Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84230 Rumia, ul. Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 719 410, , fax. 586 796 517
- Data zamieszczenia: 2017-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7
84230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 586 719 410, , fax. 586 796 517
REGON: 52525700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych (matematyczno-informatycznych) w szkołach podstawowych, gimnazjach i LO w ramach projektu pn.: „Pociąg do edukacji – podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych (ma-tematyczno-informatycznych) w szkołach podstawowych, gimnazjach i LO w ramach projektu pn.: „Pociąg do edukacji – podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost pozio-mu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Re-gionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących czynności w za-kresie realizacji zamówienia, dotyczące robót ogólnobudowlanych. Powyższe wymagania określają w szczególności: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania za-trudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej oraz zgod-nie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia za-mówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówie-nia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych salach przedmiotowych/multidyscyplinarnych (matematyczno-informatycznych) w szkołach podstawowych, gimnazjach i LO w Rumi, określonych w szczegółowym opisie przed-miotu zamówienia, a ich wartość łączna nie przekroczy 50% wartości zamówienia pod-stawowego. 2) Zakres robót budowlanych podobnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia podsta-wowego tj.: zadaniem pn.: „Adaptacja sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych (ma-tematyczno-informatycznych) w szkołach podstawowych, gimnazjach i LO” w ramach projektu pn.: „Pociąg do edukacji – podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost po-ziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” współfinan-sowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ra-mach RPO dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020” oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę robót bu-dowlanych. Równoważność: 1) W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub po-chodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopisuje wyrazy „lub równo-ważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Za-mawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jako-ściowy przedmiotu zamówienia. 2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 Ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter po-glądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. 4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szcze-gółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równo-ważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), ze wska-zaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączyć odpowiednio wymagane atesty, certyfikaty lub dopuszczenia. 5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegóło-wy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiają-cego. 7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rów-noważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wyko-nania i odbioru robót budowlanych. 8) Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi etc.) elementów użytkowych (np. nawierzchni) i technicznych (np. ciężaru konstrukcji). 9) Poprzez: - właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządze-nie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapew-nią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ. - właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla za-proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (odporność na ście-ranie), itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów należy przekazać Zama-wiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (do banku: Bank Rumia Spółdzielczy, nr konta: 18 8351 0003 0000 2394 2000 0100), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pi-semne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pi-semnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie; 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7 ust. 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód wniesienia wadium; 6) zobowiązanie do udostępnienia zasobów według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 7 Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 111.
Dodano: 2024-05-28 - Roboty budowalne, prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB
Dodano: 2024-04-08 - Remont z wymianą sufitów podwieszonych w Klinice Chorób Nerek i Nadciśnienia Dzieci i Młodzieży
Dodano: 2023-09-11 - Malowanie klatek schodowych w dwóch budynkach mieszkalnych Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o., przy ulicy Tamka 8 i 10 w Gdańsku- Stogach.
Dodano: 2020-09-23 - Prace konserwacyjne w obiekcie budowlanym nr 2 w kompleksie wojskowym m. Czołpino – czyszczenie i malowanie wieży wewnątrz, czyszczenie i malowanie schodów stalowych, naprawa drzwi stalowych, malowanie posadzek stalowych ryflowanych
Dodano: 2020-04-07 - Malowanie klatek schodowych w dwóch budynkach mieszkalnych Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o., przy ulicy Wilanowskiej 6 i 8 w Gdańsku
Dodano: 2019-09-10 - Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kosakowie- malowanie pomieszczeń biurowych oraz prace towarzyszące
Dodano: 2019-08-01 - Roboty remontowe w pomieszczeniach V piętra w zakresie branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej (miejsce: ul. Jana z Kolna 8b Gdynia)
Dodano: 2019-04-11 - Rewitalizacja osiedla 1000-lecia – Kartuska szansa rozwoju całej Kościerzyny. Poprawa warunków życia w obszarze rewitalizacji poprzez remonty części wspólnych budynków mieszkalnych - etap III; budynek Lipowa 3
Dodano: 2019-04-10 - Rewitalizacja osiedla 1000-lecia – Kartuska szansa rozwoju całej Kościerzyny. Poprawa warunków życia w obszarze rewitalizacji poprzez remonty części wspólnych budynków mieszkalnych - etap II: roboty malarskie klatek schodowych i posadzkarskie piwnic
Dodano: 2018-06-01