Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
- Data zamieszczenia: 2011-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
Rynek 15 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
REGON: 00052454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń Żłobka Miejskiego w Głuchołazach oraz zakup wyposażenia , zabawek i pomocy dydaktycznej na potrzeby żłobka w ramach Resortowego Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Adaptację pomieszczeń Żłobka Miejskiego w Głuchołazach polegającą na remoncie pomieszczeń w budynku Żłobka Miejskiego w Głuchołazach , którego zakres jest opisany w załączonym przedmiarze robót . Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały na okres co najmniej 36 miesięcy, chyba że gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa, wówczas obowiązuje gwarancja producenta. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie. Jako , że roboty prowadzone będą w obiekcie, w którym przebywać będą dzieci, Wykonawca musi z należytą starannością zabezpieczyć miejsca prowadzenia prac. 2)Zakup wyposażenia , zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby żłobka Przedmiot zamówienia tej części został określony w załącznikach nr 6 do IDW (szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia). Wszystkie materiały i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisówlub inny dokument równoważny dopuszczający zaoferowany przedmiot zamówienia do użytkowania w żłobkach . Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym przedmiocie zamówienia. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się produkty równoważne co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. okres gwarancji 12 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452124134
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2011
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną