Przetargi.pl
„Adaptacja sal lekcyjnych na pracownie do nauki zawodu technolog żywności i usług gastronomicznych w budynku Zespołu Szkół im. Władysława Szafera w Złotym Potoku”

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 343 229 111
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 343 229 111
    REGON: 15218083700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja sal lekcyjnych na pracownie do nauki zawodu technolog żywności i usług gastronomicznych w budynku Zespołu Szkół im. Władysława Szafera w Złotym Potoku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z adaptacją sal lekcyjnych na pracownie do nauki zawodu technolog żywności i usług gastronomicznych w budynku Zespołu Szkół im. Władysława Szafera w Złotym Potoku. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Powiat Częstochowski projektu p.n.: „Nowoczesna baza dydaktyczna - miarą sukcesu zawodowego - modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego Zespołu Szkół w Złotym Potoku” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT. Zadanie przewiduje adaptację pomieszczeń znajdujących się na II piętrze budynku szkolnego w tym 3 sale lekcyjne, toalety oraz część korytarza. W miejsce istniejącej pracowni chemicznej z zapleczami zaprojektowano pracownię technologii gastronomicznej z w pełni wyposażonymi sześcioma stanowiskami roboczymi, każde wyposażone w zlew, stoły robocze i trzon kuchenny. W pracowni wydzielono miejsce do mycia rąk wyposażone w dwie umywalki oraz aneks na sprzęt porządkowy. W miejsce obecnej pracowni komputerowej utworzona zostanie pracownia planowania żywienia i produkcji gastronomicznej wyposażona w indywidualne stanowiska komputerowe oraz nowoczesny sprzęt multimedialny. Natomiast z istniejących: pracowni obsługi gości oraz pracowni języka niemieckiego, poprzez ich połączenie planowane jest uzyskanie jednej pracowni planowania obsługi klienta, składającej się z dużej sali z dwoma stanowiskami barowymi. W sali tej wydzielone zostanie miejsce do mycia rąk wyposażone w dwie umywalki. Z części korytarza wydzielona zostanie szatnia dla uczniów bezpośrednio połączona z jedną z istniejących łazienek. W łazience poszerzone zostaną drzwi do wymiaru odpowiadającego obecnie obowiązującym przepisom oraz zmienione zostaną ścianki wydzielające kabiny na ścianki działowe systemowe z płyty HPL. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidywanych do wykonania w poszczególnych pomieszczeniach opisany został w dokumentacji projektowej (branże: architektoniczno-budowlana, instalacyjna - sanitarna oraz instalacyjna - elektryczna), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Zamówienie podzielone jest na trzy części tj.: Część 1 – Roboty konstrukcyjno - budowlane Część 2 – Roboty instalacyjne elektryczne Część 3 – Roboty instalacyjne sanitarne (wod - kan, wentylacja) Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót będącej załącznikiem do specyfikacji oraz przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 8 000 zł Część 2 - 5 000 zł Część 3 - 4 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach