Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG (urządzenie zostało zakupione w ramach procedury przetargowej) w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. ul. Srebrna 172/188 42-202 Częstochowa. 2. Na powyższe zadanie składają się następujące elementy. 1) Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku A, poziom -1 Demontaż istniejącej rozdzielnicy podtynkowej na poziomie -1 w budynku A. Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie nowej kompletnej (wraz z aparaturą zabezpieczającą) rozdzielnicy elektrycznej podtynkowej o minimalnej wielkości 48 pól. Wykonanie nowych tras kablowych i telekomunikacyjnych wraz z doprowadzeniem niezbędnej infrastruktury kablowej do pomieszczenia laboratoryjnego (obwód jednofazowy zakończony gniazdem CEE 16A i zabezpieczeniem 32A, oddzielny obwód jednofazowy dla układu chłodzenia zakończony gniazdem natynkowym i zabezpieczeniem 16A, oddzielny obwód jednofazowy dla: komputera, drukarki, monitora zakończony gniazdem natynkowym i zabezpieczeniem 16A). Powyższe obwody muszą być zasilane z tej samej fazy w nowej rozdzielnicy obiektowej. Ponadto należy doprowadzić oddzielny obwód trójfazowy zasilający do zasilania układu wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 10 do SIWZ oraz Warunkami instalacyjnymi dla optycznego spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG – załącznik nr 13 do SIWZ 2) Montaż oraz uruchomienie instalacji nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją do pomieszczenia laboratoryjnego w budynku A, poziom -1: a) instalacja nawiewno-wywiewna z klimatyzacją obejmująca następujące elementy: i. wywiew, na który składa się: wentylator kanałowy chemoodporny o wydajności w zakresie 230 – 3850m3/h z osprzętem instalacyjnym i płynną regulacją przepływu, - przewód wywiewny ze stali kwasoodpornej d=150 na zewnątrz budynku, długość 15 m, - przewód wywiewny ze stali kwasoodpornej d=125 wewnątrz budynku, długość 4 metry, ii. nawiew, na który składa się: wentylator kanałowy typ ML, nagrzewnica kanałowa typ HCD, osprzęt instalacyjny do układu wentylatora z nagrzewnicą, filtr powietrza wstępny klasy EU3, filtr powietrza końcowy klasy EU10, b) klimatyzator z osprzętem i odprowadzeniem skroplin, zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 11 do SIWZ oraz Warunkami instalacyjnymi dla optycznego spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG – załącznik nr 13 do SIWZ. 3) Remont pomieszczenia dla spektrometru w budynku A, poziom -1: a) demontaż grzejnika żeliwnego, b) demontaż urządzeń sanitarnych i baterii do ponownego montażu i ponowny ich montaż na ściance działowej, c) wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, d) przygotowanie powierzchni ścian, ścianek działowych i sufitu pod malowanie farbami emulsyjnymi bezołowiowymi i bezcynkowymi (szpachlowanie nierówności i gruntowanie powierzchni), e) malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi bezołowiowymi i bezcynkowymi zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Przed podłączeniem i wymianą rozdzielnicy podtynkowej Wykonawca musi uzyskać zgodę służb energetycznych Zamawiającego. 2) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 3) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 5) Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku, godz. 7:00 – 15:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia prac. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 7) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 8) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. 9) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu, łącznie z okazaniem ochronie wnętrza pojazdu przy wjeździe i wyjeździe z terenu Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie (ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa, dalej jako: „COŚ”). 10) Pojazdy Wykonawców mogą poruszać się po terenie COŚ tylko z ważną legitymacją wydaną przez służby Zamawiającego. 11) Wszyscy pracownicy Wykonawcy, uczestniczący w realizacji Umowy na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę pracowników należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 12) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 13) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. 14) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ. 15) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 16) Prace odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 5 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 17) Wykonawca, wraz ze zgłoszeniem do odbioru, dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) dokumentację powykonawczą, b) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, c) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy, d) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz o przywróceniu terenu do stanu jak sprzed rozpoczęcia prac. 18) Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizacji prac. 19) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 6) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ, 8) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 4 do SIWZ, 9) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 5 do SIWZ, 10) parafowany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 11) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 7 do SIWZ, 12) oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 8 do SIWZ. 13) kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach