Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Szancera 5 na cele przedszkolne w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Szancera 5 na cele przedszkolne w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Szancera 5 na cele przedszkolne w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa lokalu w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Szancera 5 w Warszawie na potrzeby oddziału Przedszkola nr 418. Celem jest stworzenie dwóch sal oddziałowych dla łącznie 34 dzieci w/w lokal znajduje się w północnej części budynku na parterze”. 1.CPV – Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45 400000 – 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 45453000 – 7 Roboty remontowe i renowacyjne 45332000 - 3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331000 - 6 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych 45310000 – 3 Roboty instalacyjne elektryczne 2. Terminy Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robót: od dnia podpisania umowy i protokółu wprowadzenia na budowę. Zakończenie robót: do 90 dni licząc od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę. 3. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m. in. stosował kryterium okresu gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4. Cel inwestycji Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa lokalu biurowego mieszczącego się w budynku mieszkalno- usługowym przy ul. Szancera 5 w Warszawie w Dzielnicy Ursus na potrzeby oddziału Przedszkola nr 418. 5.Zakres robót Zakres prac przewiduje przystosowanie w/w lokalu na potrzeby dwóch oddziałów, południowe skrzydło pozostanie jako rezerwa powierzchni. Roboty obejmują • dostosowanie układu pomieszczeń- przebudowa ścian działowych, wykonywanie otworu w ścianie nośnej; • remont posadzek, ścian i sufitów w całym lokalu; • wymiana drzwi wewnętrznych; • wymiana elementów wyposażenia; • nowa aranżacja pomieszczeń; • przeszklenie nowoprojektowanego przedsionka oraz wykonanie podłogi na gruncie dla tego pomieszczenia; • dostosowanie i wymianę instalacji sanitarnych; • dostosowanie i wymianę instalacji elektrycznych; • instalację wentylacji mechanicznej wywiewno-nawiewnej. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba /osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach porządkowych tj. wywożeniu gruzu, materiałów z demontażu. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach