Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczenia na poziomie S-1 w bloku A (obecnie szatnia chorych) na serwerownię realizowaną w zakresie projektu nr RPMP.02.01.05-12-0228/18 pn. „Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,zozsuchabeskidzka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczenia na poziomie S-1 w bloku A (obecnie szatnia chorych) na serwerownię realizowaną w zakresie projektu nr RPMP.02.01.05-12-0228/18 pn. „Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń przeznaczonych na serwerownię w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej, określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 453121000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacje elektryczne 45317300-5 Roboty w zakresie elektrycznych urządzeń rozdzielczych 3.1. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: Branża budowlana: 1. Demontaż istniejących drzwi do pomieszczenia 2. Powiększenie otworu drzwiowego do wymiarów nowych drzwi wejściowych 3. Wykonanie nowego nadproża nad otworem drzwiowym 4. Demontaż umywalki z dokładnym zaślepieniem wyjść instalacyjnych 5. Naprawy i uzupełnienia istniejących tynków 6. Malowanie ścian i sufitu 7. Usunięcie istniejącej posadzki z PCV 8. Naprawa warstw podposadzkowych 9. Wykonanie nowej posadzki z rulonu PCV 10. Montaż nowych drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych EI-60 11. Montaż 2 sztuk zewnętrznych żaluzji p-poż EI-30 w istniejących oknach 12. Montaż 2 sztuk ciśnieniowych nawiewników w ramach okiennych 13. Montaż podłogi technicznej na podkładach z blachy stalowej pod każdym słupkiem a) Branże specjalistyczne: 1. Zasilanie pomieszczenia w energie elektryczną, 2. Powiązanie nowej serwerowni z istniejącą siecią informatyczną Szpitala, 3. Zagospodarowanie pomieszczenia sprzętem informatycznym i urządzeniami towarzyszącymi, 4. Instalacje elektryczne w serwerowni, 5. Instalacje kontroli dostępu (KD), 6. Instalacje samoczynnej sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), 7. Instalacje samoczynnego alarmu pożaru (SAP) 8. Instalacje klimatyzacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5a-5b do SIWZ 3.1.1. Dokumentacja projektowa (załącznik nr 5b do SIWZ): a)projekt budowlany – instalacje elektryczne b) projekt budowlany architektura i instalacja klimatyzacyjna 3.1.2. Przedmiary robót (załącznik nr 5a do SIWZ): a) do projektu części budowlanej b) instalacji elektrycznych i teletechnicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 zł PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ). 1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 27.05.2020r. o godzinie 10:00 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Sucha Beskidzka 58812800050000052120000020, z dopiskiem: „Wadium ZOZ.V.010/DZP/04/20– „Adaptacja pomieszczenia na poziomie S-1 w bloku A (obecnie szatnia chorych) na serwerownię, realizowana w zakresie projektu nr RPMP.02.01.05-12-0228/18 pn. „Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4 Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 19.2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 ,3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4. kosztorys ofertowy uwzględniający zakres czynności niezbędnych do wykonania opisanych w branżowych przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 5a do SIWZ 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 19.2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach