Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń zlokalizowanych w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu - Biblioteka Multimedialna GRAFIT; znak postępowania: WM/SZP/PN/87/2014/S

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń zlokalizowanych w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu - Biblioteka Multimedialna GRAFIT; znak postępowania: WM/SZP/PN/87/2014/S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji na potrzeby Biblioteki Multimedialnej GRAFIT pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, zwanego dalej Obiektem. 3. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): Zadanie 1: Montaż konstrukcji stalowych - kod CPV 45223100-7 Posadzki - kod CPV 45430000-0 Ściany i sufity - kod CPV 45431000-7 Roboty malarskie i okładziny ścian - kod CPV 45442100-8 Stolarka i ślusarka - kod CPV 45421131-1 Z zakresu Zadania 1 wyłączono prace związane z wnoszeniem i szpachlowaniem ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych. Zadanie 2: Roboty instalacyjne w budynkach - kod CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - kod CPV 45330000-9 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - kod CPV 45331000-6 Instalacje wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej - kod CPV 45330000-9 Instalacja ciepła technologicznego - kod CPV 45331100-7 Zadanie 3: Roboty instalacyjne w budynkach - kod CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne elektryczne - kod CPV 45310000-3 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - kod CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego - kod CPV 45311100-1 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - kod CPV 45311200-2 Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych - kod CPV 45317300-5 Instalacje ochronne - kod CPV 45312310-3 Instalowanie okablowania komputerowego - kod CPV 453114310-7 Badania i pomiary - kod CPV 453110000-3 Z zakresu Zadania 3 wyłączono prace związane z dostawą i montażem opraw oświetleniowych. 4. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w budynku usługowym, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty w sposób jak najmniej uciążliwy dla przebywających w Obiekcie osób. 5. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ). 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) opisująca całe zamierzenie budowlane. 3) Przedmiary robót (załącznik nr 5 do SIWZ). 4) Projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Decyzja nr 4006/2014 z dnia 27.08.2014 r. pozwolenie na wykonanie robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ) 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), zwanej dalej Prawem budowlanym, i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 7. Nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ, a odnoszące się do urządzeń i materiałów, które mają być dostarczone lub wykorzystane przez Wykonawcę, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 8. Zamawiający informuje, że w związku z tym, iż przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w Obiekcie, Wykonawca przy wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do użycia takich materiałów i urządzeń, które będą kompatybilne z urządzeniami zainstalowanymi w Obiekcie, a także z istniejącymi instalacjami i ich zasilaniem, tj. zapewnią prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i instalacji istniejących na Obiekcie oraz do respektowania zaleceń inspektorów nadzoru dotyczących wykonywania prac zgodnie z warunkami gwarancji i rękojmi udzielonej właścicielowi Obiektu - spółce Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. przez wykonawców Obiektu określonych w Wykazie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z warunkami serwisu i konserwacji urządzeń znajdujących się w Obiekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452231007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 - 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset i 00/100 złotych) 2) Zadanie nr 2 - 4 900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset i 00/100 złotych) 3) Zadanie nr 3 - 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście i 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao SA nr 29 1240 1994 1111 0010 4797 6648, tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty znak postępowania WM/SZP/PN/87/2014/S i numer zadania. 4. Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp tj., gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn, za udowodnione. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach