Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczenia wraz z dostawą i montażem sprzętu audiowizualnego na potrzeby małego kina społecznościowego w budynku Biblioteki Publicznej w Skokach

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Skokach ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Rogozińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8925822, 798824520, , fax. 618 925 199
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Skokach
    ul. Rogozińska 1B
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8925822, 798824520, , fax. 618 925 199
    REGON: 97970000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bibliotekaskoki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczenia wraz z dostawą i montażem sprzętu audiowizualnego na potrzeby małego kina społecznościowego w budynku Biblioteki Publicznej w Skokach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia poprzez przeprowadzenie remontu oraz prac modernizacyjnych wraz z dostawą i montażem sprzętu audiowizualnego oraz wyposażenia na potrzeby małego kina społecznościowego w budynku Biblioteki Publicznej w Skokach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część 1: Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczenia na potrzeby małego kina społecznościowego, obejmujące: a) demontaż istniejącego sufitu, b) demontaż elementów wykończenia podłogi, c) zmianę sposobu wykończenia podłogi, d) zamurowanie i wykucie nowego otworu drzwiowego, e) wymianę drzwi, f) wygłuszenie pomieszczenia (montaż okładzin ścian i sufitu podwieszanego), g) montaż podestu wraz z fotelami, h) tynkowanie i malowanie pomieszczeń, i) montaż przegrody (tzw. baffle wall), j) montaż systemu klimatyzacji i wentylacji, k) przebudowę instalacji elektrycznej, wymianę instalacji elektrycznej na energooszczędną z zastosowaniem technologii LED, l) zamontowanie elementów tłumiących oraz zapewniających właściwe zaciemnienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla Części 1 został przedstawiony w dokumentacji projektowej składającej się z: - projektu architektonicznego; - projektu instalacji elektrycznych; - przedmiaru robót dot. prac architektonicznych; - przedmiaru robót dot. instalacji elektrycznych; - przedmiaru robót dot. instalacji wentylacji i klimatyzacji, - STWiOR dot. projektu architektonicznego; - STWiOR dot. instalacji elektrycznych. stanowiących Załącznik nr 3a do SIWZ. Część 2: ·Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja sprzętu audiowizualnego w celu przystosowania pomieszczenia do prowadzenia projekcji filmowych, obejmująca: Dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację: - projektora - systemu dźwięku - amplitunera kina domowego - nagłośnienia (kolumny frontowe i centralne) - kolumn surround - subwoofera - wzmacniacza - symetryzatora - ekranu ramowego akustycznego - przewodów do podłączenia urządzeń, listew zasilających i przedłużacza - szafy teleinformatycznej - półek do szafy - zestawu do wentylacji szafy rack - uchwytu do projektora - uchwytów do mocowania głośników - komputera przenośnego (laptop) - odbiornika IR do amplitunera - zasilacza UPS - odtwarzacza Blu-Ray 3D/4K z kablem HDMI 18G - kamery USB - zestawu 2 mikrofonów bezprzewodowych USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla Części 2 został przedstawiony w: - projekcie instalacji audiowizualnych, - przedmiarze robót dot. instalacji audiowizualnych, - STWiOR dot. instalacji audiowizualnych, - Specyfikacji Technicznej Sprzętu, stanowiących Załącznik nr 3b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212150-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla Części 1: w wysokości w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Dla Części 2: w wysokości 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wykonawca składający ofertę na obie Części zamówienia powinien zsumować w/w wartości wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty na etapie składania ofert: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 6 oraz 5a (Część 1) lub/i 5b (Część 2), stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, przedstawia wykaz podwykonawców stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 9 do SIWZ). 5. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy PZP oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040), wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia: • Dla Części 1: roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty instalacyjne, roboty montażowe. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę tych wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, zawarte są w projekcie Umowy (Załącznik nr 2a do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach