Przetargi.pl
Administrowanie i utrzymanie w należytym stanie cmentarzy na terenie Bartoszyc

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Bohaterów Monte Cassino 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7629804, 7629819 , fax. 089 762 9805
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Bohaterów Monte Cassino 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7629804, 7629819, fax. 089 762 9805
    REGON: 00052432900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie i utrzymanie w należytym stanie cmentarzy na terenie Bartoszyc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługi administrowania i utrzymania w należytym stanie cmentarzy na terenie Bartoszyc obejmują: a)cmentarz komunalny przy ulicy Kętrzyńskiej, nr działki 5-.5/15 i 5-76/5 ( pow. 3.8499 ha) wraz z kaplicą i przynależnymi pomieszczeniami. - tereny zielone na długości całego cmentarza wzdłuż ulicy kętrzyńskiej, - tereny zielone przeznaczone pod budowę ul. Nowa Limanowskiego b)cmentarz komunalny przy ulicy Leśnej, działki nr 5-48/2 i 5-48/3 ( pow. 7.1921 ha) wraz z przynależnymi pomieszczeniami ( w tym szalet) -parkingi przed tym cmentarzem, - tereny zielone oddzielające cmentarz od ul. Leśnej, - chodnik i ścieżkę rowerową na całej długości cmentarza - pętlę autobusową c)koszty mediów ( energia elektryczna, woda, ścieki ) i wywozu nieczystości, d)koszty leczenia chorych drzew i krzewów, Szczegółowy zakres obowiązków z tyt. utrzymania cmentarzy: 1)bieżące utrzymanie czystości cmentarzy, kaplic, węzłów sanitarnych; 2)systematyczne (minimum raz w tygodniu w sezonie wiosna - lato - jesień) wykaszanie traw na terenie cmentarzy oraz na trawnikach przed cmentarzami komunalnym przy ul. Kętrzyńskiej i Leśnej; 3)wykaszanie pasa zieleni, o szerokości do 2 metrów bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza; 4)bieżące odchwaszczanie alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń; 5)wykonywanie cięć sanitarno - pielęgnacyjnych drzew i krzewów; 6)wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek 7)usuwanie skutków aktów wandalizmu na terenach przyjętych w zarządzanie; 8)usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach, dojściach i dojazdach do cmentarza oraz na głównych alejkach na terenie cmentarzy; 9)utrzymywanie czystości oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na parkingach zlokalizowanych przed cmentarzami komunalnymi; 10) wyposażenie terenu cmentarza w pojemniki na odpady stałe, - selektywna zbiórka odpadów z terenów cmentarzy komunalnych, dbanie o opróżnianie kontenerów na odpady komunalne oraz potwierdzanie na fakturach ilości wywiezionych odpadów; 11)dozór i konserwacja oświetlenia na cmentarzu 12)wyposażenie kaplic w świeczniki, stojaki na wieńce, ławki i inne elementy dekoracyjne niezbędne podczas ceremonii pogrzebowych; 13)bieżąca konserwacja nagłośnienia kaplicy; 14)wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; 15)prowadzenie książek obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie cmentarzy komunalnych i przekazanych w zarządzanie; 16)wykonywanie zgodnie z przepisami przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji; 17)usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej (kałuże), w tym udrożnianie studzienek kanalizacyjnych; 18)inne prace niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania cmentarzy komunalnych zlecone przez zamawiającego; 19)egzekwowanie przestrzegania regulaminu cmentarzy, które winne być umieszczone na każdym cmentarzu w miejscu ogólnie dostępnym; 20)otwieranie i zamykanie bram cmentarzy, udostępnianie kaplicy na uzasadnione zgłoszenie zakładów pogrzebowych; W związku z planowanym zawarciem w roku 2012 nowej umowy na realizację ww. zadań Urząd Miejski planuje dokonanie zmiany sposobu rozliczeń z podmiotem, z którym została zawarta umowa na utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi w taki sposób, że: administrator wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego otrzyma upoważnienie Burmistrza Miasta do pobierania opłat w imieniu i na rzecz Zainteresowanego za korzystanie z cmentarza i urządzeń cmentarnych oraz fakturowania świadczonych w imieniu Miasta usług (jako podatnik na fakturze będzie figurował Wnioskodawca, zaś wystawcą faktury będzie administrator cmentarza),administrator będzie sporządzał rejestry sprzedaży dla potrzeb rozliczenia podatku VAT i systematycznie przekazywał je wraz z wystawionymi fakturami do Urzędu Miejskiego,Zainteresowany jako podatnik będzie odprowadzać podatek VAT do właściwego miejscowo Urzędu Skarbowego,administrator cmentarza będzie przekazywać całą zgromadzoną kwotę środków pieniężnych, należną z tytułu świadczonych usług w imieniu Wnioskodawcy wraz z podatkiem VAT na rachunek Urzędu Miejskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00, słownie: dwa tysiące złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach