Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8373211 , fax. 076 8373377
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie
ul. Kościuszki 15 15
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8373211, fax. 076 8373377
REGON: 00030878400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacji części pralni na pomieszczenia biurowe oraz remont brudownika na Oddziale Wewnętrznym w Szpitalu w Głogowie. Znak sprawy: ZP/33/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych z branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi uproszczona dokumentacja projektowa (rzut pomieszczeń i opis techniczny) oraz przedmiar robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Brak przeprowadzenia wizji lokalnej skutkuje wyłącznie ryzykiem Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie robót budowlanych w godzinach nocnych tj. od 20.00- 7.00, przy czym prace nie powodujące hałasu mogą być realizowane także w godzinach nocnych po uzgodnieniu z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 60 000,00 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana z należytą starannością np.: referencje, protokół odbioru końcowego wykonania robót. 3) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/ w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu zachowania swej ważności musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego zaświadczenie o aktualności zapisów dokonanej w terminie jak wyżej 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych 4) Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5) Kosztorys ofertowy robót 6) Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy) 7) Oświadczenie Wykonawcy, że dokonał wizji lokalnej. Brak takiego oświadczenia (nie przeprowadzenie wizji lokalnej) skutkuje wyłącznie ryzykiem Wykonawcy składającego ofertę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń laboratorium biogenetyki na potrzeby Banku Komórek Krwiotwórczych w budynku przy ul. Pasteura 4 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja kina Wawel w Lubaniu wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie robót budowlanych na poziomie piwnic budynku F w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-22 - Roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy części wysokiego parteru budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 66 z wykorzystaniem na sale łóżkowe
Dodano: 2016-06-17 - Najem zespołu urządzeń: urządzenia filtrującego i utrzymującego czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku oraz urządzenia wykorzystywanego do pracy laboratoryjnej w warunkach sterylnych zapewniającego przepływ jałowego powietrza - loży laminarnej, wraz z wykonaniem instalacji i rozmieszczeniem dostarczonych urządzeń oraz zaprojektowaniem i wykonaniem niezbędnych prac budowlanych umożliwiających instalację urządzeń.
Dodano: 2016-06-13 - Remont i modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej z wydzieleniem odcinka Chirurgii Dziecięcej Znak sprawy ZP/06/2016
Dodano: 2016-04-29 - remont i przebudowa pomieszczeń Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii, znajdujących się na parterze budynku przy ul. Chałubińskiego 1a we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-15 - roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji sprężonego powietrza wraz z remontem sprężarkowni dla bloku operacyjnego w budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 66 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-12 - roboty budowlane w zakresie wykonania remontu bieżącego części węzłów sanitarnych i pomieszczeń przyległych w budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-05 - na roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń dla aparatu RTG Precision przy ul. Pasteura 4 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-25