Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczenia w budynku OSP w Łebie dla potrzeb zespołu karetki pogotowia.

Gmina Miejska Łeba ogłasza przetarg

  • Adres: 84-360 Łeba, ul. Kościuszki 90
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Łeba
    ul. Kościuszki 90 90
    84-360 Łeba, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebabip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczenia w budynku OSP w Łebie dla potrzeb zespołu karetki pogotowia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja pomieszczenia o pow. 23m2 w budynku OSP w Łebie dla potrzeb zespołu karetki pogotowia. Branża ogólnobudowlana, instalacje wod.kan, c.o. elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci : a/ Spełniający warunki okr. w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy b/ Prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający ocenia spełnienie zadanych warunków poprzez : - sprawdzenie złożenia oświadczenia o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu ( formularz w specyfikacji) oraz następujących dokumentów na potwierdzenie : a/ Odpowiedni dokument z właściwego rejestru, w zależności od formy prowadzenia działalności gosp. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lebabip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach