Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg
- Adres: 81-127 Gdynia, ul. Śmidowicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 262 537 , fax. 261 262 963
- Data zamieszczenia: 2019-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
ul. Śmidowicza 69
81-127 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 261 262 537, fax. 261 262 963
REGON: 19006413600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczenia na magazyn techniczny specjalnego przeznaczenia oraz remont suszarni na III piętrze budynku nr 5 wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zamierzenia budowlanego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę, następnie wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, a w przypadku, gdy nie będzie wymagane jego uzyskanie, wówczas skuteczne zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu robót wraz z brakiem sprzeciwu tego organu do zawiadomienia, o którym mowa powyżej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej pomieszczeń objętych zakresem opracowania. - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wielobranżowej (projektu budowlanego, projektów wykonawczych wielobranżowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWIORB, zestawienia kosztów zadania ZKZ). - Uzyskanie uzgodnienia z Zamawiającym (Karta uzgodnienia dokumentacji) oraz wszelkich wymaganych uzgodnień i uzyskanie pozwolenia na budowę - zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wykonanie całości robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, przeszkoleniem pracowników, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Zakres robót budowlanych nie może być mniejszy niż określony w dokumentacji projektowej, wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia prac budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli takie będzie wymagane). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy, zwany dalej PFU. 4. Zakres prac obejmuje remont pomieszczeń we wschodnim skrzydle budynku nr 5 na poziomie III piętra: 5. Dane dotyczące budynku: a) wysokość: 18,6 m b) ilość kondygnacji budynku - 3 + poddasze użytkowe, częściowo podpiwniczony 6. Dane techniczne pomieszczeń: a) Lokalizacja w budynku: wschodnie skrzydło bud. Nr 5 - III piętro b) Powierzchnia użytkowa: Pom. nr 319/5 Suszarnia Pu = 31 m2 Pom. nr 312/5 Magazyn techniczny Pu = 29 m2 c) wysokość pom. – ~3.12 m, 7. Zakres dokumentacji i wykonawstwa: - Pom. nr 316/5 Suszarnia a) modernizacja istniejącej instalacji wentylacyjnej, grzewczej i elektrycznej, b) rozwiązania funkcjonalne pozwalające na optymalne użytkowanie przestrzeni zgodnie z przeznaczeniem z zapewnieniem podłączenia dla czterech suszarek bębnowych. - Pom. nr 313/5 Magazyn techniczny specjalnego przeznaczenia a) ekspertyza techniczna nośności stropu b) dostosowanie pomieszczenia do przepisów zawartych w §4. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i amunicji z dnia 26 sierpnia 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1224) c) modernizacja istniejącej instalacji grzewczej i elektrycznej, d) instalacja alarmowa, cctv - w porozumieniu z użytkownikiem. e) Ponadto w zakresie instalacji SSWiN – w dokumentacji projektowej, należy przyjąć rozwiązania i na jej podstawie wykonać roboty montażowo-instalacyjne zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004 z 2017r Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. f) Instalacja SSWiN obejmuje trzy pomieszczenia (113,213,313) wraz z centralą w pomieszczeniu oficera dyżurnego i należy ją wykonać zgodnie z przedmiarem w porozumieniu z Komendantem ochrony - Szczegółowy zakres opisano w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) - -Wykonawca musi spełniać poniższe wymagania: - posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla pracowników wykonujących prace do klauzuli „ZASTRZEZONE”; - poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej w stopniu II; - autoryzację SATEL; - autoryzację systemu wizualizacji „KOMPLEX”. - dokumentacja powykonawcza części dotyczącej SSWIN o klauzuli „ZASTRZEŻONE” 8. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest ująć wszelkie koszty, składające się na cenę realizacji przedmiotu zamówienia, wynikające z wymagań technicznych, rysunków lub jakichkolwiek innych zapisów w dokumentacji przetargowej, nawet wówczas, jeżeli nie wynikałyby z przedmiarów robót. UWAGA: Budynek należy do kompleksu obiektów Akademii Marynarki Wojennej objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 1859 oraz znajdujących się na terenie zamkniętym na mocy decyzji Nr 264/MON Ministra Obrony Narodowej. Wykonawca, który zamierza realizować prace poprzez osoby posiadające obce obywatelstwo musi przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pozytywną opinię ze Służby Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) na wejście wskazanych osób na teren wojskowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości 6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 45 ust. 3 Pzp). Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z wypełnioną tabelą elementów scalonych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - dołączyć do oferty.; - Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 19) - dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Remont kapliczki w Czarlinie”.
Dodano: 2024-04-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Frąckowskiego oraz ulicy Herbsta w ramach zadania inwestycyjnego „Opracowanie dokumentacji projektowych inwestycji drogowych”
Dodano: 2024-04-03 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Remont kapliczki w Czarlinie"
Dodano: 2024-03-27 - ul. Równa 14 w Gdańsku - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby schroniska dla bezdomnych mężczyzn w formule „zaprojektuj i wykonaj”
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa ulicy Szkolnej w Swarożynie"
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie dokumentacji projektowych rozbudowy dróg powiatowych z podziałem na części.
Dodano: 2024-02-06 - Zadanie nr 4. Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie
Dodano: 2024-02-06 - Opracowanie wielobranżowej koncepcji modernizacji obiektów sportowych Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego przy ul. Kazimierza Górskiego 1 w Gdańsku
Dodano: 2024-01-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa połączenia drogowego ul. Kalwaryjskiej i ul. Strzeleckiej” z opcjami
Dodano: 2023-12-29