Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej im. J. Pawła II w Adamówce, filia Cieplice - pod działalność mieszkania wspomaganego - dostosowanego do dwóch osób.

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ADAMÓWCE ogłasza przetarg

  • Adres: 37-534 Adamówka, 97
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ADAMÓWCE
    97
    37-534 Adamówka, woj. podkarpackie
    REGON: 650003475
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.adamowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej im. J. Pawła II w Adamówce, filia Cieplice - pod działalność mieszkania wspomaganego - dostosowanego do dwóch osób.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na remoncie części parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. J. Pawła II w Adamówce, filia Cieplice - pod działalność mieszkania wspomaganego - dostosowanego dla dwóch osób (na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie mieszkań chronionych)W ramach w/w zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania niżej wymienionych czynności:a Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki betonowej;b Roboty rozbiórkowe w budynku;c Wejście główne – dostawa i montaż drzwi zewnętrznych;d Korytarz: roboty murarskie, tynki wewnętrzne, posadzki, sufity podwieszane, instalacja elektryczna – rozprowadzenie przewodów i podejść elektrycznych;e Aneks kuchenny wraz z przejściem: tynki wewnętrzne, posadzki, sufity podwieszane, montaż drzwi wewnętrznych, instalacja elektryczna – rozprowadzenie przewodów i podejść elektrycznych, instalacja wody, kanalizacja sanitarna oraz wyposażenie aneksu kuchennego;f Łazienka: montaż drzwi wewnętrznych, tynki wewnętrzne i okładziny ścian, posadzki, sufity podwieszane, instalacja elektryczna – rozprowadzenie przewodów i podejść elektrycznych, instalacja wody, kanalizacja sanitarna, roboty pozostałe;g Korytarz wewnętrzy do pokoi: roboty murarskie, tynki wewnętrze, posadzki, sufity podwieszane, instalacja elektryczna – rozprowadzenie przewodów i podejść elektrycznych;h Pokoje: tynki wewnętrze, posadzki, sufity podwieszane, montaż drzwi wewnętrznych, instalacja elektryczna – rozprowadzenie przewodów i podejść elektrycznych oraz roboty pozostałe;i Doposażenie pomieszczeń w sprzęt i umeblowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy Rzeszów O/Sieniawanr konta: 29 9162 1010 2008 1503 0038 0002z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: OUS.26.4.2023.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)*, przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wymaganej przez Zamawiającego wysokości**.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwie roboty budowlane (w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy prawo budowlane) polegające (lub obejmujące swoim zakresem) na budowie / przebudowie / adaptacji pomieszczeń pod działalność mieszkalną lub pod inną działalność, w ramach dwóch oddzielnych zamówień (dla potrzeb zamówienia tzn.: po jednej umowie/jednego stosunku zobowiązaniowego) i wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każde z zamówień;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach