Przetargi.pl
Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 570 10 20 , fax. (091) 570 01 54
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 570 10 20, fax. (091) 570 01 54
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) zbieranie odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej w odległości ok. 2 m, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie; b) organizacja odbioru odpadów z terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 937111109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2 800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych ) w jednej z wymienionych form: 1)pieniądza (złotych polskich)- poleceniem przelewu na konto Zamawiającego nr 07 2030 0045
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w.w. warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w pkt.6 ust.6 ppkt 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13, SWIZ które muszą potwierdzić m.in. spełnienie następujących minimalnych warunków: a) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi uprawnieniami i praktyką zawodową w zakresie zamówienia oraz posiadać aktualny wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS, b) Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami technicznymi do realizacji zadania, c) Wykonawca musi posiadać licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami,o której mowa w art 184 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku lub umowę z osobą, która posiada stosowne uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty (prosimy o zachowanie następującej kolejności ułożenia dokumentów w ofercie) : 1)spis treści 2)formularz oferty wg załącznika nr nr 5, 3)ofertę sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 1, 4)umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z pisemnym ustanowieniem pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli występują, w przypadku planowanych podwykonawców należy dołączyć umowę (np. przedwstępna), 5)aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia społecznie i zdrowotne albo zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem okresu składania ofert, 7)oświadczenie wg załącznika nr 2, 8)oświadczenie wg załącznika nr 5, 9)oświadczenie wg załącznika nr 6, 10)charakterystykę firmy wg załącznika nr 3 11)wykaz wg załącznika nr 3a, w którym należy podać wykonane podobne prace w zakresie zarządzania nieruchomościami w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywane podobne prace stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 12)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13)licencje zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowę zawartą z osobą, która posiada stosowne uprawnienia, 14)potwierdzenie wpłacenia wadium 15)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną