Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, RYNEK 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
RYNEK 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
REGON: 890717935 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie. Zamówienie obejmuje:1) czynności administracyjne (nadzór architektoniczno - urbanistyczny, sanitarny i porządkowy, prowadzenie ksiąg zmarłych oraz ewidencji w formie elektronicznej, udostępnianie infrastruktury cmentarza)2) czynności porządkowe (pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, konserwacja urządzeń cmentarnych, utrzymanie czystości)3) czynności związane z rozbudową infrastruktury cmentarzy.Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym cenę realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Gospodarczym Banku Spółdzielczym Radków Nr: 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004 z adnotacją: „Wadium – Nr sprawy: OR.271.42.20224. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr OR.271.22.2023Szczegółowe zapisy w SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100.000 PLN.2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:a) jedną usługę trwającej nieprzerwanie, co najmniej 12 miesięcy, polegającej na zarządzaniu, administrowaniu i utrzymania cmentarzy komunalnych, o wartości, co najmniej 10.000,00 zł brutto miesięcznie, oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.b) jedną usługę polegającą na bieżącej konserwacji terenów zielonychlub cmentarzy (koszenie, zakładanie i renowacja trawników, wycinanie i pielęgnacja drzew i krzewów ozdobnych) o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha2) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:a) min. 2 osoby do utrzymania porządku i zieleni na terenie cmentarzyb) min. 1 osobę z co najmniej 1 rocznym doświadczeniem w zarządzaniu i administracji cmentarzami komunalnymi, w tym obsługi programu Interaktywny Administrator Cmentarzy,c) min. 1 osobę do wykonywania czynności związanych z bieżącym funkcjonowaniem cmentarzy /obsługa kaplicy i nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku, nadzorowanie wykonywania grobowców i pomników, wyznaczania miejsc pod groby/,d) min. 1 osobę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia w zakresie zarządzania nieruchomościamiW/w osoby muszą być dostępne w godzinach funkcjonowania biura administratora3) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia. tj.:a) sprzęt do utrzymania i konserwacji zieleni w postaci:• min. 2 szt. kosiarek spalinowych• min. 2 szt. kos spalinowych• min. 1 szt. nożyc spalinowych do cięcia żywopłotów• min. 1 dmuchawę do liści• min. 2 samochody dostawcze do 3,5 t niezbędne przy usuwaniu pomnikówb) sprzęt komputerowy, oryginalne oprogramowanie wraz z dostępem do internetu oraz z systemem operacyjnym umożliwiającym prowadzenie programu Interaktywny Administrator Cmentarzy, udostępniony bezpłatnie przez Gminę.c) dysponuje lub będzie dysponował obiektem biurowym lub pomieszczeniami biurowymi o powierzchni co najmniej 15 m2, które będą wykorzystane do obsługi interesantów i wykonywania obowiązków w zakresie zarządzania cmentarzem (Biuro Administratora Cmentarza) w odległości nie większej niż 200 m od cmentarza przy ul. Cmentarnej. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem lokalu ponosi Administrator cmentarzy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Bielawie przy ul. Wojska Polskiego 52
Dodano: 2021-01-27 - Administrowanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Bielawie przy ul. Wojska Polskiego 52.
Dodano: 2020-12-02 - Zarządzanie cmentarzami w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-30 - ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. SŁOWIAŃSKIEJ I UL. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO W ŚWIDNICY W 2021r.
Dodano: 2020-10-14 - „Świadczenie usług zarządu Cmentarzami Komunalnymi na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”
Dodano: 2020-06-16 - Administrowanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Dzierżoniowie przy ul. Wrocławskiej.
Dodano: 2019-11-26 - Administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie.
Dodano: 2019-07-25 - Prowadzenie administrowania i utrzymywania we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.
Dodano: 2019-01-25 - Prowadzenie administrowania i utrzymywania we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.
Dodano: 2018-12-13 - Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2018 – 2021
Dodano: 2017-11-15