Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Golinie na "Gminny Klub Malucha" w zakresie zmiany sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej wraz z przebudową oraz budową placu zabaw"

Gmina Golina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 63 241 80 95 wew. 232
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golina
    ul. Nowa 1
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 63 241 80 95 wew. 232
    REGON: 31101905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Golinie na "Gminny Klub Malucha" w zakresie zmiany sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej wraz z przebudową oraz budową placu zabaw"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Golinie na "Gminny Klub Malucha" w zakresie zmiany sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej wraz z przebudową oraz budową placu zabaw. znajdującej się na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 171. Parametry techniczne budynku: − Powierzchnia zabudowy części objętej opracowaniem - 171,76 m2 − Powierzchnia użytkowa części objętej opracowaniem - 137,21 m2 − kubatura objęta opracowaniem - 687,03 m3 − Liczba kondygnacji nadziemnych - 3 − Liczba kondygnacji podziemnych - 0 − Wysokość budynku -< 12 m − wysokość pomieszczenia parteru - 3,30 m − grupa wysokościowa budynków - budynek niski (N) 3.1. Zakres robót obejmuje m.in.: − Roboty rozbiórkowe: stolarka okienna i drzwiowa, mury i okładziny ścian, posadzki, instalacje sanitarne i elektryczne; − Roboty budowlane wewnątrz budynku: posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne, roboty malarskie i stolarskie, dostawę i montaż wyposażenia i mebli oraz na zewnątrz budynku: schody i podjazd wraz z balustradą, ścianka ogniowa, elewacja; − Instalacje sanitarne; − Instalacje elektryczne; − plac zabaw z wyposażaniem i ogrodzeniem. Uwaga: zakres robót nie obejmuje wyposażenia ujętego w pozycjach nr 1,2,3 oraz 13 zamieszczonego w wykazie podstawowego sprzętu i urządzeń zawartego w projekcie budowlanym. 3.2. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), będących załącznikami do niniejszej SIWZ i stanowiących jej integralną część. 3.3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt 3.2., obowiązującymi przepisami prawa, w tym zwłaszcza zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w celu realizacji zamówienia, wykonawca nie może użyć urządzeń ani materiałów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane (opisane) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i STWiORB. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: 3.4.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych), 3.4.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3.4.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), 3.4.4. parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), 3.4.5. wyglądu (struktura, faktura, barwa). 3.5. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji, celem oceny dokumentów przekazanych przez zamawiającego, w ramach danego postępowania. 3.6. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ilości robót w przedmiarach i tabeli elementów rozliczeniowych wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu budowlanego i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) 10.3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 10.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego, tj. Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział w Golinie Nr 79 8530 0000 0700 0619 2000 0224, z dopiskiem: Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Golinie na "Gminny Klub Malucha" w zakresie zmiany sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej wraz z przebudową oraz budową placu zabaw (podać nr części, której dotyczy wnoszone wadium) nr referencyjny: Zp.271.6.2020 10.5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 10.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10.7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Golinie (Biuro Obsługi), ul. Nowa 1, 62-590 Golina lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium”, dołączonej do oferty. 10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 10.8.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 10.8.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); 10.8.3. kwotę gwarancji (poręczenia); 10.8.4. termin ważności gwarancji (poręczenia); 10.8.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) 10.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach