Przetargi.pl
Administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej będących własnością Gminy Ełk

Gmina Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
    ul. Kościuszki
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
    REGON: 79067109900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie, bieżące utrzymanie, eksploatacja sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej będących własnością Gminy Ełk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ZADANIA OPERATORA W ZAKRESIE SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ OBJĘTE WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM: 1) Administracja oraz usuwanie usterek celem utrzymania w stałej sprawności technicznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami na terenach gminy Ełk, w szczególności: a) zabezpieczenie oraz usuwanie wszelkich usterek sieci wodno-kanalizacyjnej bez użycia sprzętu ciężkiego (tj. koparko-ładowarki i wozu asenizacyjnego) i prowadzenia prac ziemnych (polegających na odkryciu sieci wodno-kanalizacyjnej oraz armatury) łącznie z wymianą zużytych części i elementów (z zastrzeżeniem pkt V ust. 2- 4). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zadysponowania na zgłoszone usterki, sprzętu własnego lub Operatora, dotyczy to w szczególności koparko-ładowarki, samochodu dostawczego lub ciągnika z przyczepą, b) roczna protokolarna kontrola sprawności hydrantów wraz z badaniami wydajności na urządzeniach przeciwpożarowych, c) min. 2 razy do roku przeprowadzenie przeglądu technicznego całej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (3 kwartał przegląd roczny) i przedłożenie zamawiającemu protokołów kontroli po wykonaniu powyższych czynności zgodnie z przepisami prawa, d) całodobowa kontrola i monitoring sieci wodno-kanalizacyjnej w oparciu o istniejący na sieci monitoring, e) kontrola przepompowni, kolektorów i oczyszczalni pod względem ciągłej sprawności i nieprzerwanej eksploatacji obiektu, f) bieżąca współpraca z brygadą wodno-kanalizacyjną Urzędu Gminy Ełk w zakresie wykonywanych prac i używanego sprzętu. 2) prowadzenie całodobowego pogotowia wodno-kanalizacyjnego oraz przekazywanie do zamawiającego informacji telefonicznie oraz drogą elektroniczną (max. w ciągu 1 godziny od powzięcia wiadomości) o zgłoszonych na pogotowie awariach- w godzinach pracy urzędu, a poza godzinami pracy urzędu drogą elektroniczną oraz dokonanie wpisu zgłoszenia w książce awarii i usterek z podaniem godziny otrzymania informacji, imieniem i nazwiskiem osoby zgłaszającej, numerem kontaktowym osoby zgłaszającej, krótkim opisem usterki/awarii, godziną zabezpieczenia usterki/awarii, godziną i datę usunięcia usterki/awarii, 3) zabezpieczenia awarii i usterek na sieciach objętych gwarancją oraz przekazanie niezbędnych informacji dla zamawiającego, 4) utrzymanie urządzeń, obiektów, sieci wodno-kanalizacyjnej w stałej sprawności oraz zgłaszanie nieprawidłowości wykrytych podczas rutynowych działań i uzgadnianie z zamawiającym zakresu podejmowania czynności na następujących obiektach: a) przepompowniach wody czystej (stacji podnoszenia ciśnienia wody), b) Stacji Uzdatniania Wody, c) Lokalnych oczyszczalniach ścieków, d) kontrola zgłaszanych niedrożności studni i kolektorów sanitarnych oraz ich udrażnianie i usuwanie problemów z wentylacją w kanalizacji, 5) dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych na obiektach wodociągowych i kanalizacyjnych (przepompowniach, SUW, studniach pomiarowych, oczyszczalniach) zgodnie z dokumentacją techniczno–ruchową i przepisami prawa przez uprawnione osoby, 6) przechowywanie oryginałów dokumentów wytworzonych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, dokumenty w oryginale muszą być przechowywane przez Operatora przez cały okres trwania umowy, a z chwilą jej wygaśnięcia przekazane protokolarnie do zamawiającego, przy czym zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów na każde żądanie, 7) w razie wykrycia aktu dewastacji lub zniszczenia obiektów infrastruktury wodociągowej (sieci, budynków) na terenach Gminy Ełk – niezwłoczne zgłoszenie takiego faktu Zamawiającemu w celu podjęcia stosownych czynności, 8) prowadzenie „Książki zgłoszeń awarii i usterek”. Ewidencjonowanie zgłoszeń o wszelkich awariach i usterkach w tej książce, potwierdzanie zasadności tych zgłoszeń oraz ustalenie z zamawiającym po czyjej stronie leży usunięcie awarii i pokrycie kosztów, 9) raz na miesiąc i na każde żądanie zamawiającego przesyłanie pisemnej, zbiorczej informacji w postaci miesięcznego raportu o: wykrytych zagrożeniach, wykonanych czynnościach, zgłoszonych awariach i usterkach oraz terminach ich likwidacji w oparciu o prowadzoną „Książkę zgłoszeń awarii i usterek”. Dokumenty powyższe operator dołączy każdorazowo faktury. 10) zapewnienie nadzoru przez osoby uprawnione jeżeli wymagają tego przepisy, 11) udział w odbiorze robót budowlanych związanych z realizacją remontów oraz inwestycji wodociągowych i kanalizacyjnych realizowanych przez Gminę Ełk na zlecenie zamawiającego, 12) niezwłoczne informowanie zamawiającego o ujawnionych nielegalnych poborach wody z sieci i bezumownych podłączeń do sieci wodno-kanalizacyjnej, 13) nieodpłatne przygotowywanie projektów technicznych warunków przyłączeniowych do sieci wodno-kanalizacyjnej na podstawie przedłożonych wniosków, 14) przygotowywanie oraz przekazywanie zamawiającemu na wezwanie wszelkich koniecznych danych do sprawozdawczości, będących w posiadaniu Operatora, 15) doradztwo techniczne w zakresie utrzymania w stałej sprawności technicznej przepompowni, lokalnych oczyszczalni ścieków, SUW, w tym ich oznakowanie, 16) prowadzenie badań jakości wydobywanej oraz uzdatnianej wody w częstotliwościach i parametrach określanych pozwoleniem wodno–prawnym oraz przekazywanie ich wyników właściwym organom zgodnie z odrębnymi przepisami, a w tym zamawiającemu, 17) prowadzenie badań jakości odprowadzanych ścieków w częstotliwościach i parametrach określanych pozwoleniem wodno–prawnym oraz przekazywanie ich właściwym organom zgodnie z odrębnymi przepisami, a w tym zamawiającemu, 18) gromadzenie, unieszkodliwienie i transport zgodnie z prawem odpadów powstających na oczyszczalniach ścieków i przepompowniach w ramach jej konserwacji i eksploatacji tj: skratki, osad. II. ZADANIA OPERATORA W ZAKRESIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ OBJĘTE WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM: 1) uzyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, 2) dokonywanie niezbędnych przeglądów rocznych, czyszczenie separatorów, studni, osadników po wcześniejszym poinformowaniu zamawiającego oraz wywóz na wysypisko wszelkich odpadów oraz nieczystości usuniętych z elementów kanalizacji deszczowej jak i powstałych w podczas czyszczenia. III. CZYNNOŚCI DODATKOWE STANOWIĄCE OBOWIĄZEK OPERATORA W RAMACH WYNAGRODZENIA RYCZAŁTOWEGO 1) operator jest zobowiązany do opracowania oraz przedkładania Wójtowi Gminy Ełk wniosku o zatwierdzenie taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na podstawie własnych danych oraz dostarczonych przez zamawiającego, 2) zapewnienie tymczasowego projektu organizacji ruchu (przygotowanie dokumentacji, opłaty i uzgodnienia z organami) dla prac prowadzonych na drogach publicznych i w pasach dróg publicznych oraz zapewnienie właściwego oznakowania na czas prowadzenia robót. 3) materiały wbudowywane w miejsce uszkodzonych w trakcie usuwania awarii powinny być fabrycznie nowe o parametrach nie gorszych niż uszkodzone, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 -j.t.), a ich pozyskanie i dostawę należy zapewnić w zakresie i terminie gwarantujących wykonanie zadania polegającego na usunięcia usterki. 4) ochrona mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych oraz nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy. Operator ponosi również pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie prowadzonych prac jak i szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami, 5) zapewnienie w razie potrzeby wynikającej z obowiązujących przepisów prawa bądź też zobowiązania nałożonego przez właściwe organy kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia zawodowe. Operator traktuje obowiązki ww. kierownika jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa, 6) zgłaszanie wszystkich powstałych uszkodzeń obiektów objętych okresem gwarancyjnym w celu niezwłocznego usunięcia usterek, odbiór przy udziale zamawiającego zrealizowanych prac, 7) wszelkie prace przeprowadzane przez Operatora na terenach Gminy Ełk ingerujące w materię przekazanych obiektów i urządzeń infrastruktury powinny uzyskać, przed ich wykonaniem, akceptację zamawiającego tak, aby nie naruszyć warunków gwarancji udzielonych przez wykonawcę robót budowlanych. IV. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem do realizacji zadań: 1) objętych ryczałtem: a) samochód ciężarowy o ładowności min. 5t – minimum 1szt., b) samochód dostawczy o ładowności 2,5t. – minimum 1szt., c) zgrzewarka elektrooporowa – minimum 1szt., d) zgrzewarka doczołowa – minimum 1szt., e) pompa szlamowa o wydajności 20m3/h – minimum 1szt., f) wóz asenizacyjny typu WUKO – minimum 1 szt., g) zestaw do inspekcji TV sieci kanalizacyjnych – minimum 1szt., h) zestaw do badania prawidłowości działania odpowietrzenia kolektora kanalizacji sanitarnej – minimum 1szt. i) agregat prądotwórczy – 1 szt. 2) nieobjętych ryczałtem: a) koparko-ładowarka min. 2 szt., b) wóz asenizacyjny pojemności min 10 m3 – minimum 1 szt., V. INFORMACJE DOTYCZĄCE ROZLICZENIA ZADAŃ NIEOBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM: 1. Zamawiający przewiduje następujące formy rozliczania prac poza ryczałtowych wg. stawki roboczogodzinowej: a) działania wykonawcy w zakresie usuwania awarii przy „pracy brygady” składającej się z min. 2 robotników z niezbędnym wyposażeniem oraz operatora koparko-ładowarki wykonawcy pod nadzorem uprawnionego kierownika, b) dodatkowe działania wykonawcy w zakresie usuwania awarii przy „pracy brygady” składającej się z min. 2 robotników z niezbędnym wyposażeniem bez użycia koparko-ładowarki wykonawcy pod nadzorem uprawnionego kierownika, c) godzina pracy wozu asenizacyjnego o poj. min. 10 m3 2. Niezbędne do wykonania prac materiały zostaną zabezpieczone przez wykonawcę, wykonawca dostarczy dla tych materiałów stosowne świadectwa i atesty. 3. Materiały potrzebne do usunięcia awarii rozliczane będą po cenie podanej w dowodzie zakupu, ale nie wyższej niż średnia stawka podawana przez wydawnictwa SEKOCENBUD aktualnych na dzień prowadzenia prac. 4. Wszystkie protokoły i kosztorysy powykonawcze dołączane do faktury wymagają zatwierdzenia przez uprawnionego przedstawiciela zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65100000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną