Przetargi.pl
Administrowanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Trzebiatowie, Gosławiu i Kłodkowie

Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-320 Trzebiatów, ul. Sportowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 872 623 , fax. 913 872 623
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej
    ul. Sportowa 19
    72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 872 623, fax. 913 872 623
    REGON: 81256442900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdgigktrzebiatow.naszbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Trzebiatowie, Gosławiu i Kłodkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na administrowaniu i utrzymaniu cmentarzy komunalnych na terenie gminy Trzebiatów: 1. Cmentarz komunalny przy ul. Kołobrzeskiej w Trzebiatowie – dz. nr geod. 621/1, 39, 605, 607/1, 608/1, 20, 619, 618, 617, 616, 615, 613, 626,2 w obrębie ewidencyjnym Trzebiatów 3. 2. Cmentarz komunalny w Gosławiu – dz. nr geod. 181 w obrębie ewidencyjnym Gosław. 3. Cmentarz komunalny w Kłodkowie – dz. nr geod. 62, 410 (część) w obrębie ewidencyjnym Kłodkowo. 4. Realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie administrowania i utrzymania cmentarzy. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy winien monitorować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować przedmiot umowy. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Trzebiatowie przy ul. Kołobrzeskiej oraz w Gosławiu i Kłodkowie. b) prawidłowe, bieżące prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji cmentarnej, c) obsługa klientów oraz wprowadzanie danych do programu komputerowego, d) wytyczanie i oznakowanie kwater grzebalnych, e) dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe, udostępnianie domu pogrzebowego i innych pomieszczeń, f) prowadzenie ewidencji sprzedaży i pobieranie opłat zgodnie z Uchwałami Rady Miejskiej w Trzebiatowie Nr XXII/207/16 z dnia 30 czerwca 2016 r., Nr XXIV/230/16 z dnia 2 września 2016 r. dotyczącymi regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Trzebiatów oraz cennika opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń znajdujących się na cmentarzach komunalnych na terenie Gminy Trzebiatów oraz Nr XLI/339/13 z dnia 28 listopada 2013 r. w sprawie opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych (ze zmianami), a następnie odprowadzanie ich – opłaty należy pobierać na kwitariuszu przychodowym pobranym w Zarządzie Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej i następnie rozliczać do ostatniego dnia każdego miesiąca wpłatą na wskazane konto bankowe, g) pełnienie nadzoru nad wszelkimi pracami wykonywanymi na terenie cmentarzy komunalnych, h) naprawy i utrzymanie urządzeń cmentarnych w pełnej sprawności i odpowiednim wyglądzie (dom pogrzebowy, ogrodzenie, boksy na śmieci, bramy, furtki, toalety, budynek gospodarczo – socjalny, sieć wodociągowa): • Kaplica – bieżące naprawy, mycie każdorazowo po pogrzebie i dezynfekcja, wymiana żarówek; • Chłodnia – mycie i dezynfekcja, naprawa agregatu (w przypadku uszkodzenia); • WC – bieżące naprawy, zabezpieczenie w środki dezynfekcyjne, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło oraz sprzątanie, wymiana muszli i spłuczek; • Naprawa sieci wodociągowej (w przypadku uszkodzenia), czyszczenie kratek bezodpływowych, wymiana kranów; i) bieżące utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych, na parkingach, oraz w pasach przyległych do cmentarzy (koszenie pasa zieleni na zewnątrz ogrodzenia cmentarnego w pasie o szerokości 1,50 m); j) koszenie terenów zagospodarowanych i niezagospodarowanych, grabienie, wywóz skoszonej trawy – 22830 m2/ 12 koszeń w roku, k) drzewa – przycinanie odrostów, usuwanie obumarłych konarów – 120 sztuk, l) cięcia żywopłotów – 970 m2/ 6 cięć w roku, m) alejki i chodniki – grabienie, pielenie, zamiatanie, odchwaszczanie, naprawy – 7300 m2/ 4 razy w miesiącu, n) wytyczanie i oznaczanie alejek spacerowych, malowanie oznaczenia alejek spacerowych – 1 raz w roku, o) usuwanie skutków zimy poprzez odśnieżanie i posypywanie (mieszanka piasku i soli) alejek spacerowych i dróg dojazdowych, p) wykonywanie nasadzeń uzupełniających, informowanie osób wykupujących kwatery o nasadzeniach drzew i krzewów (wolno rosnących).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Dokument ten należy złożyć w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 7) Wykonawca, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach