Przetargi.pl
"Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym w miejscowości Somianka-Parcele na potrzeby działalności kulturowej lokalnej społeczności"

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Armii Krajowej 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297418790 , fax. 297418714
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Armii Krajowej 4
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 297418790, fax. 297418714
    REGON: 550668090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym w miejscowości Somianka-Parcele na potrzeby działalności kulturowej lokalnej społeczności"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń w budynku gminnym w miejscowości Somianka-Parcele na potrzeby działalności kulturowej lokalnej społeczności”. Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Somianka na działkach o nr ewidencyjnym 129/1 i 213/2 obręb 0018 Somianka-Parcele. Obiekt objęty niniejszym opracowaniem jest położony w Somiance przy ul. Jana Pawła II 105. W budynku gminnym znajduje się Ośrodek Zdrowia, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Samorządowe przedszkole. Do remontowanych pomieszczeń zapewnione jest samodzielne wejście z zewnątrz budynku. Pomieszczenie z którego możliwe jest doprowadzenie instalacji sanitarnych znajduje się obok remontowanych pomieszczeń. Ściany murowane z cegły pełnej i otynkowane. Fundamenty z kamienia i ceglane, sklepienia kolebkowe, odcinkowe na belkach stalowych oraz płaskie stropy Kleina. Powierzchnia użytkowa remontowanych pomieszczeń: 108,79 m2.Budynek wyposażony jest w instalację :- wodociągową - kanalizacji sanitarnej - elektryczną - centralnego ogrzewania - odgromową.W ramach zamówienia zostanie przeprowadzony remont dwóch pomieszczeń w budynku obejmujący roboty remontowe (roboty budowlane, instalacja wod.-kan., instalacja c.o.) oraz roboty w zakresie instalacji elektrycznej (zasilanie, rozdzielnia RP, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd, malowanie pomieszczeń, pomiary) z utworzeniem toalety damskiej i męskiej w następującym zakresie:- uprzątnięcie, wywiezienie oraz utylizacja odpadów zalegających m. in. gruzu, piasku oraz innego rodzaju wszelkich zanieczyszczeń z pomieszczenia o wym. 12,65 x 5,20 x 3,00 (należy przyjąć że materiał do wywózki zalega na 60% objętości pomieszczenia);- wykucie nowych otworów drzwiowych i okiennych;- wyłożenie ścian płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi wraz z obudową pionów-rur,- wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych w celu wydzielenia dwóch dodatkowych pomieszczeń;- montaż nowych drzwi drewnianych płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami (wykucie z muru istniejących drzwi wraz z ościeżnicami);- dostawa i montaż drzwi wejściowych aluminiowych pełnych o wsp. Uw min. 1,1 W/(m²*K);- dostawa i montaż sufitów podwieszanych, np. z płyt sufitowych Armstrong Savanna 600x600 lub podobne o nie gorszych parametrach wraz z uzupełnieniem tynkiem gipsowym;- wykonanie posadzek: wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 20 cm, izolacje z foli i płyt styropianowych, ułożenie gresu antypoślizgowego, IV klasy ścieralności, wraz z wykonaniem cokołu;- wykonanie uzupełnienia istniejących tynków na ścianach;- licowanie ścian płytkami w toaletach do wys. 2,0 m oraz pas 0,6 m w pomieszczeniu socjalnym;- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi na uprzednio zagruntowanej powierzchni;- dwukrotne malowanie farbą olejną rur; - dostawa i montaż okna PCV o wsp. Uw min. 0,9 W/(m²*K);- dostawa i montaż parapetu wewnętrznego z konglomeratu oraz zewnętrznego;- wykonanie wewnętrznej instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji z niezbędnym doprowadzeniem instalacji z sąsiadujących pomieszczeń;- dostawa i montaż przepływowego podgrzewacza ciepłej wody 3-fazowego o mocy 9 kW z doprowadzeniem wody do umywalek i zlewozmywaka;- dostawa i montaż ustępów z płuczką ustępową tupu „kompakt” oraz umywalki pojedynczej porcelanowej z syfonem;- dostawa i montaż zlewozmywaka;- dostawa i montaż wentylatora do pomieszczeń toalet;- dostawa i montaż modułu wentylacyjnego w suficie podwieszanym;- dostawa i montaż grzejników stalowych wraz z wykonaniem podejść oraz doprowadzeniem instalacji c. o. z sąsiedniego pomieszczenia;- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej;- dostawa i montaż tablicy rozdzielczej;- dostaw i montaż opraw oświetleniowych LED;- dostaw i montaż osprzętu elektrycznego;- wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznej oraz prób szczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance: numer 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr Kz.272.7.2023.”,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, i ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca winien się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wykonawca musi przedstawić odpowiedni dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem uiszczenia opłaty.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia, w którym zostanie on opublikowany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.4) Zdolności technicznej lub zawodowej.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wskaże, że:a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zadanie polegające na remoncie budynków o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np.: umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.- Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych od Zamawiającego.- Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/ zamówień) celem łącznego uzyskania potwierdzenia wymaganego warunku.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższymi wyszczególnieniem:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy,- a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 i 4 niniejszej SWZ zostaną spełniane wyłącznie, jeżeli:1) w przypadku określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie;2) w przypadku określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. a warunek oceniany będzie łącznie, co oznacza prawo do wykazania przez każdego z członków konsorcjum po co najmniej jednej wykonanej robocie budowlanej, przy czym, każde z wykazanych zamówień musi opiewać na kwotę odpowiadającą wartości i zakresowi zamówienia wskazanej przez Zamawiającego;3) w przypadku określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. b warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował sprzętem do realizacji zadania wskazanymi powyżej w specyfikacji lub Wykonawcy będą wspólnie dysponował tym sprzętem do realizacji zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach