Przetargi.pl
Administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, RYNEK 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    RYNEK 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    REGON: 890717935
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie. Zamówienie obejmuje:1) czynności administracyjne (nadzór architektoniczno - urbanistyczny, sanitarny i porządkowy, prowadzenie ksiąg zmarłych oraz ewidencji w formie elektronicznej, udostępnianie infrastruktury cmentarza)2) czynności porządkowe (pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, konserwacja urządzeń cmentarnych, utrzymanie czystości)3) czynności związane z rozbudową infrastruktury cmentarzy.Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym cenę realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Gospodarczym Banku Spółdzielczym Radków Nr: 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004 z adnotacją: „Wadium – Nr sprawy: OR.271.42.20224. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr OR.271.22.2023Szczegółowe zapisy w SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100.000 PLN.2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:a) jedną usługę trwającej nieprzerwanie, co najmniej 12 miesięcy, polegającej na zarządzaniu, administrowaniu i utrzymania cmentarzy komunalnych, o wartości, co najmniej 10.000,00 zł brutto miesięcznie, oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.b) jedną usługę polegającą na bieżącej konserwacji terenów zielonychlub cmentarzy (koszenie, zakładanie i renowacja trawników, wycinanie i pielęgnacja drzew i krzewów ozdobnych) o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha2) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:a) min. 2 osoby do utrzymania porządku i zieleni na terenie cmentarzyb) min. 1 osobę z co najmniej 1 rocznym doświadczeniem w zarządzaniu i administracji cmentarzami komunalnymi, w tym obsługi programu Interaktywny Administrator Cmentarzy,c) min. 1 osobę do wykonywania czynności związanych z bieżącym funkcjonowaniem cmentarzy /obsługa kaplicy i nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku, nadzorowanie wykonywania grobowców i pomników, wyznaczania miejsc pod groby/,d) min. 1 osobę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia w zakresie zarządzania nieruchomościamiW/w osoby muszą być dostępne w godzinach funkcjonowania biura administratora3) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia. tj.:a) sprzęt do utrzymania i konserwacji zieleni w postaci:• min. 2 szt. kosiarek spalinowych• min. 2 szt. kos spalinowych• min. 1 szt. nożyc spalinowych do cięcia żywopłotów• min. 1 dmuchawę do liści• min. 2 samochody dostawcze do 3,5 t niezbędne przy usuwaniu pomnikówb) sprzęt komputerowy, oryginalne oprogramowanie wraz z dostępem do internetu oraz z systemem operacyjnym umożliwiającym prowadzenie programu Interaktywny Administrator Cmentarzy, udostępniony bezpłatnie przez Gminę.c) dysponuje lub będzie dysponował obiektem biurowym lub pomieszczeniami biurowymi o powierzchni co najmniej 15 m2, które będą wykorzystane do obsługi interesantów i wykonywania obowiązków w zakresie zarządzania cmentarzem (Biuro Administratora Cmentarza) w odległości nie większej niż 200 m od cmentarza przy ul. Cmentarnej. Wszelkie koszty związane z utrzymaniem lokalu ponosi Administrator cmentarzy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach