Przetargi.pl
Administrowanie portalem projektu POKL.08.01.02-30-012-11: Sieć Współpracy Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej wraz ze wsparciem marketingowym.

Holdikom Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Partyzancka 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 735 25 60 , fax. 62 7350100
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Holdikom Spółka Akcyjna
    ul. Partyzancka 27 27
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 735 25 60, fax. 62 7350100
    REGON: 25063871400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie portalem projektu POKL.08.01.02-30-012-11: Sieć Współpracy Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej wraz ze wsparciem marketingowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usług z zakresu budowy i administrowania portalem internetowym z rozszerzoną funkcją marketingu internetowego, który będzie wykorzystywany na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zadaniem portalu jest eksponowanie i zarządzanie zasobami informacyjnymi zgromadzonymi w projekcie, a także wsparcie marketingowe projektu w celu zwiększania jego efektywności. Główni odbiorcy (użytkownicy) systemu. a. Beneficjenci Ostateczni projektu wykorzystujący zgromadzone zasoby informacyjne do osiągnięcia celów projektu. b. Wszyscy pozostali użytkownicy, którzy będą wykorzystywać zgromadzone zasoby informacyjne w celach niekomercyjnych, dla wzbogacenia swojej wiedzy, wzmocnienia posiadanych kompetencji i nabywania nowych umiejętności. Oczekiwane efekty. Efektem zamówienia powinien być: a. nowoczesny system z interesującą estetyczną stroną internetową o intuicyjnej nawigacji, umożliwiający samodzielne zarządzanie jego zawartością, b. opracowany system wsparcia w zakresie marketingu internetowego. Elementy składowe projektu: Strona lewa - strefa otwarta Informacje o projekcie - Projekt - opis projektu, celów i planowanych rezultatów Baza wiedzy - Analizy i opracowania - analizy i opracowania na temat otoczenia AKO sporządzone przez instytucje i osoby, w tym przez Województwo Wielkopolskie. - Dobre praktyki - przykłady współpracy samorządów w Polsce i Europie Komunikacja: - Newslettery - Zespół Projektowy Strona prawa - strefa zamknięta (dostęp logowany) Beneficjenci: - Informacje bieżące - aktualne informacje o najbliższych wydarzenia w projekcie skierowane bezpośrednio do beneficjentów. - Raporty - raporty, prezentacje, ekspertyzy opracowane w czasie realizacji projektu. - Strategia zamian gospodarczych AKO Dokumentacja Zespołów Ekspertów: - Zespół ds. gospodarczo - społecznych - Zespół ds. IOB - Zespół ds. NGO - Zespół ds. nauki - Zespół ds. współpracy międzynarodowej Ekran środkowy: Baner promocyjny i aktualności, jako kalendarium wydarzeń w projekcie Portal powinien zawierać wszelkie znaki i napisy według obowiązujących zasad promocji w funduszach strukturalnych UE Uwarunkowania techniczne: a. Portal powinien być oparty o funkcjonalny system CMS (System Zarządzania Treścią), tj. wyposażony w polskojęzyczny interfejs zestaw aplikacji internetowych pozwalający na: - samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem, - wymianę szablonów graficznych, - bieżącą aktualizację i rozbudowę strony www przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, przez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów i podstron, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp., - rozwój systemu CMS poprzez dodatkowe moduły i podstrony, - możliwość dodawania i edycji treści oraz struktury serwisu w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, - modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, - dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie i usuwanie już istniejących w sposób intuicyjny i zapewniający bezpieczeństwo, - tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka html (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie html), - wyszukiwanie treści na platformie, - dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej, - możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej, - tworzenie i zarządzanie repozytorium plików - dostęp do plików umieszczanych na stronie WWW, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie, - niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony WWW, - niezawodny, automatyczny system archiwizowania strony WWW oraz tworzenia kopii na nośnikach zewnętrznych; b. Szczegółowe treści dla podstron dostarczone będą Wykonawcy przez Zamawiającego po wyborze oferty. Prezentacja oferty: a. Przygotowanie projektów graficznych poszczególnych elementów portalu. b. Przygotowanie opisu warunków wsparcia technicznego świadczonego w okresie od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia aż do ostatniego dnia miesiąca po dacie zakończenia projektu w ramach wynagrodzenia przewidzianego w cenie oferty. Minimum świadczeń gwarancyjnych wymaganych przez Zamawiającego: naprawa wszelkich usterek oraz błędów, które zostaną ujawnione w trakcie funkcjonowania systemu, naprawa zgłoszonych błędów nie dłużej niż w ciągu 4 dni kalendarzowych od momentu ich zgłoszenia. c. Zamawiający dopuszcza dołączenie wersji demonstracyjnej systemu CMS lub zrzutów ekranowych prezentujących jego funkcjonowanie. d. Propozycja harmonogramu prac wdrożeniowych, zakładająca wyznaczoną przez Zamawiającego graniczną datę uruchomienia platformy. e. Proponowaną metodologię szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w obsłudze systemu CMS. Kolejne treści będą uaktualniane przez Zamawiającego we własnym zakresie przy wykorzystaniu udostępnionych narzędzi. Usługi dodatkowe: a. Wykonawca powinien w ramach wykonywanej usługi świadczyć następujące czynności: - opracowywać szatę graficzną publikowanych newsletterów i biuletynów informacyjnych, - przedkładać na koniec każdego miesiąca analizę danych statystycznych ilustrujących skuteczność prowadzonej polityki marketingowej za pomocą wskaźnika liczby wizyt w ciągu określonego czasu oraz czasu spędzonego przez internautę w systemie, a także współczynnika link popularity określającego liczbę połączeń prowadzących do portalu z innych miejsc w Internecie oraz wartości tych połączeń. b. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy powinien: - opracować i przedstawić do akceptacji a następnie realizować założenia polityki informacyjnej projektu w zakresie właściwym dla portalu, w tym m.in. w zakresie: mailingu, cyfrowej publikacji i rozpowszechnianiu newsletterów i biuletynów zgodnie z utworzoną bazą odbiorców, - aktywnie i osobiście uczestniczyć co najmniej dwa razy w miesiącu w spotkaniach roboczych Zespołu Projektowego, w jego siedzibie w Ostrowie Wielkopolskim, w celu skoordynowania zadań i wypracowania, z użyciem portalu, skutecznej i efektywnej internetowej polityki marketingowej w zakresie upowszechniania rezultatów projektu. Termin realizacji: W zakresie: Budowa i uruchomienie portalu w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy W zakresie usług dodatkowych przez cały czas trwania projektu tj do dnia: 30 czerwca 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722241002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wizualizacja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.holdikom.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach