Przetargi.pl
„Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku” na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zintegrowane wirtualne Herbarium Pomorza Herbarium Pomeranicum – digitalizacja i udostępnienie zbiorów herbariów jednostek akademickich Pomorza poprzez ich połączenie i udostępnienie cyfrowe” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
    REGON: 14590000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku” na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zintegrowane wirtualne Herbarium Pomorza Herbarium Pomeranicum – digitalizacja i udostępnienie zbiorów herbariów jednostek akademickich Pomorza poprzez ich połączenie i udostępnienie cyfrowe” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji pn. „Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku” w postaci wykonania dokumentacji budowlanej oraz realizacji robót budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą i montażem zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym w zakresie niezbędnym do wykonania w formie zaprojektuj i wybuduj inwestycji. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej adaptacji, przebudowy i modernizacji pomieszczeń Herbarium, zwanego dalej w umowie Programem funkcjonalno- użytkowym lub zamiennie PFU, który jako integralna część umowy stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla zamierzenia inwestycyjnego obiektu, o którym mowa w ust. 1, z uwzględnieniem PFU wraz z załącznikami. 3. wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji, przebudowie i modernizacji pomieszczeń budynku stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64, zgodnie ze wskazaną w pkt. 2 dokumentacją. Ogólny zakres robót budowlanych: 1. Piwnica pod stołówką, zakres robót budowlanych: - demontaż istniejącego wyposażenia - demontaż drzwi - rozbiórka elementów z suchej zabudowy - demontaż instalacji oświetlenia - demontaż instalacji c.o. - demontaż instalacji wod-kan - demontaż instalacji wentylacji - demontaż instalacji elektrycznej - demontaż nieczynnych instalacji - wykonanie poziomej izolacji ścian piwnicy metodą iniekcji krystalicznej - wykonanie pionowej izolacji ścian od zewnątrz - wykonanie nowej hydroizolacji i warstw posadzkowych wraz z ociepleniem - wykonanie nowych instalacji elektrycznych (montaż nowych rozdzielni elektrycznych, wymiana osprzętu elektrycznego - gniazdek, gniazd, gniazdek internetowych - wykonanie nowych tynków - wykonanie nowych instalacji c.o. - wykonanie nowych instalacji wod-kan - przebudowa pomieszczenia WC i socjalnego - wydzielenie pom. przygotowawczego, pom. ze skanerem i magazynu - powiększenie istniejących otworów okiennych w magazynie, pomieszczeniu ze skanerem, pomieszczeniu przygotowawczym - zamurowanie istniejących otworów okiennych w pom. archiwum i pom. socjalnym - wykonanie nowych otworów okiennych w pom. socjalnym - planuje się zmianę poziomu posadzki w pomieszczeniach: przedsionek, archiwum, magazyn podwyższa się o 10 cm; w pracowni digitalizacyjnej, preparatorni podwyższa się o 4 cm, a w pomieszczeniu zaplecze socjalnego i łazience obniża się o 5 cm. - wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z izolacją - wykonanie posadzki teletechnicznej w pomieszczeniu preparatorni i pracowni digitalizacyjnej - wykonanie nowych otworów drzwiowych - powiększenie otworu drzwiowego do pom. socjalnego - wykonanie nowych instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej - wykonanie nowych zabudów sufitów i innych elementów - wykończenie posadzek - wykończenie i malowanie ścian - montaż drzwi (w tym montaż nowych z kontrolą dostępu), oświetlenia, osprzętu i wyposażenia (w tym regałów jezdnych) - biały montaż instalacji C.O.; - montaż instalacji p.poż. - montaż oświetlenia awaryjnego - montaż alarmów - montaż regałów przesuwnych - podwyższenie poziomu istniejącej fosy - demontaż istniejącego murku oporowego - wykonanie nowego murku oporowego - demontaż istniejących schodów zewnętrznych - wykonanie nowego biegu schodów zewnętrznych - wykonanie studni doświetlających przy pom. socjalnym o głębokości 98 cm 2. Serwerownia, zakres robót budowlanych: - demontaż drzwi - wykonanie instalacji klimatyzacji - wykonanie instalacji gaszenia pożaru - montaż drzwi (montaż nowych z kontrolą dostępu) - wykończenie i malowanie ścian (w zakresie niezbędnym wynikającym z montażu drzwi i urządzeń - wykonanie uszczelnienia okien i zabezpieczenie ich od wewnątrz folią antywłamaniową Zamówienie obejmuje również wykonanie niezbędnej dokumentacji budowlanej: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania: - projektu budowlanego – w ilości 4 egz., - projektu wykonawczego - w ilości – 4 egz., - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w ilości – 2 egz., - przedmiaru robót - w ilości – 2 egz., - kosztorysu inwestorskiego - w ilości – 2 egz., - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości – 2 egz., - pozostałych dokumentów określonych w PFU według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), oraz zgodnie z warunkami umowy (projekt umowy załącznik nr 4 SIWZ). Szczegółowy zakres prac projektowych określony został w pkt. 2.1. PFU. Dokumentacja winna zostać wykonana w formie papierowej oraz elektronicznej, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia wszystkich uczestników oraz organów administracji procesu inwestycyjnego, jednakże nie mniej jak wskazano powyżej oraz w formach określonych w pkt. 2.1. PFU. Dokumentacja winna być zatwierdzona, zgodnie z pkt. 4.1.2 Programu funkcjonalno- użytkowego, według poniżej procedury zgodnie z warunkami umowy (projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego prawa własności intelektualnej do wykonanej dokumentacji projektowej na wszystkich polach eksploatacji. Wykonawca zobowiązany będzie również w szczególności do: 1. uzyskania w imieniu Zamawiającego od organu administracji architektoniczno-budowlanej niezbędnych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie, kontynuację oraz zakończenie robót budowlanych, a także zezwalających na użytkowanie przedmiotu umowy; 2. wykonania robót na podstawie sporządzonego projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zatwierdzonych przez Zamawiającego; 3. wykonania dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi niezbędnymi protokółami z prób i pomiarów oraz atestami i aprobatami; 4. przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń; 5. realizacji pozostałych obowiązków określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. Gwarancja jakości przedmiotu umowy oraz rękojmia: 1. Gwarancja jakości robót budowlanych: wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy, w tym obejmuje wady dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, maksymalny okres podlegający ocenie kryterium, zgodnie z pkt. 21.4.2 SIWZ wynosi 60 miesięcy. 2. Warunki gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych określa załącznik nr 4 SIWZ - wzór umowy. 3. Wykonawca na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. 4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 5.Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót rozbiórkowych, montażowych budowlanych, posadzkowych, tynkarskich, malowania, elektrycznych, sanitarnych, montażu instalacji i urządzeń, robót małej architektury oraz montażu przyłączy: energetycznych, wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, także operatorów sprzętów budowlanych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 13.000,00 (słownie: trzynaście tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1572 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1240 3770 1111 0000 4497 0275 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony:” „Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku” na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zintegrowane wirtualne Herbarium Pomorza Herbarium Pomeranicum – digitalizacja i udostępnienie zbiorów herbariów jednostek akademickich Pomorza poprzez ich połączenie i udostępnienie cyfrowe” w systemie zaprojektuj i wybuduj” Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 7. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach