Przetargi.pl
Adaptacji części pralni na pomieszczenia biurowe oraz remont brudownika na Oddziale Wewnętrznym w Szpitalu w Głogowie. Znak sprawy: ZP/33/2009

Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8373211 , fax. 076 8373377
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie
    ul. Kościuszki 15 15
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8373211, fax. 076 8373377
    REGON: 00030878400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacji części pralni na pomieszczenia biurowe oraz remont brudownika na Oddziale Wewnętrznym w Szpitalu w Głogowie. Znak sprawy: ZP/33/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych z branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Opis przedmiotu zamówienia stanowi uproszczona dokumentacja projektowa (rzut pomieszczeń i opis techniczny) oraz przedmiar robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Brak przeprowadzenia wizji lokalnej skutkuje wyłącznie ryzykiem Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie robót budowlanych w godzinach nocnych tj. od 20.00- 7.00, przy czym prace nie powodujące hałasu mogą być realizowane także w godzinach nocnych po uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 60 000,00 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana z należytą starannością np.: referencje, protokół odbioru końcowego wykonania robót. 3) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/ w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu zachowania swej ważności musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego zaświadczenie o aktualności zapisów dokonanej w terminie jak wyżej 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych 4) Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5) Kosztorys ofertowy robót 6) Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy) 7) Oświadczenie Wykonawcy, że dokonał wizji lokalnej. Brak takiego oświadczenia (nie przeprowadzenie wizji lokalnej) skutkuje wyłącznie ryzykiem Wykonawcy składającego ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach