naprawa sieci teletechnicznej łącznie z urządzeniami współpracującymi z centralą.

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 662 60 53 , fax. 0-12 637 22 43
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    ul. Podchorążych 2 2
    30-084 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 662 60 53, fax. 0-12 637 22 43
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie systemem telekomunikacyjnym ALCATEL 4400 oraz konserwacja i naprawa sieci teletechnicznej łącznie z urządzeniami współpracującymi z centralą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Administrowanie systemem telekomunikacyjnym ALCATEL 4400 oraz konserwacja i naprawa sieci teletechnicznej łącznie z urządzeniami współpracującymi z centralą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503310004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 5.000 zł wpłacone przelewem na konto Uczelni Nr 71 1240 4722 1111 0000 4852 4687 lub w innej formie przewidzianej ustawą Pzp. Wadium na koncie Uczelni musi znaleźć się przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i zgodnie z przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. 4. Wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub też uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 6. Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub też uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Wykonawca dostarczył dokumenty wymienione w pkt.13 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie Wykonawcy o wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy: pzp. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 5) Oświadczenie z art. 24 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 6) Wykaz osób posiadających uprawnienia niezbędne do administrowania centralami Alcatel 4400 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób - poparty kopiami certyfikatów na poziomie Alcatel 4740 i Alcatel 4760). 7) Kserokopie pozytywnych referencji z ostatnich trzech lat dotyczące administrowania i konserwowania minimum dwóch systemów telekomunikacyjnych opartych o centrale PABX Alcatel 4400. 8) Oświadczenie, że w przypadku zlecenia części robót podwykonawcy, Wykonawca zawrze umowę konsorcyjną na zakres przedmiotu prac ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego (dla podmiotów składających ofertę wspólną) zgodnie z cz. II pkt 3 nin. siwz. 9) Cena oferty musi być opracowana zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. 10) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty wynikające z przedmiotu zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń, oraz że zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty, 12) Wypełniona i podpisana propozycja umowy stanowiąca (Załącznik nr 2 do oferty). 13) Druk oferty stanowiący (Załącznik nr 1 do oferty). 14) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje termin płatności faktur przez Zamawiającego w terminie do 30 dni licząc od złożenia zaakceptowanej faktury bez naliczania karnych odsetek. 15) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez czas 30 dni od wyznaczonego terminu otwarcia ofert. 16) Kserokopia wpłaty wadium przetargowego w wysokości 5.000 zł przelewem na konto Nr 71 1240 4722 1111 0000 4852 4687 lub w formie przewidzianej ustawą: Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach