Przetargi.pl
Administrowanie systemami informatycznymi wydziałów Urzędu Miasta Torunia.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie systemami informatycznymi wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDŻETU I PLANOWANIA FINANSOWEGO, KSIĘGOWOŚCI, PODATKÓW I WINDYKACJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA, ROZWOJU I PROGRAMOWANIA EUROPEJSKIEGO, EDUKACJI, SPORTU I TURYSTYKI, INWESTYCJI I REMONTÓW, SPRAW ADMINISTRACYJNYCH, ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ, WYDZIAŁU GEODEZJI I KARTOGRAFII, URZĘDU STANU CYWILNEGO, BIURA EKONOMIKI I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO, BIURA MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW, BIURA MIESZKALNICTWA, BIURA OBSŁUGI INWESTORA, MIEJSKIEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPELNOSPRAWNOŚCI UM W TORUNIU ORAZ DODATKOWO WYDZIELONYMI STANOWISKAMI KASOWYMI SYSTEMU OTAGO W STRAŻY MIEJSKIEJ, URZĘDACH SKARBOWYCH , URZĘDZIE STANU CYWILNEGO, MIEJSKIM OŚRODKU PROFILAKTYKI I TERAPII UZALEŻNIEŃ, WYDZIALE EWIDENCJI I REJESTRACJI, PUNKTACH INFORMACYJNYCH UM NR 1, 3, 4 I 5. A.Krótka charakterystyka Wydziałów: 1. wszystkie wymienione w tytule wydziały zwane będą w dalszej części Wydziałami Administrowanie serwerami Administrowanie domeną Administrowanie siecią lokalną Administrowanie stacjami roboczymi Wsparcie informatyczne użytkowników systemu W szczególności w Wydziale Geodezji i Kartografii Zaspokajanie wszystkich innych niewyartykułowanych potrzeb Wydziałów w dziedzinie informatyki, z pominięciem zakupów sprzętu oraz zakupów lub tworzenia oprogramowania. Weryfikacja zakresu i zasadności zadań zlecanych przez Wydziały należy do kierującego jednostką właściwą ds. informatyki Zamawiającego. Prowadzenie spisu sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji w obsługiwanym Wydziale oraz jego bieżącą aktualizację. Przekazywanie (w formie elektronicznej, wg. dostarczonego wzoru) zaktualizowanego spisu do jednostki właściwej do spraw informatyki Zamawiającego co najmniej dwa razy w roku. Opracowanie miesięcznego sprawozdania z działania systemu na podstawie wykonanych interwencji, przeprowadzonych obserwacji i analiz, okresowych testów i konserwacji systemów. W sprawozdaniu powinny być zawarte także opinie odnośnie systemu, w tym sprzętu i oprogramowania, jego awaryjności oraz sugestie odnośnie modyfikacji lub wymiany a także inne istotne czynności i obserwacje wykonane w ciągu miesiąca rozliczeniowego. Sprawozdanie będzie przekazywane do jednostki właściwej do spraw informatyki Zamawiającego jako podstawa do sporządzenia protokołu potwierdzającego wykonanie usługi. W zakresie administrowania systemami Wydziału Geodezji i Kartografii opracowywanie miesięcznego raportu z działania systemów, wykonanych interwencji, występujących problemów. Szczegółowe wymagania dotyczące administrowania systemem informatycznym wydziałów zawiera załącznik do siwz nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 516100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach