Przetargi.pl
Administrowanie placem targowym przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie

Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
    al. Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie placem targowym przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie administrowania placem targowym przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie polegającej na: 1. Zapewnieniu ciągłej obecności swojego przedstawiciela na placu targowym w godzinach jego funkcjonowania - 1 osoba, do obowiązków której należy w szczególności: utrzymywanie czystości i porządku w godzinach otwarcia placu targowego, wykonywanie drobnych prac naprawczych objętych zakresem niniejszej umowy, bieżący kontakt z handlującymi i kupującymi (tj. codzienne wyznaczanie miejsc osobom handlującym, informowanie handlujących o obowiązującym regulaminie oraz zaleceniach podmiotów kontrolujących plac targowy.); przedstawiciel administratora musi być zaopatrzony w telefon komórkowy umożliwiający kontakt z nim oraz musi posiadać identyfikator z napisem administrator placu targowego; 2. Zapewnieniu przez Wykonawcę właściwego stanu sanitarno-porządkowego placu targowego poprzez: 1) bieżące sprzątanie i utrzymywanie w czystości całego obiektu: a) przed rozpoczęciem handlu i po jego zakończeniu należy usunąć wszystkie opakowania, kartony i wszelkie zanieczyszczenia wynikające z prowadzenia handlu, zebrane odpady należy załadować do kontenerów na odpady, b) zamiatanie całej powierzchni placu targowego wraz z schodami, wejściami i wjazdami na plac; c) bieżące wykaszanie trawy i usuwanie samosiewów w obrębie obiektu; 2) bieżące opróżnianie koszy znajdujących się na placu targowym oraz przy bramach wejściowych (raz w miesiącu należy umyć i dezynfekować kosze środkiem dezynfekującym); 3) czyszczenie, mycie i dezynfekcję kratek ściekowych i koryt odwadniających dwa razy w miesiącu (po podniesieniu pokryw kratek ściekowych należy oczyścić je z nagromadzonych zanieczyszczeń, przepłukać wodą w celu usunięcia drobnych zanieczyszczeń i piasku przy pomocy szczotki wyszorować roztworem środka myjącego i spłukać środek pod ciśnieniem); 4) czyszczenie, mycie i dezynfekcję punktu poboru wody według potrzeb (oczyścić punkt poboru wody wraz z otoczeniem z nagromadzonych zanieczyszczeń, umyć kratkę ściekową środkiem myjąco - dezynfekującym, spłukać środek wodą pod ciśnieniem); 5) wykonywanie w miarę potrzeb drobnych napraw, tj. bieżące poprawianie kratek ściekowych, naprawy konserwacyjne ławek, ławek zadaszonych, bramek, ogrodzeń; 6) odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi (piasek, drobny żwir) terenu placu targowego wraz z wejściami, wjazdami i schodami prowadzącymi na plac targowy oraz dojazdu do miejsc gromadzenia odpadów; usuwanie śniegu z dróg, chodników wykonuje się sprzętem mechanicznym lub ręcznie; do otwarcia placu targowego chodniki wewnętrzne powinny być odśnieżone i posypane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem; po opadach śniegu w ciągu dnia należy odśnieżać chodniki, wejścia i wjazdy w godzinach otwarcia placu targowego; prace związane z usuwaniem śniegu winny być rozpoczęte niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zawiei śnieżnej, a termin ich zakończenia nie może przekroczyć 2 godzin od ustania opadów śniegu lub zawiei; do zwalczania śliskości należy stosować materiały szorstkie (piasek, drobny żwir); śnieg z odśnieżania nie może powodować zakłóceń w ruchu pieszych oraz blokować dróg pożarowych; prace związane z zimowym utrzymaniem obiektu muszą być wykonywane przy użyciu własnego sprzętu; 7) wywóz nadmiaru śniegu na bieżąco poza teren placu targowego oraz zapewnienie skrzyń minimum 3 szt. (lub kontenera) wraz z materiałami szorstkimi do posypywania placu targowego w okresie zimowym; miejsce ustawienia skrzyń (kontenera) należy widocznie i czytelnie oznakować; 8) usuwanie nadmiaru śniegu zalegającego na zadaszeniu budynku administracyjnego i zadaszeniach stanowisk przeznaczonych do handlu z ręki oraz usuwanie z przedmiotowych zadaszeń nawisów śnieżnych i lodowych; odśnieżanie zadaszeń oraz usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych wykonuje się sprzętem ręcznym odpowiednio dobranym do rodzaju poszycia dachowego; prace związane z odśnieżaniem zadaszeń oraz usuwaniem nawisów śnieżnych i lodowych mogą być prowadzone po uprzednim ich oznakowaniu i odpowiednim zabezpieczeniu terenu ich prowadzenia; usuwanie śniegu i lodu z zadaszeń winno odbywać się po zakończeniu działalności handlowej w tych obiektach; osoby wykonujące prace związane z usuwaniem śniegu i lodów z w/w zadaszeń powinny być wyposażone w niezbędne środki ochrony indywidualnej, przeszkolone w zakresie obowiązujących przepisów i zasad bhp oraz winny posiadać aktualne orzeczenia lekarskie uprawniające do prac na wysokościach; 9) bieżące utrzymywanie tablic informacyjnych i aktualizowanie umieszczanych na nich informacji oraz umieszczanie aktualnego regulaminu placu i obowiązujących opłat targowych; 10) nadzorowaniu prawidłowości poboru wody, składowania i wywozu nieczystości stałych; 11) zabezpieczenie na okres zimowy punktów poboru wody; 12) wykonywaniu wszelkich zarządzeń organów samorządowych i sanitarnych; 13) bieżące uzupełnianie wyposażenia apteczki w niezbędne środki pierwszej pomocy z terminem przydatności leków - wyposażenie apteczki stanowi załącznik nr 1a do SIWZ; 14) nadzorze nad powierzonym sprzętem p. poż. i uaktualnianie daty ważności gaśnic; 15) utrzymanie w czystości pomieszczenia, o którym mowa w pkt. 5 (tj. zamiatanie i mycie podłogi, płytek, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, mycie opraw lamp oświetleniowych, czyszczenie kontaktów i gniazd elektrycznych, czyszczenie okien usuwanie nieczystości, liści, śniegu, lodu z dachu, rynien, itp.). 3. Prowadzeniu i utrzymywaniu porządku i czystości w ogólnodostępnym i nieodpłatnym szalecie na placu targowym. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) codzienne sprzątanie szaletu po zakończeniu handlu (opróżnienie koszy na śmieci, założenie nowych worków, umycie sanitariatów środkiem dezynfekującym, uzupełnienie mydła, ręczników, papieru toaletowego, zamiatanie podłogi, mycie podłogi środkami myjącymi raz w miesiącu należy umyć okna), b) zabezpieczenie w odpowiednie środki higieny i czystości zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ, c) prace konserwacyjne urządzeń sanitarnych (sanitarnych, kanalizacyjnych, elektrycznych i innych elementów obiektu wraz z wszelkimi usterkami powstałymi w ciągu roku (na bieżąco w terminie do 3 dni), d) naprawy bieżące sprzętu, wyposażenia lub jego wymiana, e) usuwanie nieczystości, liści, śniegu, lodu z dachu, rynien f) prowadzenie wykazu wykonanych napraw w szalecie i wymienionego wyposażenia. 4. Utrzymywaniu we właściwym stanie sanitarnym miejsc gromadzenia odpadów na placu poprzez: 1) zapewnienie gromadzenia nieczystości wyłącznie w pojemnikach, 2) zapewnienie dojazdów do miejsc wywozowych, zwłaszcza w okresie zimy, 3) zabezpieczenie przed spaleniem nieczystości w pojemnikach, 4) zamiatanie, mycie, dezynfekowanie nawierzchni w miejscu usytuowania kontenerów na odpady stałe po każdym wywozie kontenerów, 5) mycie i dezynfekowanie kontenerów na odpady stałe należy dopilnować dokładnego opróżnienia kontenerów, spłukać wodą ze środkiem myjąco - dezynfekującym powierzchnie kontenera według potrzeb, 6) zabezpieczenie, aby w pojemnikach nie gromadzono innych odpadów jak: gruz, żużel, gałęzie, przedmioty gospodarstwa domowego itp. 5. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy zlokalizowany na terenie placu targowego budynek gospodarczy. W budynku znajduje się pomieszczenie socjalne, pomieszczenie do przechowywania sprzętu i toaleta. 6. Zamawiający zaleca, aby zamówienie było realizowane przez co najmniej 6 osób. Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany prowadzić rejestr prac wykonywanych na placu targowym (załącznik nr 1c do SIWZ). Rejestr ma zawierać datę, wykonaną czynność, nazwiska osób wykonujących prace, a ich wykonanie wymaga potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach