Przetargi.pl
ADAPTACJA PRACOWNI POD NOWY APARAT RTG W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZŁOTORYI ZP/19/09

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Hoża 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8779537 , fax. 076 8783989
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Hoża 11 11
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8779537, fax. 076 8783989
    REGON: 00030877800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA PRACOWNI POD NOWY APARAT RTG W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZŁOTORYI ZP/19/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pracowni pod nowy aparat RTG w Zespole Opieki Zdrowotnej w Złotoryi, tj.: a) Wykonanie projektu ochrony radiologicznej obejmującego: propozycje przystosowania istniejącego gabinetu z aparatem zębowym rtg do pracy z aparatem Siemens Multix TOP. obliczenie osłon stałych przed promieniowaniem jonizującym zalecenia dla projektów branżowych ogólne wymagania dotyczące ochrony radiologicznej Projekt powinien posiadać pozytywna akceptację Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego. b)Wykonanie bilansu mocy urządzeń elektrycznych i wykonanie projektu powykonawczego instalacji elektrycznej. c)Wykonanie prac adaptacyjnych zgodnie z przedstawioną koncepcją i w/w opracowaniami tj: roboty wyburzeniowe roboty wyburzeniowe wykonanie posadzek wraz z wykładziną antystatyczną i kanałami kablowymi roboty murarskie w tym tynki barytowe, montaż przeszklonej ścianki oddzielającej pracownie od poczekalni, prace malarskie itp. wykonanie wentylacji montaż osłon przed promieniowaniem ( drzwi, panele ścienne, okienko wglądowe sterowni ze szkła ołowiowego min. 80cm x 80cm, itp. wykonanie instalacji elektrycznej wraz z oddzielnym zasilaniem z rozdzielni głównej szpitala (poziom piwnicy) wykonanie i montaż stalowej płyty do posadowienia aparatu RTG wykonanie innych elementów i czynności zgodnych z wytycznymi instalacji aparatu rtg MULTIX TOP - Załącznik nr 7 2.Oznaczenie według wspólnego słownika zamówień CPV: CPV 45215140-0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne CPV 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne CPV 45332000-3 roboty instalacyjne, wodne i kanalizacyjne 3.Wszystkie użyte materiały budowlane oraz urządzenia , przewody elektryczne muszą posiadać certyfikat CE oraz inne wymagane prawem atesty dopuszczające je do użytku w budynkach służby zdrowia 4.Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie , w dniach od poniedziałku do soboty, w godz. od 7.00 do 21.00 5.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia gruzu pochodzącego z rozbiórki oraz jego utylizacji. 6.Wykonawca obowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu, najpóźniej w dniu pisemnego zgłoszenia robót do odbioru końcowego, wszystkich wymaganych prawem certyfikatów i atestów dla zastosowanych materiałów i urządzeń oraz wymaganych pomiarów instalacji elektrycznej. 7.Kolorystyka podłóg i farb na ściany do uzgodnienia z Zamawiającym. 8.Wszystkie osłony antyradiacyjne muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do stosowania w służbie zdrowia 9.Lampy bakteriobójcze muszą posiadać atesty do zastosowania ich w służbie zdrowia 10.Gwarancja obejmuje 36 miesięcy od daty protokołu odbioru końcowego robót. 11.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12.Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i uzgodnieniami. 13.Teren budowy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez jego ogrodzenie oraz oznakowanie tablicami informacyjnymi 14.Wykonawca winien prowadzić roboty przy uwzględnieniu ograniczenia hałasu i zminimalizowania zabrudzenia innych części szpitala. 15.Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego przygotowuje wszystkie dokumenty przewidziane w ustawie Prawo Budowlane i przekazuje Zamawiającemu obiekt do użytkowania. Zamawiający na podstawie otrzymanych dokumentów zgłasza obiekt do kontroli Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego 16.Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 PLN , słownie: piętnaście tysięcy złotych. 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, spośród poniższych form: pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy BZWBK w Złotoryi, nr rachunku - 56 1090 2095 0000 0005 4802 9724, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dziennik Ustaw z 2000 r. Nr 109 poz. 1158 ) 3.Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych), powinna być wnoszona w oryginale do kasy Zamawiającego (siedziba, parter) jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, właściwie podpisane oraz powoływać na przepisy art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, podające okoliczności w jakich przypadkach wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych, wraz z wykonaniem osłon radiologicznych w placówkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 250000 zł każda, wykonanej w ramach jednej umowy (obejmującej prace remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne) 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 2.Oświadczenie zgodne z art. 22 i 24 PZP - Załącznik nr 3. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacja o osobie, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). *) W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych ogólnobudowlanych i instalacyjnych, wraz z wykonaniem osłon radiologicznych w placówkach służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 250000 zł każda, wykonanej w ramach jednej umowy (obejmującej prace remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne) z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: Dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj. dokumenty wymienione powyżej oraz dokumenty i oświadczenia złożone na wezwanie Zamawiającego, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 250000 zł 7.Oryginalne pełnomocnictwo lub kopia poświadczona notarialnie w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik upoważniony przez osobę lub osoby uprawnione do składania woli w imieniu Wykonawcy. Podpis lub podpisy osób uprawnionych muszą być czytelne, opatrzone pieczątką imienną. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (i zawarcia umowy) konsorcjum, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy). 9.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. 3 działu VII składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zlzoz.internetdsl.pl/pliki/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach