Przetargi.pl
ADAPTACJA POMIESZCZENIA BYŁEJ SALI LEKCYJNEJ NA I PIĘTRZE BYŁEJ SZKOŁY NR 2 NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA W GORLICACH

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
    REGON: 00052281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA POMIESZCZENIA BYŁEJ SALI LEKCYJNEJ NA I PIĘTRZE BYŁEJ SZKOŁY NR 2 NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA W GORLICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczenia byłej sali lekcyjnej na I piętrze byłej Szkoły nr 2 na potrzeby Urzędu Miasta - w ramach zadania: Adaptacja budynku przy Placu Kościelnym na potrzeby Urzędu Miejskiego, zakres których obejmuje m.in.: a) wymianę istniejącego parkietu na nowy - ok. 72 m2, b) skucie części tynku na ścianach z jego odtworzeniem - ok. 57 m2, c) wymianę stolarki drzwiowej na nową - 10 szt., d) wymianę stolarki okiennej na nową - 7 szt., e) wymianę instalacji elektrycznej, f) wymiana i montaż części instalacji c.o., g) wykonanie instalacji komputerowej i teletechnicznej, h) wykonanie części instalacji sygnalizacji p.poż., i) wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne - 14 szt., j) wykonanie ścianek działowych z płyt GK - ok. 62 m2, k) obudowę rur c.o. płytami GK - około 14 m2, l) wykonanie robót malarskich - około 500 m2 ł) wykonanie renowacji drzwi do pomieszczeń - 2 szt, m) obłożenie schodów wewnętrznych płytkami gres - około 98 m2., 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają : a) zakres rzeczowy robót - załącznik nr 1 do SIWZ, b) rysunek rozwiązań architektonicznych pomieszczenia z uwzględnieniem osprzętu instalacyjnego - załącznik nr 2 do SIWZ, c) rysunek - układ architektoniczny pomieszczeń dla potrzeb wykonania instalacji komputerowej - załącznik nr 3 do SIWZ, d) projekt wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla wymiany 7 sztuk okien - załącznik nr 4 do SIWZ, e) rysunki szczegółowe okien i przekroje - załączniki nr 5 - 10 do SIWZ, f) szczegółowa specyfikacja techniczna - posadzki - załącznik nr 11 do SIWZ, g) fotografia - aranżacja posadzki gres - załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 - 14.30, wtorek do piątek 8.00 - 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium na ww. zasadach zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach