Przetargi.pl
Administrowanie i oczyszczanie targowisk miejskich na terenie miasta Kraśnik w 2011 roku.

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2010-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie i oczyszczanie targowisk miejskich na terenie miasta Kraśnik w 2011 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa administrowania w imieniu Miasta Kraśnik targowiskami miejskimi przy ul. Balladyny, ul. Inwalidów Wojennych, ul. Oboźnej, ul. Strażackiej oraz obsługą szaletów przy ul. Balladyny i ul. Olejnej w 2011 roku polegająca na: I. Administrowanie 1. Zapewnienie ciągłej obecności swojego przedstawiciela na targowiskach w godzinach ich funkcjonowania targowisko przy ul. Balladyny - 1 osoba, targowiska przy ul. Oboźnej i Strażackiej - 1 osoba. Osoba - przedstawiciel administratora - musi być zaopatrzona w telefon komórkowy umożliwiający ciągły z nią kontakt oraz posiadać uniform z napisem Administrator targowiska z podanym numerem telefonu kontaktowego. W zakres obowiązków ww osoby będzie wchodzić m. in.: - wykonywanie drobnych prac remontowych i naprawczych objętych zakresem niniejszej umowy, - reprezentacja Administratora i Zamawiającego w bieżących kontaktach z handlującymi i kupującymi, 2. Malowanie linii oznaczających stoiska handlowe - dwa razy w roku. Termin malowania - 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia. 3. Wywieszanie na tablicy ogłoszeń znajdującej się przy wejściu na targowisko regulaminu targowiska, aktualnych stawek opłaty targowej oraz innych ogłoszeń zleconych przez Urząd Miasta Kraśnik. 4. Wykonywanie innych zleceń nie ujętych wyżej, a dotyczących funkcjonowania targowiska. 5. Utrzymanie urządzeń targowisk w należytym stanie technicznym i sanitarnym oraz bieżące remonty i konserwacje, a w szczególności: - utrzymanie w należytym stanie technicznym punktów poboru wody, stołów nawierzchni targowiska, - oczyszczanie włazów studzienek kanalizacji burzowej i sanitarnej oraz oczyszczanie studzienek kanalizacji burzowej, 6. Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na targowiskach oraz współdziałanie w tym zakresie z odpowiednimi instytucjami. 7. Wykonywanie odpowiednich tablic informacyjnych oraz ogłoszenia na nich właściciela targowiska, administratora oraz dni i godzin otwarcia targowiska. 8. Administrator obowiązany jest do ponoszenia opłat za wodę, ścieki, wywóz nieczystości, energię elektryczną (bez opłat za oświetlenie placu przy ul. Oboźnej). 9. Pobór opłat za energię elektryczną i wodę od osób posiadających zainstalowane w pawilonach handlowych podliczniki energii elektrycznej i wodomierze. 10. Prowadzenie prac związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym oraz czystości i porządku pomieszczeń oraz sprawowanie nadzoru nad mieniem znajdującym się w szaletach. Zapewnienie ciągłej obecności swojego przedstawiciela osoby nadzorującej szalet: - na targowisku przy ul. Balladyny - 1 osoba, - przy ul. Olejnej - 1 osoba. II. Oczyszczanie 1. Utrzymanie czystości i porządku w godzinach otwarcia targowiska, na terenach przyległych w zakres którego wchodzi: targowisko przy ul. Balladyny: - zamiatanie i zbieranie nieczystości z placu utwardzonego (ogrodzonego), z chodnika i zieleńca wzdłuż Alei Niepodległości na odcinku przylegającym do ogrodzenia i w kierunku ul. Balladyny, z chodnika, parkingu i ulicy Balladyny na całej jej długości, zbieranie nieczystości z placów i trawników oraz Alei Niepodległości od skrzyżowania z ul. Urzędowską do Starostwa Powiatowego (dot. jednorazowych opakowań foliowych) oraz wokół placu targowego, wybieranie nieczystości z żywopłotów. Powyższe prace należy wykonywać na bieżąco w godzinach otwarcia targowiska. Kompleksowe sprzątanie po dniu targowym należy zakończyć do godziny: - w dni powszednie: na zewnątrz targowiska do godziny 1630, wewnątrz targowiska do godziny 1700, - w dni świąteczne: na zewnątrz targowiska do godziny 1600, wewnątrz targowiska do godziny 1700, 2. Odśnieżanie, posypywanie, odkuwanie lodu oraz wywóz śniegu i lodu z terenów zleconych do administrowania o których mowa powyżej. Powyższe czynności należy zakończyć do godziny 600 każdego dnia. W trakcie opadów śniegu administrator zobowiązany jest do usuwania śniegu w godzinach otwarcia targowiska w sposób nie utrudniający handlu. 3. Codzienne rozstawianie 25 szt. pojemników na odpady wraz z workami /pojemność pojemników 110 litrów i codzienne usuwanie z nich odpadów. 4. Wywóz nieczystości na wysypisko, 5. Targowiska przy ul. Oboźnej i Strażackiej: - na targowisku przy ul. Oboźnej należy codzienne rozstawiać 10 szt. pojemników na odpady wraz z workami pojemność pojemników 240 litrów i codziennie usuwać z nich odpady. - na targowisku przy ul. Strażackiej należy codzienne rozstawiać 5 szt. pojemników na odpady wraz z workami pojemność pojemników 240 litrów i codziennie usuwać z nich odpady. 6. Zamiatanie i zbieranie nieczystości z placów utwardzonych, z chodnika przy ul. Oboźnej na odcinku przylegającym do targowiska, zbieranie nieczystości z rowu przy ul. Oboźnej odprowadzającego wody opadowe oraz zbieranie nieczystości z terenów przyległych ograniczonych ogrodzeniem boiska Tęcza i alejką w parku jordanowskim, oraz zbieranie nieczystości po drugiej stronie ul. Oboźnej roznoszonych przez wiatr, wybieranie nieczystości z żywopłotów. Powyższe prace należy wykonywać na bieżąco w godzinach otwarcia targowiska. Kompleksowe sprzątanie po dniu targowym należy zakończyć do godziny 1600. 7. Odśnieżanie, posypywanie, odkuwanie lodu oraz wywóz śniegu i lodu z terenów zleconych do administrowania, o których mowa powyżej. Powyższe czynności należy zakończyć do godziny 600 każdego dnia. W trakcie opadów śniegu administrator zobowiązany jest do usuwania śniegu w godzinach otwarcia targowiska w sposób nieutrudniający handlu. 8. Wywóz nieczystości na wysypisko. 9. Oczyszczanie krawężników i chodników z darni - dwa razy do roku w terminach do końca maja i końca lipca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Administrowanie i oczyszczanie targowisk miejskich na terenie miasta Kraśnik w 2011 roku. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 07.01.2011 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach