Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 32 6271841, 32 6165028 , fax. 32 6271841, 32 6165028
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
ul. Paderewskiego 2
32-590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 32 6271841, 32 6165028, fax. 32 6271841, 32 6165028
REGON: 12304395900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeasip.pl (BIP)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja skrzydła budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu na potrzeby przedszkola z oddziałami integracyjnymi CZĘŚĆ 1- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego - Meble CZĘŚĆ 2 - Dostawa i montaż wyposażenia – Elementy dużej motoryki CZĘŚĆ 3 – Dostawa i montaż wyposażenia - Wyposażenie drobne CZĘŚĆ 4 – Dostawa i montaż wyposażenia meblowego – Wydawalnia posiłków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr A, B, C i D do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ dla Części 1, Części 2, Części 3 oraz dla Części 4, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; opis oferowanego sprzętu Załącznik nr 1a do SIWZ dla Części 1 lub 1b dla Części 2 lub 1c dla Części 3 lub 1d dla Części 4 oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2a dla Części 1 lub 2b dla Części 2 lub 2c dla Części 3 lub 2d dla Części 4 SIWZ; zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 z późn. zm.) – załącznik nr 4a do SIWZ - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli do nowobudowanego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 27 w Krakowie.
Dodano: 2024-03-01 - Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich w Ludźmierzu MCK Sokół w Nowym Sączu. Pakiet I. Wyposażenie i meble biurowe.
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa, montaż i uruchomienie Szatni Samoobsługowych Sterowanych Informatycznie SSI w budynkach UEK
Dodano: 2022-10-22 - Dostawa artykułów gospodarczych
Dodano: 2021-03-30 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa Mebli dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2020-11-12 - Dostawa artykułów gospodarczych
Dodano: 2020-09-14 - ZAKUP CZĘŚCI PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO STRAŻNICY KP PSP W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2020-09-04