Przetargi.pl
Administrowanie Ośrodkiem Wypoczynkowym ?Leśny Dwór? w Mielnie, ul. Orła Białego nr 8, w latach 2013 - 2014 - Zn.spr.: ER1-2710-7/12

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-402 Łódź, ul. Matejki 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6317955 , fax. 42 6317982
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi
    ul. Matejki 16 16
    91-402 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6317955, fax. 42 6317982
    REGON: 00011840500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie Ośrodkiem Wypoczynkowym ?Leśny Dwór? w Mielnie, ul. Orła Białego nr 8, w latach 2013 - 2014 - Zn.spr.: ER1-2710-7/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa administrowania w imieniu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi Ośrodkiem Wypoczynkowym Leśny Dwór w Mielnie, zwanym dalej Ośrodkiem, w tym m. innymi: 1) obsługa ruchu klientów, ochrona obiektu i wyposażenia, utrzymanie ładu i porządku w Ośrodku i na terenie posesji oraz innych czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Ośrodka, 2) zabezpieczenia ośrodka wypoczynkowego przed włamaniem, kradzieżą, pożarami i innymi ryzykami, 3) utrzymywania czystości i porządku we wszystkich pokojach, korytarzach, pomieszczeniach gospodarczych oraz na całym terenie posesji i wokół posesji 4) wykonywania innych niezbędnych prac związanych z utrzymywaniem ładu i porządku wewnątrz i na zewnątrz ośrodka 5) przyjmowania do Ośrodka Wypoczynkowego wczasowiczów skierowanych przez Zleceniodawcę i zapewnienia im należytych warunków do wypoczynku. 6) prowadzenia na bieżąco książki meldunkowej, pobierania od osób korzystających z ośrodka ustalonych opłat na rzecz Gminy Mielno, ich odprowadzania oraz szczegółowego dokumentowania tych czynności 7) w zakresie działalności ośrodka, pozostawania w dyspozycyjności na rzecz osób korzystających z ośrodka 8) zachowanie zarządu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi nad składnikami majątkowymi - nieruchomościami i mieniem ruchomym oraz wszelkimi prawami przysługującymi Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi na mocy odrębnych przepisów i umów, 9) identyfikacja, analiza oraz minimalizacja ryzyk technicznych (w szczególności: gaz, woda, ścieki, ogień) związanych z funkcjonowa-niem Ośrodka, 2. Zamawiający oświadcza, że jest zarządcą pozostającej w zasobach Lasów Państwowych nieruchomości Skarbu Państwa położonej w 76-032 Mielno, ul. Orła Białego 8, na której znajduje się Ośrodek Wypoczynkowy Leśny Dwór w Mielnie i na podstawie art. 34 pkt 1 ustawy z dnia 28.09.1991 r. o lasach reprezentuje Skarb Państwa jako właściciela nieruchomości. 3. Przedmiotowa nieruchomość nie jest obciążona prawami osób trzecich, długami ani ograniczeniami w rozporządzaniu. 4. Ośrodek wypoczynkowy dysponuje 62 miejscami noclegowymi w 22 pokojach 2 i 3 osobowych. Pokoje o wysokim standardzie, po przeprowadzonej modernizacji w 2003 r., z pełnym węzłem sanitarnym. Każdy pokój posiada mini euro kuchnię wyposażoną w kuchnię elektryczną, lodówkę i wyposażenie kuchenne. Ponadto, na przełomie 2012/13 zamawiający planuje dokonać modernizacji Ośrodka, polegającej na remoncie elewacji i ogrodzenia, przebudowie wejścia głównego, montażu placu zabaw oraz budową obiektów małej architektury (wiaty grillowe, ławki, wędzarnia stacjonarna) 5. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: - 55240000-4 Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych - 55241000-1 Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych - 55242000-8 Usługi w zakresie domów wypoczynkowych - 55243000-5 Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci - 55250000-7 Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowa- nych miejsc noclegowych 6. Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi nie będzie stawiać przeszkód wykonawcy w przypadku, gdy będzie on zamierzał uruchomić w obrębie Ośrodka działalność na własny rachunek, o ile działalność ta nie będzie zakłócała wiodącego profilu działalności Ośrodka i będzie jego promocją. 7. W terminie 10 dni po podpisaniu umowy (udzieleniu zamówienia) wykonawca przedłoży zamawiającemu do akceptacji całościową Koncepcję Funkcjonowania i Rozwoju Ośrodka Wypoczynkowego ?Leśny Dwór?, zwaną dalej Koncepcją, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy. Koncepcja powinna zawierać w szczególności: - określenie podstawowych i dodatkowych form działalności Ośrodka Wypoczynkowego, w tym działalności o której mowa w punkcie 6; - wizję rozwoju sprzedaży usług na okres nie krótszy niż 2 lata (z uwzględnieniem sprzedaży internetowej usług oraz współpracy z jednostkami organizacyjnymi Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi); - wskazanie dodatkowych innowacyjnych kierunków działalności Ośrodka Wypoczynkowego; - plan rozwoju usług (produktów) turystycznych, - utrzymanie wiodącego profilu działalności Ośrodka Leśny Dwór w niezmienionym zakresie jako pozycji wyjściowej do rozszerzenia zakresu działalności na inne obszary, - program ograniczania kosztów stałych, - program działań związanych z promocją Ośrodka, w tym z jego reklamą, - projekt (propozycja) zagospodarowania terenu wokół posesji, w tym mała architektura, zieleń niska i wysoka, etc. 8. Zamawiający w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu złożenia Koncepcji, o której mowa w punkcie 7, przekazuje Wykonawcy pisemną akceptację złożonej Koncepcji lub też uwagi dotyczące jej treści. W przypadku przekazania uwag Wykonawca w ciągu 5 dni zobowiązany jest nanieść poprawki zgodnie z podniesionymi uwagami i ponownie przekazać Koncepcję do Zamawiającego. 9. W przypadku jeśli Zmawiający w czasie ponownej weryfikacji Koncepcji (po naniesieniu poprawek przez Wykonawcę) uzna, że dokumentacja, o której mowa w punkcie 7, nadal nie zawiera wszystkich niezbędnych informacji lub zawiera błędy może ponownie przekazać Wykonawcy uwagi, wówczas obowiązuje Wykonawcę procedura opisana w punkcie 8, lub odmówić przyjęcia Koncepcji. Nie przyjęcie Koncepcji jest podstawą do odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 7 dni od daty przekazania koncepcji. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 6 ustawy Pzp, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 46 1540 1245 2056 4800 1502 0006 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 6.11.2012 r. do godz. 10:00. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) na wniosek wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach