Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej na Przedszkole jedno oddziałowe w Twardocicach

Gmina Pielgrzymka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-524 Pielgrzymka, Pielgrzymka 117
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8775013 , fax. 076 8775013 w. 116
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pielgrzymka
    Pielgrzymka 117
    59-524 Pielgrzymka, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8775013, fax. 076 8775013 w. 116
    REGON: 39064766000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pielgrzymka.gminarp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej na Przedszkole jedno oddziałowe w Twardocicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części pomieszczeń szkoły podstawowej na przedszkole jedno oddziałowe w Twardocicach. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA -załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -zał. nr 2 do SIWZ Przedmiary robót (pomocniczo) - zał nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000,zł. słownie dziesięć tysięcy zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z zapisamim SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pielgrzymka.gminarp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach